Verhokappa?
Valaiskaa mua miksi niitä käytetään? :) Ei ole tähänkään päivään mennessä valjennut,minusta ne siis on yleensä vain ja ainoastaan hassun näköisiä :)
Kommentit (12)
Ihan hyvä vastaus :) Eikä ne kaikki ole minusta rumia.. Mä vaan ihmettelen niiden suosiota,koska usein on niin,että pelkät sivuverhot sais huoneen näyttämään avarammalta...
Ostin tyttöjen huoneeseen sellaista keijukangasta ja ompelin siitä sellaisen kapan, joka ei ole paljoa rypyssä, että ne keijukaiset näkyy siitä selvästi. Se ainakin on aika vekkulin näköinen:)
En ole vaan sitä ikinä ripustanut... Meillä ei ole verhotankoja vaan verholaudat (onkohan se niiden virallinen nimitys.... tuskin...) ja ne peittää sieltä yläosasta...
Itse kyllä haluaisin olohuoneeseen verhotangon.
hampaat irvessä katsella noita verhotankoja. Ostettiin juuri tämä talo ja verhotangot on niin syvältä. Mutta taitaa mennä jonkun aikaa ennen kuin budjetista löytyy määrärahoja minun verhotangoille:)
Ja tsemppiä remppaan!!
Nyt pakko painua nukkumaan,muuten mua ei saa aamulla ylös (onneks poika herää aina vasta 10 aikoihin,heh)!
Hyviä öitä :)
että, verhokappa paras vaihtoehto. Sälekaihtimet on myös. Ikkuna ja seinät silleen hassusti, että ei sivuverhot ois tiellä.
tai yleensäkin ne kaupaksi... huh huh!
meillä oli aikaisemmin pojan huoneessa pelkkä kappa, nyt vaihdoin sivuverhoihin... olohuoneessa on tällä hetkellä joulukapat molemmissa ikkunoissa...
Meillä ei koko talossa ole muita verhoja kuin suoria kappoja (ja sälekaihtimet). Inhoan hörselöisiä tai maahan asti ulottuvia pölynkerääjiä ikkunalla. Ja puoliverhot ne vasta koomisen näköisiä ovatkin.
Lisäksi se kapan näyttävyys on kiinni ikkunan mallista, huoneen korkeudesta, jne. Minusta tosi leveä ja korkea ikkuna näyttää usein " paljaalta" ilman kappaa. No, makuasia, ja minun sisustussilmäni ei ole häävi ;)
Minusta muuten juuri verhokiskot on hirvitykset, verhotankoihin saa ripustettua verhot niin paljon kauniimmin ;)
On keittiössä sellaiset kappaverhot juuri sen takia ettei sinne oikein muut mielestäni edes sovi.
Minusta olisi outoa pitää keittiössä pitkiä verhoja.
Riippuu myös ihan kapan muodosta onko hyvän näköinen.
Kaarevat kapat joissa on pitkät reunat ovat usein kauniimpia kuin tasaiset lyhyet kapat ikkunan ylä ja ala osassa.
Jos ei löydä oman tyylisiään niin tekee ne itse.
toivoovauvaa:
Jos ei löydä oman tyylisiään niin tekee ne itse.
Kangas on odottamassa, pitäisi tehdä jouluiset kapat eteiseen, jäiköhän vähän viime tinkaan... :D
http://tuskan.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24720614
+minusta toi hinta on ihan älytön?