Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisin kirjoittaa pitkät tarinat mutta vähän alkua

Vierailija
14.06.2008 |

tuon masennuskauden olen tunnistanut jo kauan, mutta tänään mies sanoi, että olen välillä hauska kun höpötän niiiin älyttömän paljon ja touhuan koko ajan jotain.. :/ kaikki jotenkin loksahti paikoilleen ja tuo kaksisuuntainen pasahti päähän. Olen nyt koko päivän hakenut tietoa...

Minulla jaksot ovat täysin ennustettavia ja tiedostan kun ne ovat päällä. Osaan sanoa, milloin ylienergisyys alkaa ja milloin se loppuu, osaan ennustaa masiksen. Koko sykli kestää kuukauden ja on jatkuvaa kiertoa. Olen ajatellut sen johtuvan kuukautiskierrosta, mutten ole enää varma...

Ennen kuukautisia olen korostetun energinen, kuntoilen, hoidan itseäni SHOPPAAN hullun lailla, stressaan lapsista (ruokavaliosta, käytöksestä, luen, askartelen, opetan...) JA olen pinnan alla tosi ärtyisä ja räjähdysaltis. Kuukautisten ajaksi kaikki helpottaa, mutta kun kuukautiset loppuvat, olen muutaman päivän todella itkuinen ja masentunut. Joskus ajattelen haluavani kuolla. En näe MITÄÄN hyvää itsessäni, enkä miehessäni, lapsetkin olen mielestäni onnistunut pilaamaan..

Sitten taas kaikki alkaa alusta ja vähän aikaa on "tavallista", kunnes taas olen ylikierroksilla. Tuon "manian" aikana, keskittyminen on aivan nolla, olen kömpelö ja unohtelen asioita.

ap

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten lientynyt. Olin jopa hoidossa vaivasta, kun epäiltiin vakavaa masennusta. Mielestäni pari diapamia auttaisi vaivaan.

Vierailija
2/2 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin että mitenköhän tähän lähtisi apua etsimään ja mistä.

Helpottavaa kuulla että muillakin samoja vaivoja. Mulla menee ihan tuollai kuukausittain ja ne masennushetket ovat kyllä nykyisin aika pahoja, tipun NIIN alas ja häpeän itseäni ettei tosikaan. Ja sitten taas nousen ja olen ylienerginen ja suunnittelen kaikkea ja touhuankin, kunnes tulee jälleen tipahtaminen. Rasittavaa ja todella väsyttävää. Oletteko löytäneet mitään helpotusta ongelmaanne, olisi mukavaa kuulla mikä voisi auttaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan