Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljenvaimon kriisi?

15.12.2005 |

Tässä taannoin tapasin yhteisen tutun " Kirsin" (veljenvaimo Sadun+minun) ja vaihdettiin kuulumisia puolin ja toisin. Kertoiltiin yhteisten tuttujen kuulumisia,myös tämän " Sadun" . Meni pari päivää tästä ja sain tulisen sähköposti viestin Sadulta. Hän suuttui siitä että olimme Kirsin kanssa keskustelleet hänestä ja hänen olotilastaan ym. Hänestä EI SAA kuulema kertoa kenellekään mitään missään olosuhteissa! Olin aivan yllättynyt. Samaisissa keskusteluissa puhuimme myös muista tutuista,kertoiltiin yleisiä kuulumisia. En kyllä nää siinä mitään ihmeellistä kun kertoilee sukulaisistaan .

Taustoja sen verran että Sadulla masennusta,itsemurha-yritystä,lääkearsenaali suuri.. Onkin sanonut että häntä ei kiinnosta ulkomaailma, hän ei voi iloita normaalista elämästä kun itse elää tuskassa yötäpäivää. Satu on haukkunut appivanhempansa ja omat vanhempansa niin ettei pidä enää yhteyttä. Niin on käynyt muillekin sukulaisille, kylässä ei saa käydä. Hänen luonaan käy vain " samoissa tilanteissa" olevia ihmisiä. Me emme siihen kuulu.

Tähän asti olen yrittänyt ymmärtää, kun olen tiennyt hänen vaikeuksistaan, mutta nyt jotenkin kiehahti yli..

Olenko itsekeskeinen,jos ja kun lakkaan pitämästä häneen yhteyttä??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna rauhoittua jonkin aikaa ja ole kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljesi vaimo siis kärsii mielentereysongelmista. noilla pohjilla ei välttämättä ole kiva kuulla olevansa keskustelun aiheena. usko pois ei kukaan ei nauti siitä jos kuvittelee olevansa voivottelelun kohteena. ja siinä on ihan turha sanoa että positiivisiakin asioita puhuttiin; masentunut näkee oman elämänsä harmaiden linssien läpi. se kuuluu sairauteen. mielestäni terveet ihmiset voi olla sen verran kohteliaita että sanotte vaan että anteeksi, ei tiedetty että toivot ettei sinua mainita tuttujenkaan kesken ja sillä hyvä. ei yhteyttä tartte sen kummemin pitää mutta aika radikaalilta kuulostaa välien katkaisu tällaisen asian takia.

asia erikseen sitten olisi se että jos itse eläisit läheisesti masentuneen kanssa ja sinulla olisi tarve puhua hänen terveydestään ja sen vaikutuksista elämääsi ihan oman mielenterveyden takia.

mom

(" hulluja" ja hulvattomia suku ja kaveripiiri täynnä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän