Vauva oli 3 tuntia kantoliinassa - jalkapöydät ja varpaat TURVONNEET!
Mitä on tapahtunut!?
Vauva oli 3 tuntia kantoliinassa kun olin kaupungilla. Nyt kun tulimme kotiin huomasin vauvan jalkapöytien ja varpaiden turvonneen aika paljon.
!?!?!?
Kommentit (10)
vauva melkein 5kk.
Liina meni polvitaipeesta polvitaipeeseen, mutta olisiko sitten ollut jollakin tavalla kuitenkin rutussa jostain kohdin!?
Ap
olisiko ollut sitten liian tiukka sidonta kuitenkin?
Ap
ettei vaan ollut nenä menosuuntaan ?
niin vikan puolisen tuntia sidonta oli jotenkin löystynyt ja vauva päässyt laskeutumaan alemmas. En kuitenkaan ajatellut, että pitäisi tehdä uusi sidonta kun olin jo menossa kotiin. Pitää varmaan olla tarkempi tässä!
Ap
Kudottu alkaa jo tuossa iässä olemaan parempi koska trikoisen joutuu kiristämään niin tiukkaan koska vauva alkaa olla painava, Vauvan paljon kivampi olla ilmavassa kudotussa esim kietaisuristi tai tuplaristi sidonnassa.
Ja liina trikoinen, mikä selittänee löystymisen.. enkä tosiaankaan kiristänyt hiki päässä :)
Ap
mutten ole vielä käyttänyt sitä. Tosiaan trikoinen hiukka hiostaa :)
Mitä nyt tekisin vauvan jaloille (kirjoitin äsken vahingossa " haloille" :)?
Vauva nyt alasti ja ihan hyväkuntoisen oloinen..
Ap
Kyllä aikunenkin ihminen haluaa liikkua ja vaihtaa asentoa, saati sitten vauva.
Anteeksi vain, mutta minulle ei tulisi mieleenikään pitää vauvaa noin monta tuntia kantoliinassa, oli se sitten mitä materiaalia hyvänsä.
vaikken ottanutkaan häntä kertaakaan liinasta pois. Mutta ehkäpä tosiaan ei kannata ihan noin pitkään pitää. Vauvan kanssa on ollut hankaluuksia viime aikoina ja hän on rauhallinen lähinnä liinassa, joten siksi pidin häntä koko reissun ajan siinä :/
Ap
Liinan pitäää mennä polvitaipeesta polvitaipeesen /kaikkien jotka pepun alla) ja pepun pitää olla syvällä ja jalat sammakkoasennossa........
Mikä sidonta oli ?