Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin vituttaa mun mies!!!!

Vierailija
14.06.2008 |

Nyt se nukkuu humalaansa pois, ennen sitä haukkui ja syylisti minut tosi olkeästi vaiken ollut mitään tehnyt, tultiin vain pojan kanssa grilliltä ja ostettiin kaikille ruokaa ja sitten olisi heti pitänyt lähteä juoppokuskiksi, en jaksanut, joten sain haukut.

Nyt ollaan lasten kanssa alakerrassa, onneksi saadaan olla rauhassa.

Miksi miehet ovat toisinaan niin idiootteja!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida itsekään olla pekkaa parempi. Miksi valitsit itsellesi juopon ja epäkohteliaan miehen ja teit vielä kersoja sen kanssa?

Vierailija
2/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, kun en ymmärrä. Oon itsekin ollut suhteessa alkoholistin kanssa ja se leikki loppui heti kun mä tajusin mikä se on miehiään. Miks te jäätte pilaamaan koko elämänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ehkä kerran kahdessa viikossa mutta silloin kun ottaa, on aivan kamala.

Ja ollaan oltu 15v yhdessä ja sanoisin että 95% siitä ajasta on ihan hyvää, sanoisin että tosi hyvää.

Mutta tämä ilta on taas niitä kamalimpia, täytyy antaa vain ajan kulua ja huomenna on taas uusi päivä ja viinaa ei onneksi enää ole!

ap

Vierailija
4/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on alkoholisti! Nyt laput silmiltä ja hankkimaan kunnon elämää sulle ja lapsille!

Vierailija
5/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida itsekään olla pekkaa parempi. Miksi valitsit itsellesi juopon ja epäkohteliaan miehen ja teit vielä kersoja sen kanssa?

En ole ap. mutta vittu kun ärsyttää välillä tällaiset viestit! Miksi tarvitsee toista lytätä? Huono päivä? Huono itsetunto?

Vierailija
6/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että ärsyttää välillä älyttömät valitukset ihmisiltä, jotka voisivat hyvin elää onnellista elämää jos itse tahtoisivat.

Vierailija
7/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö mun alkaa keksimään kuinka paljon mies juo ja tekee sitä ja sitä.

No totuus on kuitenkin että on hyvä mies enimmäkseen, on lasten kanssa, laittaa ruokaa, leipoo, korjailee autot, tekee kaikki ns. miesten työt.

Mutta silloin kun saa alkoholia, on kuin mikäkin maanis-depressiivinen luonne! Ja aina mulla palaa silloin käämit.

ap

Vierailija
8/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se, että on pakko juoda, vaikka tietää sen häiritsevän läheisiään.

Mutta silloin kun saa alkoholia, on kuin mikäkin maanis-depressiivinen luonne! Ja aina mulla palaa silloin käämit.

ap

Vierailija
9/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juo usein, nytkin viimeksi vappuna, mikä alkoholisti se sellainen on?

ap

Vierailija
10/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kuitenki naika paljon, jos miehesi on kahden viikon välein ihan kusipää?

Se on siis 2 kertaa kuussa, 26 kertaa vuodessa.

Mun mielestä kerta vuodessa olis jo liikaa.

Mun mies juo useammin kuin sun, mutta mun mies ei ole silloinkaan kusipää. EHkä mun mies juo vähemmän kerralla. Pääasia kuitenkin, ettei ole kusipää, selvinpäin tai päissään.

Vierailija
11/11 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla krapulassa vielä hirveempi kun lapset riehuu eikä anna isin nukkua. Nytkin taas läks jonnekin kun ei eilisen päälle kestänyt aamu mekastusta, läks jo 12 menee, soitin 17 sanoi tulevansa kun jaksaa. Mennyt nyt 8viikonloppua putkeen tätä samaa, ja viikolla kotona joka ilta pari, joten voin sanoa:

MUN MIES ON ALKOHOLISTI

mutta mäpä olenkin jo alkanut järkätä eroa just koska en jaksa ja mun lapset ansaitsee paremman kodin. Meillä on 3staan kivaa lasten kanssa mutta heti kun isukki kuvioissa jokin mättää, kaikki vähän varpaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi