Koska Liberolta ensimmäinen merkkikeräys?
Ensimmäisen lapsen kanssa liityimme Libero-kerhoon vasta myöhemmin ja nyt kun kuopus pian syntyy kiinnostaa, että minkä ikäiselle lapselle tulee ensimmäinen keräyslista?
Kommentit (4)
Meidän neitillä ikää vähän yli 2kk ja nyt maanantaina tuli ensimmäiset liberon näytevaipat ja 2 eri merkkikeräystä. Toisella saa kangaskirjan, siihen tarvii 5 merkkiä ja toiseen 11 merkkiä ja sillä saa marimekon lyhythihaisen 80cm bodyn. Molemmissa keräysaikaa on maaliskuulle asti.
Minä en ainakaan saanut luvattua Marimekon bodya vaan jälleen kerran (kuten viime vuonna) surkean Lego-bodyn. Laatu on ihan peestä, venähtää ensimmäisen pesun jälkeen muodottomaksi, vaikka ohjeen mukaan pesee!
Onko joku saanut tuon Mari-bodyn? Kusetuksen makua sanon minä!
Salmiakkipommi:
Minä en ainakaan saanut luvattua Marimekon bodya vaan jälleen kerran (kuten viime vuonna) surkean Lego-bodyn. Laatu on ihan peestä, venähtää ensimmäisen pesun jälkeen muodottomaksi, vaikka ohjeen mukaan pesee!Onko joku saanut tuon Mari-bodyn? Kusetuksen makua sanon minä!
...meillekkin on tulossa tuo legon-body..olisiko siellä juuri vaihtunut nuo tuotteet ja loppuvuodesta syntyneet saavat jo marimekkoa..(minäkin olisin halunnut.. :) ) ja osalla vielä lego-tuotteet jaossa...toiv vaihtuu kesken kaiken kaikille nuo marimekko/uudet tuotteet, sillä olisihan se kiva saada jotain muuta kuin samat legon housut ym jotka tyttö saanut aikanaan. Jos joku tietää mitä jatkossa tulossa niin olisi hauska tietää :)
En ymmärrä tuota touhotusta marimekosta!
En ole oikein mistään sen kankaasta pitänyt!
No se auto kangas tosin olisi ihan kiva pojalle vaikka ruokalappuun. Niin että olisi vain yksi auton kuva!
Minua ainakin kyllästyttää nähdä kaikkialla miniunikkoa ja unikkoa!
Ja ne ylihintaiset tasaraidat!
Olen varmaan ainoa joka pitää marimekon kuoseja rumina.