Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoilua

16.12.2005 |

Hei,

keskiviikkona kävin ekassa neuvolassa, ja tänään olisi viikkoja 8+0. Lähes koko alkuraskauden on ollut epämääräistä etomista, väsymystä, turvotusta, öykkäilyä ym. Nyt pari päivää on ollut " hyvä olo" , kuvotus on mennyt ohi jne. Mitään vuotoa ei kuitenkaan ole. Hieman olen huolissani - tämä on toinen raskaus, ensimmäisestä syntyi terve poika melkein 4 vuotta sitten.

Onko muilla odottajilla näin aikaisin kadonneet ilmeiset raskausoireet (esim. muutamaksi päviäksi), ja kaikki kuitenkin jatkunut hyvin?? En haluaisi vauhkoilla, mutta jos jotakin on pielessä haluaisin kyllä tietää/alkaa selvittää... Kiitokset jos voitte auttaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäisessä raskaudessa loppuivat raskausoireet (kuvotusta, huonovointisuutta, pientä lämpöä) melkein heti plussan jälkeen rv:lla 7. Ja terve, täysiaikainen tyttö syntyi.

Nyt olen raskaana ja tässä ei raskausoireita ole edes ollut. Pari kertaa on joku ruoka hieman tökkinyt, mutta ei läheskään esikoisen kaltaista kuvotusta. Ultrien mukaan kaikki on ok, joten jaksan luottaa siihen.

Nuo raskausoireet ovat todella yksilöllisiä, eikä niitä kaikilla edes esiinny. Ystäväni ovat sitten oksennelleet minunkin edestä :)

Smila 24+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla