Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maan vetovoima teki tehtävänsä!!

Vierailija
15.12.2005 |

Siis tähänkö tyytyminen että alle 25v rinnat roikkuvat ja ovat tyhjät nahkapussit? Olen nyt imettänyt kolme kuukautta ja kun rinnoissani ei ole maitoa ne roikkuvat ja ovat tosi litteät ei siis enään kauniin pyöreät. Ja ei mitään jos olis pienet riipputissit muttakun kuppikokoni oli ennen raskautta 75D ja nyt no imetysliivit ovat 75E Siis isot löysät nahkapussit!!! En halua kuvitellakkaan millaiset ne ovat imetyksen jälkeen ja lisää lapsiakin haluaisin, en kehtaa mennä mieheni kanssa enään saunaankaan ja muutenkin olen aina liivit päällä. Olenko ainut jota tämä asia painaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen tehnyt samasta aiheesta aloituksen ja sain pelkkää paskaa niskaani " kasva aikuiseksi" jne.

Vierailija
2/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, seuraava oivalluksesi on, että asia on täysin luonnollista ja että seuraavaksi se tapahtuu jollekin toiselle... ja sitten seuraavalle... ja seuraavalle...

Ovatko nykyajan naiset niin elämästä vieraantuneita, että hämmästyvät noin kovasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen 24 vuotias iso rintainen riipputissi. Miehelläni ja minulla on erinomainen suhde, enkä aiemmin ole koskaan joutunut itseäni häpeilemään, mutta nyt en todellakaan halua näyttäytyä edes hänelle ilman liivejä. Kun toinenkin lapsi on " hankittu" tämä tyttö ampaisee rintojen kohotukseen, sillä uskon että tuo toimenpide vaikuttaa elämänlaatuuni aina seksielämää myöden positiivisesti!!

Vierailija
4/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa maailmassako tahdotte heidän elävän? Mitä jos hyväksyisitte nämä luonnolliset muutokset...

Onhan se aika sairasta, jos nainen ei voi elää kuin 20% elämästään, kun jo pitäisi alkaa kiristelemään sieltä ja täältä.

Vierailija
5/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää myykö itseänne noin halvalla, hyvät naiset. Aiheutamme itse nämä ulkonäköpaineet... miehet eivät teitä leikkauksiin aja.

Vierailija
6/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkuthan pumppaavat muutenkin itsensä täyteen silikoonia...

Vierailija
7/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään tarkoita ivata ikäänne, mutta voisiko tuo negatiivinen suhtautuminen riipputissiestä johtua juuri nuoruuden epävarmuudesta? Itse olen suht hoikka reilu 30 vuotias kahden lapsen äiti ja rinnat ovat myös e-kuppia ja riippuvat. Asia ei kyllä erityisemmin häiritse vaan ajattelen sen kuuluvan siihen muutokseen, jota raskaudet ja imetykset ovat kroppaani tuoneet. Ei tulisi mieleenikään hävetä vaan olen ihan suht tyytyväinen ja ylpeä kropastani. Mies on myös todennut riipputissieni olevan oikeat aikuisen naisen tissit ja tällä hän tarkoittaa positiivista kehua. Suuret rinnat ovat symmetriset pallot vain, jos niissä on silikoonit.

Tietenkin, jos raskaat rinnat aiheuttaat fyysisistäkin vaivaa niin kannattaa ehdottomasti leikkauttaa ne.

Vierailija
8/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin vähän väljä. Olen oikeastaan tyytyväinen tästä luomupienennyksestä. Jumppaaminenkin on siinä suhteessa entistä helpompaa. Olen kyllä teitä useimpia aikalailla vanhempi, ensimmäisen lapseni sain reilusti yli 30 vuotiaana. Ei katsele peilistä muutenkaan enää nuori neito, joten olen pikkuhiljaa hyväksynyt myös nuo riippuvat rusinat. Luulen, että jos nyt lähdette rintaleikkaukseen, niin muutaman vuoden päästä leikkautatte ryppyjä kasvoista ja pikkuhiljaa sitten rasvaimu ja muut kohotukset. Ja tosiaan, siinä on sitten annettu malli lapsillennekin.

Vierailija
9/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap!!! en ikipäivänä sanoisi että juu, sun kannattaa mennä leikkaukseen niin sitten kelpaat eikä sun tarvitse enää hävetä itseäsi. kyllä suhteessa on jotain pahasti vialla, jos täytyy peitellä itseään sen miehen edessä, jonka pitäisi rakastaa.

Vierailija
10/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te oletatte, etteivät rinnat muutu koskaan tai että niitä pitää heti alkaa korjailemaan ja vielä sen takia, että miehelle kelpaisi?

Miettikää nyt, mikä on luonnollista elon kulkua. Saahan vanhenemista hidastuttaa, mutta että oikein leikkauksilla... eikö normaali vanheneminen olekaan kaunista? Ainakin sen pitäisi olla sellaista... ja meistähän se on kiinni, miten siihen suhtaudumme.

Onhan se nyt älytöntä, että naisten päähän iskostuu ajatus, että raskauden ja imetyksen jälkeen olisi syytä rientää leikkauspöydälle.

Vierailija
11/11 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kulunut 6kk:tta. Ja tein sen täysin itseni takia. Asia vaivasi itseäni todella paljon ja tyytyväisempi en nyt voisi olla! Pieni asia mutta vaikuttaa omaan minäkuvaani todella paljon.

Suosittelen jokaiselle jos asia painaa. Miksi kärsiä jos asia on helposti korjattavissa. Hintaa tuli uusille rinnoilleni kokonaisuudessaan 6100¿ ja joka sentti on hintansa väärti ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi