Haaste kaikille suklaanhimoisille! nam nam......
No niin Joulu tulee ja suklaata on jo entistä enemmän tarjolla. Niin nehän nykytiedon mukaan osaa huutaa siellä hyllyssä :) Se ei ole tietenkään hyväksi meille painoaan tarkkaileville. Enemmän sortumisia on alkanut tulla (ainakin tossa meidän laihdutusryhmässä). Niinpä heitän seuraavan haasteen yleisesti kaikille suklaanhimoisille:
-EI SUKLAATA VIIKKOON. Eli virallisesti tosta lauantaiaamusta alkaen totaali suklaakieltäytyminen. Maistuu se yksi rasia Jouluna sitten todella h y v ä l l e ja pysyy painonhallintakin enemmän kurissa ennen Joulua!
Onko mukaan lähtiöitä? Jos on niin pinoillaan tähän.
JK. Ei ole tarkoitus saada ihmisiä vihaiseksi ennen Joulua eli jos suklaanhimo yllättää ja se vaikuttaa jo perhe-elämään korvaa se jollain vanukkaalla tai keksillä (parempi kuin iso rasia), ok???
Kommentit (13)
Mä tulen mukaan! Tosi kiva idea, muuten!=)
Mä en nyt " pyöri" täällä missään porukassa, tosin ennen olin. Laihiksella kuiten olen, Painonvartioissa noin 2,5kk.
Miitu
Haaste vastaan. Mä en varsinaisesti ole älyttömän suklaanhimoinen (pärjään siis ilmankin, joskin irtokarkit tekee tiukkaa), mutta nyt joulun alla niitä on vaan tarjolla JOKA PAIKASSA! Työpaikalle tuodaan, porukoilla, joku jo muutenkin antaa jne.. Tuleehan sitä sitten syötyä kun ei se pahaa ole, todellakaan ;). Joten otan haasteen vastaan ja se alkaa NYT. En syö suklaata yhtään palaa tai konvehtia ennen jouluaattoa. NI!
:)
Muutenkin vähän lipsumista näköpiirissä. Ei millään tahdo riittää pojot mikään päivä. Positiivista kuitenkin se, että ei entiseen syömiseen ole palattu. Tää on se pahin vaihe koko vuodesta, ihan varmasti, joten sekin on jo hyvä jos ei paino nousemaan pääse. Sen verran olen valmis antamaan itselleni anteeksi.
vaikka tiukkaa tulee tekemään!
Just äsken mussutin suklaata alkuviikon liikuntapisteillä....
Nyt otan itteeni niskasta kiinni,onhan munkin tähän pystyttävä!!!
Aloitin pisteiden laskemisen marraskuun lopussa ja sen jälkeen suuhun on mennyt ainosataan kaksi palaa suklaata (pieniä paloja). Nyt en ole viikkoon syönyt suklaata eikä tee niin mielikään. Ennen olisin voinut syödä päivittäin. Uskaltaisikohan aattona kokeilla?
Tänäänpari keksiä teen kanssa ja vanukas ruoan jäkkäriksi..kuinkahan menee viikko... jos muutkin niin kyllä mäkin....
Poika täyttää nimittäin tänään 1 vuotta.
Mies osti päivällä irtokarkkeja, joista mäkin sitte napsin. Suklaataki oli, mut pystyin vastustaa kiusausta...=)
Mä luulisin pystyväni oleen tän viikon ilman suklaata, mut olen huono muistinen, joten saatan unohtaa että olen lakossa! Näin on nimittäin käyny ennenki..=)
ei ole suklaata syöty eikä muutakaan karkkia, muutama pipari tuli syötyä kun leivottiin.
Siinä onkin pohtimista kun menee kauppaan millaisen suklaarasian ostaisi
Perjantaina mutustelinkin puoliksi yhden boxin suklaata, maistui taivaalliselta!!! No, eilen ja tänään ruodussa, joten eiköhän tämä onnistu (huokaus, ainakin tuntuu silti) - se voi olla, että hyvä fiilis katoaa huomenna aamulla, kun odottaa roikkumaan jäänyt enkun tentti. Päätä oikein särkee, kun olen lukenut ja aika epätoivoinen olo, MUTTA teen kans ei suklaata ;).... lupaan ja vannon!!!
hallussa jollain lailla. Piti toki ottaa ykis jäde tänään ja keksiä korvaamaan suklaanhimoa, mutta lauantaita kohti mennään suklaattomalla linjalla....
No minä sitte ihan oikeesti unohin pojan synttäreillä että olen suklaalakossa. Niinpä muutaman konvehin otin, mutta sen jälkeen taas tiukka linja.. En luovuta, vaikka en täydellistä 0 tulosta saakaan..=)
Lähdemme huomenna jo joulun viettoon, koneelle pääsen vasta uuden vuoden jälkeen.. Suklaista joulua teille! =))
EN ole karkkiin koskenut, mutta jäätelöön kyllä :-) Mutta kun vaakaa testasin niin paino ei ollut noussut edellis viikosta, oli jopa miinusta. Huomenna taidan käydä ostamassa suklaarasian lauantaita ajatellen, eihän sitä koskaan tiedä jos pääsis niin ettei koskis lainkaan mutta toivossa hyvä elää :-)
Tää elämä ilman suklaata alkaa luonnistua hyvin. Ja sitä saa paljon muuta syödä ku ei suklöaseen kakkia kaloreita tuhlaa :). Itseasiassa ei edes tee mieli suklaata oikeestaan.Lahjaksi olen itsellleni yhden rasian ostanut, ja muita kielsin ostamasta, ettei tule pinoa....
Jouluja!
alkoi painoni lipsumaan ja nyt olenkin tämän viikon ollut ilman karkkia ja 23.12 olen luvannut että saan suklaata :-)