Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOSIONOMILASTENTARHANOPETTAJAT!!

14.12.2005 |

Kuulin, että Espoossa jatkossa vakinaistetaan vaan kasvatustieteiden kandit lastentarhanopettajiksi, eli sosionomit eivät enää voisi saada vakituista paikkaa. Tietääkö kukaan tästä mitään? Itse olen hoitovapaalla, enkä ole kuullut aikaisemmin asiasta, nyt kuulin eräältä lastehoitajalta. Onkohan kyse vain Espoosta vai koskeeko koko maata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole siitä. Minulla itselläni on vakituinen paikka jo, mutta yleensäottaen asiasta kyselen, koska en ole siitä aiemmin kuullut.

Vierailija
2/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomit päteviä lto-tehtäviin jos varhaiskasvatuksen opintoja 60 opintopist. Todistukseen tulee merkintä asiasta. Niitä merkintöjä tehty meidän koululla tänään pe-valmistuville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimimaan nimenomaan päiväkodeissa varhaiskasvatuksesta vastuussa olevina ja eskariopettajina. Sosionomeilla on muutama hassu kurssi varhaiskasvatuksen opintoja. Menkööt sosionomit lastenkoteihin yms. töihin...

Vierailija
4/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Muutama hassu kurssi" niin 60 op!!!! Ja kummallakin omat vahvuutensa ja eriyisosaamisensa. Sosionomit osaavat ottaa paremmin huomioon lapsen kokonaisuudessaan myös perheen. Tänä päivänä on tärkeää huomioidan myös perhe ja lastensuojelulliset asiat.

Vierailija
5/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan ei kuitenkaan ole kuullut asiasta, täytyypi kysyä töistä asiaa.

Vierailija
6/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionimit koulutettu huomaamaan ko. asia ( tämä kokemuksellista) Molempia siis päiväkoteihin.