Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko seksin aikana kutsuneet partneria väärällä nimellä?
16.12.2005 |
Siis miestänne Penttiä esim. rakastajanne nimellä Antti?
Mä pelkään, että sängyssä lipsahtaa miehen korvaan ihastukseni nimi. En ole ollut ihastuksen kanssa missään fyysisessä suhteessa, mutta olen niin myytyä naista tällä hetkellä, että ihastuksen nimi pyörii koko ajan mielessä.
Sanottakoon sekin, etten aio mitään tehdä ihastukseni suhteen - kunhan nautin tästä tunteesta.
Kommentit (2)
Masturboidessani huokailen toisen miehen nimeä ja pelkkä ajatus saa mut laukeamaan. Jos asuisimme lähempänä toisiamme, niin aivan varmasti kävisi heikosti...niin tykästynyt olen tähän todelliseen " salarakkaaseen" :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
edes ihastus. Ei siis todellakaan edes mikään alitajuinen ihastus. Kyseinen -sanotaan nyt vaikka Antti- jonka nimen huokasin kiihkeällä hetkellä oli samassa koulussa minun kanssani ja olimme ns. " hyvän päivän tuttuja" . En pitänyt hänestä mitenkään erikoisesti, mielestäni hän oli vähän jopa ärsyttävä, mutta enpä ollut koskaan häntä ajatellut niin paljon, että EN olisi pitänyt hänestä. Kunhan moikkasin jos vastaan käveli. No, samana päivänä kun tämä lipsahdus tapahtui oli koulun tupakointipaikalla tapahtunut hassu asia, joka liittyi tähän Anttiin ja se kai oli jotenkin mielessäni (tämä on ainoa selitys, minkä keksin). Seksi oli siis kaikin puolin hyvää, enkä ainakaan tietoisesti ajatellut mitään muuta sen aikana. Näin vain kävi. Että oli miehelle selittelemistä! Mies oli kyllä todella vihainen ja epäilevä.