Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kännissä

Vierailija
17.12.2005 |

Syyllisyys painaa, tyttäreni katselee taas humalaistab äitiä. Mutta en pystynyt estämään kankkusdrinkkejä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä yksin,sain itse itseni kuiville ja nyt ajattelen kauhulla mennyttä itseni kannalta,onneks olin tiukka itselleni.Älä herranen aika jätä lasta yksin,siis 1.5v,tiedätkö et jos herää voi tapahtua mitä vaan,olen aivan järkyttynyt...nyt hemmetti lähet johki mis joku hoitaa sun lapsen ja sä alat kelata elämääs.Et anna ikinä itelles anteeks jos sun muksulle käy jotain.

Vierailija
2/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin ois niin siitä ois lähteny jo tutkintapyytö poliisille! NÄINHÄN KÄVI SEN VAUVAN KOHDALLA JONKA ÄITI KIRJOITTI TÄNNE ETTÄ MIEHENI HAKKAA VAUVAA tms. Hänestä tehtiin ilmoitus poliisille ja he lupasivat tutkia asiaa, muistaako kukaan?!?

Täähän on PROVO ja helvetin mauton sellainen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on brovo niin miten jollain voi olla noin sairas mielikuvitus

Vierailija
4/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korjasusarjat pitää vetää, olet väärällä tiellä.

Vierailija
5/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa,. voi olla et oon alkoholisti mutta en voi lopettaa. Syyllistyin siihen että jätin tytön yöksi yksin kun oli nukahtanut, olin raflassa, en usko että heräsi. Ahistaa kuitenkin kun tyttö haluisi ulos, en kehtaa tässä kunnossa viiä.

Vierailija
6/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala touhuamaan jotain, kyllä se olo helpottuu. lähtekää ulkoilemaan. äläkä tänään enää ota mitään. huomenna on paljon mukavampi herätä, kun ei kankkusta ole. vai mitä?

tsemppiä!!!

Vierailija
7/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa mennä tytön kanssa ulos??? Minkä ikänen tyttö sulla on? Olen itse ollut lapsuuteni alkoholisti-äitini hoivissa ja teille ei sääliä löydy!

Vierailija
8/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne neljän seinän sisälle,viina ei niitä murheita pienemmiksi tee kun korkeintaan hetkeksi,kun taas selviät,olo on vielä karmeampi! Kyllä sä pystyt siihen,jos tosiaan haluat! Tsemppiä!

Vierailija
9/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa 2v en IKINÄ jättäisi yksin mistään syystä, saatikka viinan takia!

Sääliksi käy lastasi=(

Mutta tosiaan kun et kerran lapsesta välitä, niin meille mahtuu kyllä! Täällä tyttäresi saisi pullantuoksuisen herätyksen selvien vanhempien kanssa!

Vierailija
10/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullon varjossa.Ei tarvitse omien lapsieni kokea ikinä samaa. Meillekkin mahtuu. Lapsi saa rakastavan perheen.

Vierailija
11/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin tytön kanssa påipareitakin, kyllä minä rakkastan tyttöäni vaikka onkin vaikeaa ja joskus viina vie!!!

Vierailija
12/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa missä viina vie,ei lapsilla paljon sijaa ole.

Vierailija
13/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita päivystävälle sossulle. Nyt on tärkeintä että lapsi pääsee hoitoon ja sinä saat apua ongelmaasi. Toimi heti!

Vierailija
14/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatteleppa itteäs tohon tilanteeseen. ei varmaan ollu helppoo tollasesta asiasta kirjottaa. mut et kirjotti kumminkin...se on jo jotain.

En millään lailla sua puolusta, mut jos sä tajuut ite et sulla on ongelma ja siitä pystyisit jollekki puhuu..ni olis hyvä.

Ihan vaan äitinä lastasi ajattelen.

Olen sivusta katsonut muutaman kerran kun kaverilta on lapsi lähtenyt viinan takia.

koita nyt skarppaa niin ittes ku tyttös takii. se ei helppoo oo mut sulla on niin hyvä syy, et sen takii kannattaa tehä kaikkensa ettei sitä menetä.

Vierailija
15/15 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raitistu jotenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä