Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***** KOLIBRIT VIIKONLOPPUUN *****

16.12.2005 |

Eipähän tarvinnut testailla. Täti kiirehti paikalle runsaassa habituksessaan myöhään eilen illalla. Kierron pituudeksi tuli nyt toistamiseen jo 54 pv. Olo on jokseenkin musertunut, mutta minkäs tälle mahtaa.

Näin pitkällä kierrolla tuskin edes ovuloin, eli kaipa sitä on sitten sinne lääkäriin varattava aikaa.

Hyvää viikonloppua kaikille. Toivon, että muilla piinailijoilla olisi miellyttävämpiä uutisia kerrottavanaan. Minä aloitan taistelun taas alusta, ei se lokavauvakaan huonolta vaihtoehdolta vaikuta :-)...kyllä se taas tästä käyntiin lähtee, vaikka nyt takkuilee...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kierto mistä tulin raskaaksi eli muistaakseni pituudeltaan 72 pv. Mä olin jo sitä ennen juuri käynyt työterveyshoitaja vastaanotolla kyselemässä et mitä pitää tehdä kun kierrot on näin pitkiä et ei mitään mahdollisuutta tulla raskaaksi. No hän ei suositellut silloin vielä mitään tehtävän vaan odottaa hetki jos ne tasaantuis. No sitten muutaman päivän päästä soitin tälle terveydenhoitajalle et ei mitään tarvitse tehdä, että olen raskaana!!!

Eli haluan rohkaista, että todellakin toivoa on myös pitkillä kierroilla vaikka ei oviksen ajankohdasta olekaan mitään hajua, täytyy tarpeeksi usein harjoitella...

Onnea yritykseen, meillä kolmannen yritys ei ole vielä aluillaan kun en ole saanut tuota miestä vielä niin paljon syttymään ajatukselle!

Vierailija
2/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavista sanoista. Olemme kyllä pupuilleet lähestulkoon joka toinen päivä, viimeiset 5kk joten siitä ei kyllä nyt ole kiinni.

Minulla oli ennen esikoisen odotusta sama ongelma pitkien kiertojen kanssa, mutta se korjattiin yhdellä Clomifen kuurilla, joka sitten tehosikin (tulin heti raskaaksi). Toisen lapsen alulle saaminen kävikin sitten ihan itsestään, siihen ei apuja tarvittu :-). Tulin raskaaksi esikoisen ollessa 4kk ikäinen.

Olen joka tapauksessa menossa tiistaina gynekologille, joka toivottavasti saa selvitettyä, mistä ongelmani johtuvat. Voihan taustalla olla vaikkapa kilpirauhasen vajaatoiminta tms. Haluan ainakin saada varmuuden siitä, ettei minulla ole mitään fyysistä vikaa, mikä olisi syynä näihin pitkiin kiertoihin.

Kyllä tässä tunnelissa valoa on, vaikka hetken melkoisen synkältä tuntuikin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokerille onnea uuteen yritykseen, " lokavauvahan" kuulostaa ihan yhtä hienolta ;)

Itse asiassa, mä olen jo pitkään toivonut jouluvauvaa, täällähän joskus aikoinaan oli suuri keskustelu siitä pitävätkö kuumeiset taukoa yrityksessä ettei vaan jouluvauvaa tulisi..

Mikäs on teidän muiden mielipiteenne, jos vielä maaliskuussa olisi yritystä niin pitäisitkö taukoa?

Riskihän siinä on tietty inhottavan suuri, että joutuu olemaan joulun perheestään erossa, jos toivottu la sattuisi aaton tienoille. Mutta me ei ainakaan pidetä yritystaukoa, jos siis silloin vielä yritellään ;)

Todella kiva kun on noin monta piinailemassa samoihin aikoihin kuin minä, tiedän että mulla ne päivät on yhtä tuskaa, kun en nytkään meinaa pysyä pöksyissäni, muttei mulla siis kylläkään oo mitään raskausoireita, en vaan enää muista, oliko niitä noista kahdesta ekastakaan, tuskin kummempia kun ei oo jäänyt mieleen. Tyttärestä/kuopus muistan sen että testit oli haamuna pitkään, vielä yli viikon menkkojen myöhästymisestä ja silloin pelättiin ettei raskaus tuu kestämään ja testejä tehtiin varmaan viis viikon sisällä :) Onkos teillä muilla joulun ajan piinaajilla jo oireita?

Mukavaa perjantainjatkoa ja onnea yrittäville sekä plussanneille!

Vierailija
4/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutamaan viikkoon tänne kirjoitellut kun olen yrittänyt pitää tädin vierailun jälkeen palstailutaukoa ja keskittyä työ- ja jouluhommiin.

Mutta onnittelut Beccanille jonka ainakin on plussannut, olikohan muita, no kaikille muillekin hurjasti onnea myös jatkossa!!!

Sitten oma napa eli täällä siis mennään tjot-meiningillä tällä hetkellä ja piinapäivät osuvat ensi viikkoon ja ajattelin että jos on aihetta testailen myös jouluna. Jännätään Miinastiinan kanssa yhtäaikaa ja taitaa olla niitä muitakin...

Oireita ei ole oikein minkäänlaisia.

Pikkuhiljaa alkaa tuo joulustressi painaa päälle.

Joulupukki on tilattu mutta kaikki muu onkin tekemättä. Vieraita tulee molemmat isovanhemmat sekä miehen sisko perheineen eli eka kerran meillä on ns. sukujoulu. Toisaalta on ihanaa kun on paljon väkeä mutta pitäisi osata olla ottamatta huolta pikkuasioista.

Miten teillä muilla, oletteko ihan oman perheen kesken vai tuleeko vieraita tai lähdettekö itse joulun viettoon muualle?

Hauskaa viikonloppua ja muistakaa että ne tontut vielä kurkkii...!!!!

Vierailija
5/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä kun on ollut nin poikki olo että ei jaksaisi tehdä mitään. Jouluksi ollaan menossa miehen siskon luokse jonne tulee myös miehen vanhemmat. Aikaisemmat joulut ollaan lasten syntymien jälkeen oltu kotona ja täytyy sanoa että se vaihtoehto houkuttelisi kovasti. jää joulusaunat saunomatta ja hirveällä kiireelläsaa juosta kun kotia täytyy vielä illaksi ehtia, koska on noita nelijalkaisia ystäviä jotka haluavat myös ruokansa.

Täällä kp 10 ja ensi viikolla pitäisi aloittaa taas kunnon suhinat lakanoiden välissä. =) Onneksi pojat ovat alkaneet nukkumaan aamuisin hiukan pidempään joten jää isälle ja äidille aamulla omaa aikaa entistä enemmän. =)

Jouluvauvasta joku kyseli...Minusta olisi aika kiva saada jouluvauva ja en usko että tauolle yritystä maaliskuussa laittaisin jo ihan sen takia että haluan vauvan vain mahdollisimman pian. =) Tosin luulen että lapsesta ei olisi ehkä kiva isompana viettää syntymäpäiviä joulunaikaan, ainakaan ihmisistä joita minä olen tuntenut...Isompana tuskin enää haittaa milloin synttärit on. =)

Vaan nyt päiväkahvin keittoon ja siivoushommiin. Ihanaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
6/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tosiaan muuta kuin uutta putkeen,peukut pystyyn lokavauvan puolesta!

Noista jouluvauvoista, me ei kyllä pidetä taukoa yrityksestä silläkään " riskillä" , että uusi tulokas saapuisi maailmaan joulun tienoilla. Mikäs sen ihanampi joululahja, ainakin äidille ja isälle:). Toisaalta, jos ajattelis sitä joulun mahdollista tulokasta, niin voisi kyllä kenties sen syntymän ajoittaa parempaankin hetkeen. Itse olen syntynyt joulunalusviikolla ja kyllä ne synttärit tuppasivat aina siihen joulutohinaan vähän hukkuvan. Ja tylsäähän se oli saada samalla viikolla kahdet lahjat, muut kun saivat synttärilahjoja eri vuodenaikoina. Omat vanhempani onneks sitten päättivät muistaa kesällä vietettävää nimppariani ja muusta perheestä poiketen sain lahjan myös silloin.

Miinastiinako se oli joka kyseli jouluna testaavien oireista (mulla on armottoman huono nimimuisti...). Mulla on koko viikon ollut omituinen olo mahassa, vähän niinkuin olisi täti tulossa, mutta ei kumminkaan. Eilen jo luulin tädin tulleen, mutta vessakäynti paljastikin järjettömän lorauksen valkovuotoa / simppoja. Molemmat pojat ovat saaneet alkunsa heti ja mies on ihan vakuuttunut, että näin tässä on taas käynyt. Mä sen sijaan en oikein uskalla uskoa, että kolmaskin kerta kävsi näin onnekkaasti ja helposti. Ei auta kuin odotella, argh! Tosin sunnuntaina ajattelin testata varmuuden vuoks, olen menossa silloin illalla juhlimaan ja esikoisesta sain haamun samoihin aikoihin. Siihen asti, odotellaan ja peukutellaan!

Vierailija
7/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokerille pahoittelut, voi sitä tätiä kun kehtas ilmestyä.

Beccanille onnittelut, oon tainnu unohtaa tai jos en niin sitten tuplasti onnea! =)

Täällä menossa kp27/29-33 ja oon jo kehitelly lievää pahoinvointia aikani kuluks..

Meidän yritykset jää luultavasti tähän kiertoon, jos se täti meillekkin taas ens viikolla tiensä löytää. Ei mulla ois mitään jouluvauvaakaan vastaan, mutta näin ollaan ukon kanssa ajateltu, kun tuota ikääkin jo on. Seuraava kierto menis joka tapauksessa ohi, kun mies on laivassa.

Mutta hetkisen saan vielä ainakin toivoa ja piinailla! =)

Vierailija
8/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räpistelen kans elolintusista syyskuisiin. Täti kurvas paikalle hirmuisten alaselkä- ja vatsakipujen saattelemana. Kaiken kruunaa mojova päänsärky! Olisko nyt kp35/30 menossa.

Itse olen kärsinyt pitkistä kierroista kp45 ennen esikoisen odotusta v.98. Sain silloin gyneltä kiertoa tasoittamaan keltarauhashormonikuurin. Taisi olla Lugestron nimeltään. Kolme kiertoa sitä söin ja sitten tärppäs. Sama vika oli ennen kakkosen odotusta ja silloin ehdin vain aloittaa kuurin kun tulin heti raskaaksi.

Vuosien myötä kierrot on tasaantunu itsestään n.30pv tienoille.

Talvivauva vois olla ihan kiva vaihteeksi, silloin ei tarttisi olla viimesillään raskaana kesähelteillä. Meidän lapset ovat syntyneet 8/99 ja 7/02.

Hyvää viikonloppua kaikille ja joulun odotusta! Mun pitää alkaa nyt pakkaamaan viikonlopun yli kestävää työmatkaa varten...

Vierailija
9/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida heti tuota jouluvauva-asiaa. Meidän jouluvauva täyttää ensi viikon lauantaina 7 vuotta ja viimeksi eilen hehkutti kuinka kivaa on kun on sekä synttärit että joulu. Hän on siis tosiaan syntynyt jouluaattona klo 19.02 joten ikimuistoinen joulu tuli tuoreille vanhemmille. Itse liikutuin vielä muutaman vuoden aina jouluna kun muistelin tuota kyseistä joulua. Onhan se tilanne tietenkin kaikille ihan yhtä ikimuistettava.Hän siis itse pitää sitä hienona asiana ja juuri kertoi kuinka luokan pojat eivät uskoneet että synttärit on jouluaattona.

Voihan se tilanne tietenkin vielä muuttua mutta toistaiseksi asia on ollut vain positiivinen. Synttärit on aina vietetty joulua edeltävänä viikonloppuna ja kaikki vieraat ovat yleensä päässeet toisin kun pikkuveljen synttäreille jotka ovat heinäkuun puolessavälissä.

Onhan se tietenkin ihan eri asia kun perheessä on jo lapsia jos se synnytys nyt sitten osuisi siihen jouluaattoon. Esikoista odottaessani monet aina päivittelivat että niin lähellä joulua että jos se osuu sitten siihen aattoon ja mä aina vastasin että ei kai se nyt juuri siihen päivään osu kun on siinä niitä päiviä. No nenilleni sain sillä kertaa :-)Neuvolaterkkari sanoi vielä edellisenä päivänä että ei se kyllä jouluna synny että vältä runsasta kinkinsyöntiä ettei verenpaine kohoa kovin.

