Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kiitos vinkkejä erittäin kuivien ja lohkeilevien jalkapohjien hoitoon, kiitos!

Vierailija
17.12.2005 |

Alkaa mennä harmo, kun jalat on jatkuvasti kamalan näköset. Varsinkin näin talvisaikaan. Jos hoitaa ensin jalkaraspilla ja sit rasvakerros päälle ne, ovat pari päivää suht ok. Sit taas lohkeilevät ja lähtee rapsimallakin isoja ihopaloja, yöök. Tosi rumat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sitä raspauksen jälkeen ja joka ilta ja puuvillasukat jalkaan kun menet nukkumaan. kosteuttavampaa kuin rasvat.

Vierailija
2/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan sinkkivoidetta kannattaa kokeilla!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raspaus aiheuttaa sen että iho paksunee entisestään jolloinka halkeilee helpommin! Tän vinkin kuulin asiantuntijalta.

Paksusti rasvaa vaan aamuin illoin! En ehkä tuota Ceridalin öljyä laittaisi vaan Ceridalin Lipogeliä, siinä kun on paksumpi koostumus. :)

Vierailija
4/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumpaa rasvaa kehiin ja ei riitä että rasvaat parina iltana vaan se pitää tehdä JOKA ILTA!

Tiesithän että epäterveellinen ruokavalio näkyy kantapohjista.

Vierailija
5/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ainakin kahta eri lajia,osta sitä missä lukee jotain kuivista kantapäistä tai muuta. En nyt muista mutta kun meet apteekkiin ja vertaat rasvapurkkeja tiedät kyllä kumpaa ostat. mulla oli aivan järkyttävät kantapäät, ihoa lähti paksuina suikaleina eikä mikään auttanut. Mutta tota rasvaa käytin muutaman viikon aamuin illoin ja sukat sen jälkeen jalkaan niin se auttoi! Se rasva on muuten niin tujua että sitä EI saa käyttää terveelle iholle. eli laitat vaan kantapäihin ja niihin kohtiin jossa iso on todella kuivaa!

Vierailija
6/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen jälkeen ne on itse asiassa aika helpoin toimenpitein pidettävissä inhimillisessä kunnossa!

Sellainen perusohje on, että jalat pestään joka ilta ja puhtaat jalat rasvataan ja sitten puuvillasukka jalkaan. Ihan perusvoidekin käy, mutta vaihtoehtojahan on tietty vaikka minkälaisia. Ja kun tassut ovat suht hyvässä kunnossa, niin ei se nyt haittaa vaikka ihan joka ilta ei muistaisi tai ehtisikään tätä tehdä! Ensialkuun se toki on tarpeen.

Itse olen heittänyt raspit roskiin, mutta olen jonkin aikaa käyttänyt jalkojen kuorintoja ja ne ovat tosi ihania! Itse käytän ihan halpis-tuotetta eli Freemanin jalkojen kuorintavoidetta. Sillä saa hellästi hierottua ja raaputeltua jalkoja. Olen ajatellut että kun mitään allergioita ei ole, niin ei ole järkeä maksaa maltaita tuotteesta jonka teho on suurimmaksi osaksi mekaaninen. Ja muutenkin, se on minusta hyvä tuote.

Vierailija
7/13 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni niin hirveät kantapäät joskus, että en pysty astumaan. Tuo rasva kyllä on auttanut.

Vierailija
8/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppuvoidetta body shopissa myydään ainakin jalkoihin, käsiin ja huuliin.. en ole kokeillut kun jalkavoidetta ja voin vannoa että se ainakin toimii.

Olen kärsinyt kuivista kantapäistä 20vuotta, käynyt jalkahoitajalla ja ostanut kalliita voiteita.. turhaan.

Nyt kuitenkin jalat on kunnossa kun löysin ainakin itselleni sopivan tuotteen.

Haisee pahalle ja näyttää ällöttävältä vihreältä tökötiltä.. mutta kokeilkaas mitä se tekee jalkojen iholle!

Vierailija
9/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi locobase on tosi hyvää mutta työkaverini käytää tummelia ja sillä on saanut ihan kamalassa kunnossa olevat kantapäät kuntoon! Toi ei sit oo vitsi!!!!!

Vierailija
10/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvää myös todella kuiville käsille.

Mun uus suosikki on nimenomaan kantapäille tarkoitettu voide..en vaan saa nimeä päähäni.Ei freeman..mutta samantapainen.Vihreä purkki eikä testattu eläimillä.Siis TOD;hyvää.

Vierailija
11/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 20e/purkki mut oon käyttäny vuoden melkein joka päivä ja purkki ei edes puolillaan. Ja on TOSI hyvää rasvaa!

Oon kuullut et joku PIHKAVOIDE auttais tosi hyvin jos on pahassa kunnossa kantapäät.

Vierailija
12/13 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittääkö joku oikeasti siitä, miltä *kantapäät* näyttää?

Sen voisin ymmärtää, että kuivuus haittaa - minuakin haittaa se, että sukat ja sukkikset on jatkuvasti rikki ja jalkoja kutittaa - mutta että kantapäidän ulkonäkö vaivaa jotakuta? :-O

Vierailija
13/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla jalkavoiteita, jotka on tarkoitettu erityisesti halkeileville jaloille ja kantapäille. Tässä muutamia eri valmistajien tuotteita:

http://www.jalkavoide.fi/gehwol/med-linja/salve-for-cracked-skin/

http://www.kauneushoitolatuulikki.fi/laufwunder-jalkavoiteet/laufwunder…

http://www.jalkavoide.fi/vocca/erikoisjalkavoide/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi