Auttakaa nyt minua...
Kysyin tätä jo eilen, mutta vastauksia ei tullut kuin 1
Mikä ihme voi olla vikana kun menkat myöhässä ja r.testi nega?!?
Ei siis varsinaisesti olla yritetty vauvaa, mutta ehkäisy on muutaman kerran jäänyt pois eikä vauvan tulo olisi pettymyskään.
kk on yleensä 32-33 vrk mutta nyt on jo 37... Testin tein maanantaina ja tänään, mutta negaa vain näyttää.
Voinko olla negasta huolimatta raskaana vai mikä voisi aiheuttaa menkkojen pois jäännin??? Onko kellään mennyt viikko tai kauemmin ennen kun testi näyttää plussaa?
Olen ollut nyt jo kuutena päivänä vähän huonovointinen joka päivä (ei välttämättä aamulla)
Suvussa on paljon " naisten" syöpää ja minä tottakai ajattelen heti, että jos en ole raskaana niin sitten... :(
Kommentit (6)
Minulla oli juuri äskettäin mekat viikon myöhässä. Tein testin jo ekana myöhässä olevana päivänä, kun olen niin vauvakuumeinen... Negaa näytti. Uuden testin tein siitä parin päivän päästä. Taas negaa. Ja viimein mekat alkoi viikon myöhässä. Minulla oli samaan aikaan melko lailla stressiä ja oletan että myöhästyminen johtui siitä.
Toisaalta voi toki olla niin, että olet raskaana ja jostain syystä hormonipitoisuus ei ole noussut tarpeeksi vielä, että se näkyy testissä. Jotkuthan ei ikinä saa positiivista kotitestillä (vain labrassa veritesti näyttää oikein).
vaikka olisikin raskaana. Mene terveyskeskukseen veritestiin.
Tai sitten voi olla että olet syönyt huonosti, stressaat jotain, tai muutenvaan ne ovat jääneet pois. Tai VOI olla joku sairauskin. Jos ei niitä ala kuulumaan, mene lääkäriin...
gynekologilta. En usko että on syöpä, on niitä kaikenlaisia muitakin syitä.
Menkat on lapsien jälkeen ollut päivän tarkkuudella säännölliset ja nyt hyppää näin...
Ajattelinkin, että otan lääkäriin yhteyttä viikonloppumatkamme jälkeen.
Kuvittelin oikeasti olevani raskaana kun tuo huonovointisuus alkoi jo ennen kun menkat ois pitänyt alkaa. Mutta siis raskaus tai ei raskaus ei olisi kumpikaan pettymys. Eli en nyt kamalasti _odota_ olevani raskaana.
Lopeta stressaus:)