Itse ajattelen että toinen jouluvauva olisi mahtava juttu, saisi isosisko elämänsä parhaan joulu- ja synttärilahjan. Mutta tuskin se nyt kaksi kertaa samaan osoitteeseen osuu..

Mulla menossa kp 7 ja joulupyhiin osuu sitten varmaankin seuraava ovis. Onneksi tv:stä taitaa tulla mukavasti lastenohjelmia pyhäaamuisin niin saa vanhemmat rauhassa " nukkua " .

Rauhallista joulun ja plussan odotusta kaikille !

Vierailija
10/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken ilmestyi ovistikkuun kaksi yhtä vahvaa viivaa ja mies on tänään pikkujouluissa!! No onneksi eilen puuhailtiin ja huomennahan on päivä uusi. Viime kierrossakin tikutin oviksen, mutta tulosta ei syntynyt. Toivottavasti tästä kierrosta onnistaa. Toinen clomikierto on menossa ja maha on kyllä ollut niin kipeä et uskon että ovis oikeasti tapahtuu. Menen huomenna töihin että puuhiin päästään vasta iltasella, mutta eihän se taida silti olla liian myöhäistä? Muistelisin et jos tikussa ión kaksi viivaa, niin ovis tapahtuu 24-36t kuluessa. Vai muistaako joku toisin?

Jouluvauvoista oli puhetta. Meidän esikoinen on syntynyt 12.12 ja se joulu meni kyllä mulla ihan ohi väsymyksen vuoksi. Kakkonen syntyi 26.11 ja oli jo huomattavasti mukavampi joulu, joten hartaasti toivon että tää kolmas syntyisi joko lokakuussa tai sitten vasta joulun jälkeen, mutta yritystä en meinaa sen takia keskyttää.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
11/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen pian 31-vuotias kahden lapsen äiti ja haaveissani olisi kolmas lapsi. Yritys on vähän niin ja näin, eli tosissaan emme vielä edes yritä, mutta silti vauva saisi tulla, jos alkunsa saisi. Nyt on menossa kp3, eli menkat on parhaillaan. Kiertoni on normaalisti ollut 28 päivää, mutta nyt kierto oli lyhyempi.

Jouluvauva06 olisi mukava ylläri :) Eli sitä ajatellen olisi tässä pari kuukautta aikaa harjoitella tekniikkaa... hih.

Vierailija
12/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taitaa olla ovis aivan käsillä, hui kun jännittää! :)

Eilen bongasin limat ja pupuiltu on. ;)

KUKA TIETÄIS ETTÄ KOSKA SUUNNILLEEN OVULAATIO TAPAHTUU SEN " LIMATULPAN" JÄLKEEN? Eikös se kuitenkin oo vasta sen jälkeen?

Nyt on kp 16/29-35.

+++++++ONNEA KAIKILLE!!!!

Vierailija
13/21 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun veikkaus ois, että seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä limatulpasta. Sitten sen parhaiten huomaa, kun limaa ei enää tule. Ja itse oon varmaks huomannu, kun oon mitannu lämpöjäkin nyt kaks kiertoo. Eikä mulla oo muuten vaikuttanu vaikka oisin noussu sängystä aiemmin ja mitannu myöhemmin. Normaalisti oon aina samanlämpönen niin helppo havaita muutokset.

Vierailija
14/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvauvasta vielä..

