Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suosivatko isovanhemmat enemmän tyttärensä/poikansa lapsenlapsia?

Vierailija
17.12.2005 |

Musta vähän tuntuu, että tyttären lapset ovat aina läheisimmät...

Onko kokemusta? Ja millaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko vaan selittää et täytyyhän niille antaa/ostaa ku niillä on talovelkaa ni eihän niillä nyt oo varaa ostella mitään. Todellisuudessa he ovat erittäin hyvin toimeentulevia: oma hyvin menestyvä firma, uusi omakotitalo, mersut kauppakasseina, Thaimaassa ainakin kerran vuodessa 2 vk +muut keski-euroopan matkat. Ja aina on systerillä käsi ojossa kun isänsä tulee käymään. Mut...Elämä on....

Vierailija
2/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelisi pilalle, jos uskaltaisi. ;-) Mutta ei erityisoikeuksia pippelillä tienata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heidän poikansa vaimo ja meillä on se ainoa lapsenlapsi tällä hetkellä.

Ymmärrän hyvin, toisaalta, koska miniä ei voi koskaan kai olla yhtä läheinen kuin oma tytär ja sitä vauvaa pitää vielä alussa niin tiuhasti rinnalla pitää, et ei oikein voi mennä niille makaamaan tissi paljaana kuin omien vanhempiensa luona voisi tehdä.

Eli me ollaan oltu enemmän mun vanhempien kanssa kuin miehen. Ja se kyrsii niitä vähän.

Vierailija
4/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä todettiin että äidit suosivat tyttäriensä lapsia enemmän. Syynä se, että tyttären lapset ovat varmasti " samaa verta" , pojan lapsethan voivat olla vaikka vieraan miehen siittämiä...

Vierailija
5/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama juttu toisillakin isovanhemmilla.

Vierailija
6/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä poikien lasten kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi