Voistteko aloitta seurustelun miehen kanssa, joka on korviaan myöten ihastut/rakastunut toiseen naiseen?
Tilanne tällainen: rakastuimme kesällä (kaukorakkautta) mies oli suhteessa. Miehen suhde päättyikin koska mies ihastunut minuun. Olosuhteista johtuen emme nähneet kuin vasta nyt joulun alla. Mies olikin jo ihastunut toiseen (sain tietää sattuman kautta). Kuitenkin haluaisi alkaa suhteeseen kanssani. En vain saa mielestäni sitä miehen rakastunutta ilmettä, jonka kohteena en ollut minä. Ainahan täälläki kyllä sanotaan, että voi olla ihastunut muihin kuin omaan puolisoon. Sekava tilanne, mutta siis haittaisiko teitä jos mies jo suhteen alussa palavasti ihastunut toiseen naiseen?
Kommentit (5)
Vierailija:
Tilanne tällainen: rakastuimme kesällä (kaukorakkautta) mies oli suhteessa. Miehen suhde päättyikin koska mies ihastunut minuun. Olosuhteista johtuen emme nähneet kuin vasta nyt joulun alla. Mies olikin jo ihastunut toiseen (sain tietää sattuman kautta). Kuitenkin haluaisi alkaa suhteeseen kanssani. En vain saa mielestäni sitä miehen rakastunutta ilmettä, jonka kohteena en ollut minä. Ainahan täälläki kyllä sanotaan, että voi olla ihastunut muihin kuin omaan puolisoon. Sekava tilanne, mutta siis haittaisiko teitä jos mies jo suhteen alussa palavasti ihastunut toiseen naiseen?
Mielestäni ei kannata aloittaa seurustelua. Mies voi olla rakastunut toiseen myös suhteen kestäessä ja lopussa ja koko ajan. Mitä se seurustelu sitten olisi. " Ole mulle vähän aikaa hän."
Jos haluat, että sinulla on mies, joka arvostaa, kunnioittaa ja palvoo SINUA yli kaiken, niin älä sinä juokse miehen perässä, vaan anna miehen nähdä sinun eteesi vaivaa ja aikaa (metsästää) sinun kiinni saamiseksi. Liian helppoa saalista ei kukaan arvosta!
Vierailija:
En vain saa mielestäni sitä miehen rakastunutta ilmettä, jonka kohteena en ollut minä. Ainahan täälläki kyllä sanotaan, että voi olla ihastunut muihin kuin omaan puolisoon. Sekava tilanne, mutta siis haittaisiko teitä jos mies jo suhteen alussa palavasti ihastunut toiseen naiseen?
Se että pitkän suhteen aikana voi ihastua toiseen, on AIVAN eri asia. Tarkoitetaan sitä, että esim. 10v suhteen aikana voi vähän tykytellä johonkin suuntaan, ihan siksi jotta tuntuisi samalta kuin suhteen alussa sen oman kanssa, mutta mitään ei toteuteta, ja annetaan fiiliksen mennä ohi. Ihastumistunteen voi tuolloinkin kieltää itseltäänkin.
Tämä jannu kuitenkin kuulostaa siltä, että on tunne-elämältään jotenkin outo, ihastuu vaan sinnetänne koko ajan, ja aloittelee ja lopettelee suhteitaan sen mukaan. Tuskin edes tietää, mitä on olla oikeasti ihastunut, saati rakastunut, vaan haluaa vaan jonkun tai kaikki kerralla täysin holtittomasti.
Unohda koko tyyppi. Suhteen alkaessa kuitenkin ideana on, että se toinen osapuoli on palavasti ihastunut vain SINUUN, muuten mitään suhteen alkua ei olekaan. Ja ihastunut ihminen tietää mitä haluaa, tämä tyyppi ei selvästi tiedä mitään mistään.
Ja eipä mieskään varteenotettavalta kuulosta kun ei tiedä mitä haluaa.
tuntuu kummalta, että joku koko ajan ihastuisi johonkin, ei kai niitä sopivia kumppaniehdokkaita nyt kaikki naiset sentään ole?