Mä en itseasiassa ole ajatellut jouluvauvaa itseään ollenkaan halutessani juuri jouluna vauvan. Koska itse en pidä joulun syntymäpäiviä ollenkaan traumaattisena, luulen että esikoisemme joka on syntynyt keskellä heinäkuuta, saa paljon enemmän traumoja siitä ettei hänen synttäreitään voi viettää koskaan sinä päivänä kuin itse juhlapäivä olisi, koska kaikki vieraat ovat kesälomilla, joten varsinaiset juhlat vietetään aina elokuulla, heti koulujen alettua. Joululapsella siis on varmaankin kuitenkin juhlaväkeä kuitenkin saatavilla, niin ettei juhlia tarvitse siirtää kuukautta eteen/taaksepäin ;)

Muuten, miehen kanssa eilen keskusteltiin tuosta yrittämisen mahdollisesta lopettamisesta, jos ei tietyn ajan sisällä tärppää. Meillä se on tuo maaliskuu, siis viitisen kiertoa tiivistä yrittämistä. Syinä se, etten halua pääni asiasta aivan sekoavan (ja näyttää siltä että olen jo ekassa kierrossa seonnut asiaan pahasti) ja lapsemme ovat saaneet alkunsa ennen 5.kiertoa, joten uskon että jos meille vielä lapsi suodaan niin se tulee tapahtumaan ennen maaliskuuta tai sitten ei ollenkaan. Näiden tiiviiden yrityskiertojen jälkeen ainakin sitten keväällä pidetään taukoa yrityksessä, koska vaikka tää onkin ihanaa puuhaa, niin molemmat stressaa kuitenkin. Mieheni tosin huomautti että meillä on ikää enemmän ettei välttämättä tärppääkkään samassa ajassa kuin ed. kerroilla, mutta katsotaan miten meidän käy..

Luin täältä että jollain toisellakin on yrittämisessä " takaraja" , onko muita vielä jotka ovat miettineet asiaa? Mihin päädyitte?

Sitten vielä omaa napaa..

Kylläpäs nukutti tänä aamuna, nukuttaa kyllä vieläkin vaikka menin ihan ajoissa nukkumaankin ( ensimäinen raskausoire: väsymys) ja rinnat on todella kipeet (toinen raskausoire) , en voinut viime yönä enää nukkua mahallani lainkaan rintojan kivun vuoksi ja unissanikin ajattelin että joo kyllä aivan varmasti oon raskaana. Siis kyllähän nuo oireet voisivat olla sekä tädin tuloa ennakoivat että raskausoireet ja epäilenkin kyllä että ne ovat ihan tavalliset täti oireet, jotka todella voimistuvat vauvakuumeen takia muistuttamaan raskausoireita ;)) Nyt kp 24/31-33, joten pitkään ei onneksi enää ole, kun saa tietää totuuden ;)

Leppoisaa sunnuntain jatkoa ja +++onnea!

ps. Kertokaahan tilanneraportti, joilla samat kp:t tai jotka ensi viikolla, loppuviikosta piinailevat?? :))

Vierailija
15/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 22/26-29. Tässä kierrossa tikuttelin ovista, mutta tasavahva viiva jäi saamatta. Kp 13 sain vahvan viivan joka ei kuitenkaan ollut controlliviivan vahvuinen. Seuraavana yönä tuli tutut vatsakivut ja kp 14 sain taas edellisen päivän kaltaisen viivan. Limaa tuli myös. Eli oireet oli juuri sellaiset, kun mulla on aina ollut kierron puolivälin tiennoilla. Halusin tikuttelulla varmistaa ovulaation ajankohdan, mutta... nyt olenkin sitten ihmeissäni, että enkös sitten ovuloinutkaan? Täytyy varmaan seuraavaan kiertoon tilata eri firman testit.

Meillä myös mietitty kauanko yritetään. Meitä molempia ainakin tressaa se, että just otolliseen aikaan PITÄÄ haluta/jaksaa pupuilla. Isännän kommentti oli, että ehkäsyä ei ainakaan aloteta uudelleen (=pillerit), mutta aktiivinen/tietonen yritys voidaan pistää hyllylle, jos siltä tuntuu. Meillä nyt 5. kierto menossa yritystä. esikoinen tärppäs kierrolla 4 ja kuopus ekalla kierrolla.

Vierailija
16/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalmistelut alkavat olla jo hyvällä mallillaan, ja eilen sain viimeiset joululahjatkin ostettua :-)

Tänään kp 21/28-29 ja vessassa käydessä tullut pienenpientä ruskeaa tuhrua pyyhittäessä. Alaselkää on särkenyt joten olisiko tästä tulossa sitten lyhyt kierto...Tasavahvat viivat sain ovistestiin kyllä lauantaina 10.12.

