Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoisat odottajat! Mitäs mieltä olette tästä ketjusta?

18.12.2005 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5885930&p=1&tmode=1&smode…

Olen tismalleen samaa mieltä. Olen tyrmistynyt miten täällä kohdellaan tiettyjä pinoutujia ja pyytäisinkin teitä hieman menemään itseenne ja miettimään, kuinka kypsää tämä touhu täällä on. Ei millään pahalla :) Ja totta, kenenkään ei tarvitse pinoihin lähteä mukaan, mutta pyytäisin myöskin miettimään, mikä näiden pinojen idea ylipäätään on? Pitää sitä omaa päiväkirjaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!Itse käyn pinoilemassa, mutta harvemmin. Vastailen mielelläni kysymyksiin, jos on jotain sanottavaa. Henkilökohtaisesti en tunne yhtäkään pinoilijaa, enkä ota minään velvolisuutena pinoutua päivittäin taikka edes viikottain, en ota asiasta ressiä. Itselläni ei ole yhtään samaan aikaan raskaana olevia ystäviä, joten kivahan se on käydä piipahtamassa lukasemassa ja ihmettelemässä miten muilla odotus sujuu. Ei minunkaan kysymyksiin aina vastata, mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Sitten asioita on vain kysyttävä jostain muualta. Ymmärrettävää, että raskauden aikana hormoonit jyllää ja mielialat vaihtelee, mutta tehdä tämmösestä asiasta näin iso haloo...No, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Eikä mielipiteelläni ole sitten tarkoitus loukata ketään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla