Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä kauhistuttaa, kun lukee tota moku-palstaa. Miten ihmiset edelleen menee niin sokeesti kaikkien pitsanpaistajien

Vierailija
18.12.2005 |

kanssa avioliittoon ja tekee lapsia? Sitten itketään, kun mies rupeaa " ojentamaan vaimoaan" , kun vahingossa siirtää sen lipokkaat pois kulkuväylältä eikä siten siis kunniota myöskään miestään....Ei hitto! KANNATTAA HARKITA VÄHÄN TARKEMMIN!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä näissä suomalaismiehissäkin on kaiken maailman ojentajia.

Vierailija
2/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään yleistämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään, kun Matti vetää turpaan, juoksee vieraissa ja dokaa kun pesusieni.Ja lopuksi ampuu mustasukkaisuuksissaan koko perheensä.

Että kaikella on puolensa....

p.s. ihan vinkkinä ap, älä lue jos kauhistuttaa

Vierailija
4/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus yleensä vähentää kulttuuriyhteentörmäyksiä, varsinkin jos uskonnollisuus vähenee samassa suhteessa. Mutta kouluttamattomat, pitsanpaistajat, entiset basaarimyyjät yms vuoristosta lähtöisin olevat maalaiset ne on kaikista pahimpia fanaatikkoja. Ja niihinhän suomipimut useimmiten törmää.

Vierailija
5/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, monella siivojalla ja pitsanpaistajalla ON akateeminen koulutus.

Sillä koulutuksella ei vaan saa täällä töitä...

Vierailija
6/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva marmariksen basaarimyyjistä tai tarjoilijoista on akateeminen. NIIN SE VAIN ON!

Vierailija
7/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex:llä oli kaksi akateemista tutkintoa ja oli siis ulkomaalainen. menee sitten varmaan mun alikoulutuksen piikkiin, ettei homma toiminut. väkivaltaakaan, pettämistä tms ei ollut, joten syytetään sitten mun ei-akateemisuutta.

Vierailija
8/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä luullut, että me ollaan onnellisia, mutta jos olisin akateeminen, tajuaisin, että ei ollakaan. :D