ovis kp 21 koska plussasitte???
Mulla oli ovis kp 21. Tikutin sen aconilla. Te joilla on myös pitkäkierto, niin koska saitte sen plussan?
Hyvää odotusta kaikille! Toivottavasti tulen perässä.
Kommentit (4)
Mulla itseasiassa ei mitään havaintoa oo koska mulla ovis oli... missasin sen ihan totaalisesti, mutta olen tuossa laskeskellut, että kierto oli jotain 43 tai sinne päin... Plussan sain testiin kp46 ihan haamuakin haamumpana ja kp48 sitten edelleen haamuna, mutta silloin jo niin selkeänä kuitenkin, että kävin vielä verikokeella samana päivänä varmistamassa. Plussaonnea!!!
[color=red]pikku-milli & paco 21+0[/color]
Minä sain ovistestillä plussan kp 19, eli ovis oli kaiketi kp 20 paikkeilla. Menkkoja odotin saapuvaksi kp 34 tienoilla, mutta eivätpä tulleet ja testasin kp 36 acon10 raskaustestillä PLUSSAN. Tosin testiviiva oli heikompi, kuin kontrolliviiva...mutta viiden päivän päästä apteekin oma testi näytti jo ihan vahvan plussan. Toivotaan sullekin parasta! : )
On sentään vielä toivoa....
Kerkesin hätäpäissäni jo kaks negaa testata kp28 ja 30....
Hyvää joulun odotusta!
Siis lähinnä kiinnostaa, et minne asti odottelen ennen kun alan kysellä gyneltä, et mikä on vialla. Eikös se ole niin, et jos ovis on ollu, ni tädin pitäis tulla kanssa n 14 vrk:n kuluttua oviksesta.
Pongasin oviksen siis tikuilla, limoilla ja kivuilla...et luulis sen oikeesti olleen.
Kiitoksia vaivannäöstä jo etukäteen!