Epätietoisuus on kaikista piinaavinta, sillä lokakuussa keskenmenneessä raskaudessa oli ihan vastaavia oireita, ja itse asiassa samassa vaiheessa kiertoakin alkoivat :-/ Onko teillä muilla ollut alaselkäsärkyä ja jos on niin mihin vaiheeseen kiertoa on yleensä ajoittunut? Itselläni selkä on vihoitellut jo pidempää, välillä enemmän ja välillä vähemmän joten tiedä siitä sitten.

No onneksi riittää vielä puuhaan alkavalle viikolle, joten jää vähän vähemmälle tuo itsensä tutkailu.

Miinastiinalle pidetään peukkuja, oireet kuulostavat lupaavilta :-) Toisesta pinosta olin lukevinani Piipaan viestistä, että olisi saanut jonkin sortin haamun?

Hauskaa alkavaa viikkoa itse kullekin!

Vierailija
17/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon testaillu jo pari haamujen haamua.. Siis niin haamua, että ne ei oo missään nimessä plussia.

Eilen oviksesta 8vrk kp28/29-33 testasin ekan ja tänään tokan. Tän päivän haamu näky vasta roskiksen, tulen ja veden jälkeen.. =) (Pitkä ja nolo juttu, jonka voi lukea tuolta elolintusten pinosta, jos joku kolibri haluaa kuulla miten lapsellinen voikaan vanha ihminen olla..)

Joten ehkä en vielä ala toivoa nostattelemaan.

Tilasin kyllä lisää testejä niin saan vielä muutaman päivän piinailla vahvistuuko haamu vai ei.

Mutta plussaonnea kaikille kolibreille!

Vierailija
18/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanko vielä kysyä, onko sulla lämmöt minkä verran nyt olleet verrattuna normaalilämpöihin? Entä onko mitä oireita?

Mulla on tosiaan tuota alaselän jomotusta, lämmöt digitaalisella kainalosta nyt illansuussa 37,2C mutta jään odottamaan mitä tuleman pitää...

Pidäthän meidät ajantasalla :-)

Pidäthän meidät ajantasalla :-)

Vierailija
19/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt on ollu koholla, normaali lämpö 36,8 mutta nyt on ollu aamusin 37,1-37,3. Mutta se ei hirveesti lohduta, kun viimekskin ne romahti vasta samana aamuna, kun täti tuli.

Muutoin on ollu lievä kuvotus koko ajan ja tupakki tosiaan ei oo maistunu, raudan makua suussa. Hyvin lievää alavatsan vihlontaa sillon tällöin ja siinä kaikki.

Mutta nythän ne vasta voivat kunnolla lakaa pikkuhiljaa tulemaan, onhan oviksesta vasta 9 päivää.

Toivotaan parasta meille kaikille!

Vierailija
20/21 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei. Ilmoittelin silloin pari viikkoa sitten plussa uutisiani, eli tarkalleen 30.11. tein haalean plussan. No kävin viikko sitten tiistaina ultrassa ja tuolloin viikkoja siis 5+6. No eipä siellä näkynyt ketään, pussi oli vain. Gyne oli vähän pessimistisellä kannalla että taitaa olla tuulimuna. Kuitenkin menen tiistaina eli yli huomenna kontrolliin, joten asia varmistunee tuolloin. Mitään vuotoa ei ole ollut ja oireet on hyvin selkeästi +, jopa voimakkaammat kuin edellisiltä. Eipä olis kovin kivaa joulua nuokkua väsyneenä ja yökkäillä jos pitää vaan odottaa että vuoto alkaa. Lääkäri kun meinasi että ei ennen joulua lähdetä sitä keskenmenoa käynnistämäänkään jos sinne ei siis mitään kehity ja kuitenkaan en itsekseen ala vuotamaan. Olen itse aika pessimistinen ja varustautunut siihen että aloitetaan uusi yritys kunhan homma on selvä. Mulla ei ole aiemmin ollu keskenmenoa, niin ehkä hyvä että se tuli nyt, loppujen lopuksi tosi nopeasti tärppäsi (2 menkat ehkäisyn lopettamisen jälkeen).

Plussa onnea kaikille ja vauva liimaa jo plussanneille, ja hyvää joulua myös!