Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon näette vaivaa lahjojen hankkimisessa miehellenne?

Vierailija
14.12.2005 |

Tuli mieleen kun joku oli säästynyt ne 1250€ että kuinka paljon te muut teette sen eteen että mies olisi tyytyväinen?

Minä olen huomannut että mieheni on kuin iso lapsi, eli hän todella odottaa joulua. Ostan joka joulu noin 10 lahjaa joista puolet sellaisia oikeasti järkeviä/hyviä lahjoja, tv, tietokone, tallentava dvd jne. Jotenkin säälin aina niitä miehiä, jotka saavat vain kerraston ja suklaata. Enkä oikeastaan ihmettele yhtään jos parisuhteessa menee sitten huonosti, kun ei haluta tehdä toiselle yllätyksiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaihtoehtoisesti menen kirjakauppaan ja ostan jonkun kirjan, minkä on toivonut. Parisuhteessa ei voisi mennä paremmin, vaikka lahjoja ei rahaa ole ostaakaan tuon enempää.

Vierailija
2/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vaivaa juuri niin paljon kuin on tarpeen :-) Joskus loistava lahjaidea tipahtaa taivaalta ja joskus joutuu miettimään ankarastikin. Haluan antaa mieleisen ja " ajatellun" lahjan, vaikkei mieheni sitä välttämättä odotakaan. On tietysti kiitollinen kun sellaisen saa. Rahaa en oletusarvoisesti kuluta paljon, mutta ideaa pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei saa esim. isovanhemmilta mitään. Minusta kamala ajatus, että parisuhteen onni olisi kiinni materiasta, huhuh.

Vierailija
4/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna yhden lahjan olen tilannut urheiluvälineliikkeeseen (ei sinänsä vaadi mitään, mutta nyt tulee ainakin mieluinen) ja toisen keräilen vähän mistä löydän pakettiin sopivaa (olen jo miettinyt valmiiksi).

Vierailija
5/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on typerää ostaa jotain sellaista mitä mies voisi itsekin ostaa milloin vaan. Siksi ison rahan vaativa lahja on parempi, koska ainakaan minun mies ei itse raski koskaan ostaa mitään kallista. Ja silmät loistaa silläkin jouluna kuin pikkupojalla lahjoja aukaistessa.

Vierailija
6/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan arvoksi ollaan sovittu miehen kanssa puolin ja toisin korkeintaan 30e. t.suurperheellinen myös

Vierailija
7/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Haluan pitää hänet tyytyväisenä, joten ostan ainoastaan marsipaania, josta hän pitää. Ostin hänelle syksyllä hyvän villakangastakin ja sovimme jo silloin, että se korvaa joululahjan.

Vierailija
8/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että melkoisia tohvelisankareita tuntuvat nämä miehet olevan. Jos minä ostaisin miehelleni lahjaksi jotain vaatetta, niin varmasti hän olisi pettynyt vaikka ei sitä kohteliaisuuttaan näyttäisikään. Naiset eivät vaan osaa enää miellyttää miehiä ja sitten ihmietellään että miksi se meidän pekkakin eksyi vieraisiin...miksiköhän...

Vierailija
9/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne siis menisivät vieraisiin, jos saisivat vaatetta lahjaksi???

Mahtaa mieheni olla kummallinen, hän ei kaipaa minkäänlaisia lahjoja. Hänen mielestään kaikkein suurinta välittämistä on se, että minä teen jouluruokia ja leivon ja suunnittelen herkkuja joulukuussa kaiken muun ohella, jolloin hänellä on työkiireitä.

Vierailija
10/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on teidän ehdotuksenne joululahjaksi miehelle? Mitä sanotte konjakkilaseista ja -pullosta (lasit kristallia ja konjakki miehen lempisellaista)? Noi sai viime vuonna, tänä vuonna olis saman sarjan punaviinilasien vuoro. Ja tietty pullo hyvää punaviiniä :) Vai ostaisinko itselleni seksikkäät alusvaatteet ja se olis joululahja miehelle kun yleensä käytän sloggeja?

Vierailija
11/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ei ainakaan mitenkään voi olla samanlainen perhetilanne kuin meillä: pienet tulot, monta lasta ja lasten kaikki lahjat hankittava itse (kukaan sukulainen ei osta kenellekään mitään). Minusta olisi ihanaa ostaa miehelle vaikka kymmenen kallista lahjaa, mutta kun ei voi, niin siihen yhteen pieneen pakettiin se meilläkin jää...

Vierailija
12/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä lukiessa huomaan että arvostan miestäni entistäkin enemmän!

Hän ei luojan kiitos ole mikään iso lapsi, joka täytyisi pitää tyytyväisenä lahjoilla. Hän itse asiassa inhoaa lahjoja, koska ei tarvitse mitään ja haluaa itse ostaa mitä tarvitsee (esim. vaatteet ym.) eikä halua mitään turhaa krääsää. Itse ajattelen ihan samoin. Siksi meille molemmille on helpotus, kun ei tarvitse ostaa mitään.

Ja toisekseen, meillä on yhteinen tili ja yhteiset rahat, joten jos mies ei raaskisi jotain tarvitsemaansa/haluamaansa ostaa itselleen, yhtä paljon se kirpaisisi jos minä sen ostaisin: samoista rahoista yhteiseltä tililtämme se olisi pois. Vaikka meillä ei lahjojen ostamattomuus kyllä ole rahasta kiinni, sitä kyllä olisi mutta kun mitään ei vaan tarvita eikä haluta.

Lahjat ostamme vain omille lapsillemme. Hekään eivät saa muilta sukulaisilta eivätkä kummeilta mitään.

Vierailija
13/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte että miehenne ei arvosta kalliita lahjoja tai materiaa, niin kokeilkaapas joskus. Ostakaa esim. iso taulu-tv tai tietokone tai urheiluvarusteet...jos mies on kiinnostunut tuollaisista jutuista. Huomaatte varmaan pian että miehenne on selvästi tyytyväisempi vaimoonsa. Ei tuollaisia asioita voi järjellä selittää, mutta tunteet muuttuu, jos kokee ihania antamisen ja saamisen iloja.

Vierailija
14/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei raaski ostaa jotain kallista ja turhaa, niin jos vaimo sen ostaa, yhteisistä rahoistahan se menee eli jostain se on sitten muusta pois. Meillä ainakin kaikki rahat on yhteisiä.

Vierailija
15/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei osaa niitä ostaa, eli mieluummin ostan ne itse. Mutta jos näkisit vähän vaivaa ottamalla selville jotain mitä miehesi todella haluaa ja ostaisit sen, niin eiköhän olisi hymy miehelläsikin ihan erilainen kuin ennen.

Vierailija
16/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään hyvää ruokaa ja ostellaan lapsille lahjoja.

Vierailija
17/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme vielä lisäksi aika köyhiä ja juuri siksi se enemmän maksavan lahjan ostaminen jouluna on niin hienoa, koska mieheni tietää, että hänellä ei normaalisti ole varaa sellaisia ostaa. Eikä hän tiedä nytkään, että olen säästänyt noin 1000€ meidän yhteisiä rahoja, että saan ostaa hänelle jotain kivaa. ap

Vierailija
18/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille riittää hyvä ruoka, yhdessäolo ja lasten riemu joululahjoista. Molemmille.

Vierailija
19/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nehän ovat vähän niinkuin yhteisiä juttuja, jotenkin naurettavaa antaa toiselle lahjaksi. Tai jotain viinilaseja, heh,heh...

Onneksi minun mieheni EI ole mikään pieni poika, hän ei halua lahjoja, inhoaa krääsää ja haluaa itse valita vaattensa ym. tarvitsemansa.

Ja kun on yhteiset rahatkin, niin ihan sama on kumpi ne tavarat ostaa, samalta tililtä ne maksetaan.

Vierailija
20/31 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on toivonut lahjaksi kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan