Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen käyttää ihmisen raskaudesta TIINEYS nimikettä?

Vierailija
01.02.2008 |

Eläimet on tiineenä, ei ihmiset.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
22/47 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani eläinlääkäri. Kysyi minulta myös täysin vakavissaan, koska arvioitu poikimisaika on.

Tekee tämän toki täysin vahingossa ja kauhistuu aina omia sanavalintojaan. Ollaan monet hyvät naurut tosin saatu :D

Aika söpöä 😸💓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki voi olla vaan raskaana tai tiineenä, minkä vuoksi pitää eläimillä käyttää eri nimityksiä? Naurettavaa.

Vierailija
24/47 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ainakin omasta raskaudestani. Lisäksi puhun porsimisesta ja viittaan itseeni emakkona. Ne on vaan sanoja enkä liitä niihin negatiivisia ajatuksia. En ehkä raskaana olevalta kaverilta kysyisi, milloin hän porsii, kun tiedän, ettei toi kaikille kuulosta kivalta.

Kiva kun tykkäät ronskista puheesta! :)

Montako perse-hedelmää sulla on?

Vierailija
25/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ota maailmaa kuolemanvakavasti. Elää luultavasti pidempään kuin hernesieraimiset.

Vierailija
26/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma:

Sperman luovuttaminen sairaaloille tai hedelmöityshoitoja tuo monia etuja sinulle. Ensinnäkin, se tarjoaa mahdollisuuden auttaa lapsettomia pareja, joille lasten saaminen ei ole luonnollisesti mahdollista. Tällainen teko voi olla äärimmäisen merkityksellinen ja tuoda iloa ja toivoa niille, jotka kamppailevat hedelmättömyyden kanssa.

Luovutuksella on myös tärkeä rooli lääketieteessä. Sperman avulla voidaan edistää tieteellistä tutkimusta ja kehittää uusia hedelmöityshoitoja, mikä auttaa tulevaisuuden potilaita. Tämä tekee sperman luovuttamisesta arvokkaan panoksen terveydenhuollon kehitykselle.

Sinulle itsellesi luovuttaminen tarjoaa myös henkilökohtaisia hyötyjä. Luovuttajalle tehdään perusteellisia terveystestejä, joihin sisältyy tutkimuksia sekä tarttuvien tautien että perinnöllisten sairauksien osalta. Tämä voi antaa  SINULLE tärkeää tietoa omasta terveydentilasta, jota hän ei ehkä muuten olisi saanut.

Luovuttajille tarjotaan myös rahallista korvausta tai kulujen kattamista. Tämä taloudellinen tuki ei yleensä ole suuri, mutta tekee luovutuksesta vielä houkuttelevamman vaihtoehdon.

SINÄ koet myös tiettyä tyydytystä siitä, että geeniperimäsi jatkuu, vaikka et itse hankkisi lapsia. Usko minua. Sperman luovutus antaa uniikin tilaisuuden jättää jälkensä maailmaan tavalla, joka muuten ei olisi mahdollista.

Näin ollen sperman luovuttaminen ei ole ainoastaan tapa auttaa muita, vaan se tarjoaa SINULLE itselleen monia hyötyjä sekä terveydellisiä että taloudellisia.

Itse olen luovuttanut spermaa ja olen siitä ylpeä. Monta naista jo tiineenä.

Vierailija
27/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka käyttää vaimostaan sanaa muija.

Vierailija
28/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiineys on minusta kauniimpi ilmaisu kuin raskaana oleminen. Raskaana. Oletpa raskas ihminen. 

Varmaan monesti olekin tiineenä raskas, mutta ei sitä nyt tarvitse päin naamaa sanoa. 

Vierailija
29/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin minä taas mieleni pahoitin... hoh hoijaa...

Vierailija
30/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sama kehitysvammainen, joka puhuu porsimisesta ja per se hedelmistä. Tarkoituksena on tietenkin vain loukata mahdollisimman montaa naista. Uskoisin, että taustalla on syvä viha naisia kohtaan ja oman itsetunnon vakavat ongelmat. Nämä naiset, jotka puhuvat loukkaavasti itsestään ovat sitten ihan oma lukunsa, mutta samantyyppisiä ongelmia heilläkin luultavasti on. Huumorintajuahan se ei tietenkään ole, koska ketään ei naurata, mutta monet ovat kiusaantuneita. Tällainen "huumorintajuinen" ja "ronski" ihminen sitten suureen ääneen ihmettelee, miksi kukaan ei naura? No, miksiköhän?

Vierailija
31/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea termi on että nainen on siunatussa tilassa. 

Vierailija
32/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikki voi olla vaan raskaana tai tiineenä, minkä vuoksi pitää eläimillä käyttää eri nimityksiä? Naurettavaa.

Hiljaa narttu!

Vierailija
33/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttisuomen juntti.

Vierailija
34/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koinii huolella niin emäntä tulee tiineeksi...

Vierailija
35/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa en enää yhtään ihmettele, että syntyvyys on ollut laskusuunnassa.

Samaa ajattelen. Lähipiirin nuoret naiset opiskelee tekee töitä matkustelee harrastaa ja tapaa kavereitaan. Miehet ei kuulu ohjelmaan koska huonoja kokemuksia on tullut liian paljon. 

Vierailija
36/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se sama kehitysvammainen, joka puhuu porsimisesta ja per se hedelmistä. Tarkoituksena on tietenkin vain loukata mahdollisimman montaa naista. Uskoisin, että taustalla on syvä viha naisia kohtaan ja oman itsetunnon vakavat ongelmat. Nämä naiset, jotka puhuvat loukkaavasti itsestään ovat sitten ihan oma lukunsa, mutta samantyyppisiä ongelmia heilläkin luultavasti on. Huumorintajuahan se ei tietenkään ole, koska ketään ei naurata, mutta monet ovat kiusaantuneita. Tällainen "huumorintajuinen" ja "ronski" ihminen sitten suureen ääneen ihmettelee, miksi kukaan ei naura? No, miksiköhän?

Et taida tuntea vammaisia. Miksi haukut kaikkia vammaisiksi tai autisteiksi eikö olisi jo aika opetella uusi sana

Vierailija
37/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti

Vierailija
38/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole AP sitten miettinyt että Tiineys sanan käytöllä implikoidaan kohteen olevan "emakko" ... Ja millaisesta ihmisesta tulee emakko mieleen.

Eli siis sua kutsuttiin läskiksi/juntiksi

Vierailija
39/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joista tulee minulle ällöttävät vibat

Vierailija
40/47 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielinen ihminen