Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero käsillä ja mies uhkaa viedä lapsen.

Vierailija
17.12.2005 |

Olemme siis eroamassa,elimme avoliitossa ja huoltajuus on yhteinen. Nyt mies uhkaa viedä tytön kokonaan-hakea siis yksinhuoltajuutta. Voiko mies sen saada? Millä perusteilla voisin saada huoltajuuden itselleni?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä kakaroita on tehdä sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi elää yhdessä? Haista paska.

Vierailija
2/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin hyvin harvoin isä saa yksihuoltajuutta ja silloin täytyy äidillä olla esim. psyykkisiä ongelmia pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiesin ettei yhdessä olosta tulekkaan mitään!! Voi se sinunkin liittosi joskus päättyä! En minä sen oikeutetumpi ole saamaan lapsia mutta en halua aina ja ikuisesti tapella lapsista,siksi haluaisin huoltajuuden itselleni.-ap

Vierailija
4/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että saa lapset itselleen koska on töissä ja minä en.-ap

Vierailija
5/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräistä, esim. alko/päihdeongelmia, riippuvuutta, uhkapeliongelmia tms. harvemmin mies saa yksinhuoltajuutta jollei tosiaan äiti ole tehnyt jotain todella väärin. miksei hän suostu yhteishuoltajuuteen?

Vierailija
6/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väittää että saa lapset itselleen koska on töissä ja minä en.-ap

Vierailija
7/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi haluaa lapset,varmaan kiusatakseen ja satuttaakseen minua. Todennäköisesti tälläistä ttämä tulee olemaan,ainaista tappelua lapsista. -ap

Vierailija
8/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran olet kotona ja hän töissä. Yrittäkäähän nyt sopia, lapsen takia.

Vierailija
9/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varmaan ottaa yhteyttä asianajajaan maanantaina. Ne on varmaan kalliita? -ap

Vierailija
10/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitäisi varmaan ottaa yhteyttä asianajajaan maanantaina. Ne on varmaan kalliita? -ap

Vierailija
11/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en voi ruokkia lapsia kun ei ole varaa edes asianajajaan. Enpä olis ukosta uskonut... -ap

Vierailija
12/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että en voi ruokkia lapsia kun ei ole varaa edes asianajajaan. Enpä olis ukosta uskonut... -ap

Oikeesti toivon sulle pitkää pinnaa ja paljon lykkyä eteenpäin :)

10

Vierailija
13/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aika vähän mulle jää. En kyllä sen tavaroita haluaisikaan mut töllötin olis aika kiva......noh,jospa tämä tästä.-ap

Vierailija
14/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ei tarvitse mennä oikeusaputoimistoon ja silti apu on ilmaista, jos olet todella pienituloinen.

Vierailija
15/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän tästä puuttuiskin että aviossa oltais oltu,luojan kiitos ei oltu!!!!-ap

Vierailija
16/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en halua siltä mitään-se on tulojen takia kaiken melkein ostanut. Mielummin olen ilman. Isyys tosiaan on todistettu kun yhteishuoltajuus nyt on.-ap

Vierailija
17/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään toisen ostamaa en haluaisi. -ap

Vierailija
18/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ostanutkin suurimman osan.Olethan sinäkin hoitanut lastanne päivisin joten et ole päässyt ansiotyöhön niin kuin miehesi.pitäähän noi asiat suhteuttaa.Eli jos sinulle ei jää erossa mitään omaisuutta niin mielestäni miehesi pitäisi korvata sinulle puolet lapsen hoitokuluista kun sinä olet häntä päivät hoitanut kun mies itse ollut töissä.Eikö näin olisi reilua?

Vierailija
19/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se toki yrittää hakea, mutta yksinhuoltajuutta ei suomessa noin vain saa.Täytyis olla tosi kovat perusteet.Ota yhteys asianajajaan.Luulen, että mies joutuu tyytymään tapaamisiin vaan.Älä anna äijän säikytellä.

Vierailija
20/32 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän minulle minun omaisuus mitä olen hommannut ennen avoliittoa. Aika vähän mieskään on ostanut yhdessä olo aikana vaan vanhoja huonekalujaan on tuonut. On satsannut sitten autoon ja sellaiseen.-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan