Mitä mukaan synnytykseen sairaalaan?
Tässä pakkailen tavaroita synnäri kassiini mutta ainoa mitä kassiin olen laitettua saanut on hiusharja,hammastahna ja hammasharja...mitäs muuta?
Vissiinkin vauvalle vaatteita,samoin itselle ne " kotiutumis vaatteet"
T:Ensikertalainen
Kommentit (8)
nuo jos oisin unohtanut niin itku olisi tullut (tahdon paljon kuvia muistoksi,sillä sisareni sanoi että jotenkin sen synnytyksen unohtaa nopeasti,mutta kuvat auttavat muistamaan)
muuta? Ja kiitos vastauksistanne!
ap
shampoo, hoitoaine, dödö, rasvoja jne...
Itsellä ainakin oli omia ohuempia, on paljon miellyttävempiä.
Vauvan kassin pakkasin valmiiksi turvakaukalon päälle odottamaan, mies toi ne sitten lähtöpäivänä.
harja,vartalorasvaa,omat peseytymis aineet,omat sukat,lukemista,kamera,liivinsuojuksia, pakkaa toinen kanssi jossa omat vaatteet ja vauvan vaatteet jonka mies tuo kotiutumispäivänä.
Siihen oli mukava kirjoitella tunteistaan ja tapahtumasta itsestään. Mukavaa luettavaa jälkikäteen. Samaan vihkoseen olen kirjoitellut lapsen kehittymisestä yms. Vauvakirjat kun on aika suppeita. Saa lapsi sitten isompana lukea itse itsestään.
Oli mukava tekstailla kavereiden ja sukulaisten kanssa kun vauva nukkui ja ylimääräistä aikaa oli. Muutama kolikkokin mukaan, jos haluaa käydä kanttiinissa.
liivinsuojia ja imetysliivit (tai muut liivit joilla helppo imettää eikä paina) omat SUKAT, puhelimen laturi, yösiteitä kotimatkaa varten, siinä ne mitä minä tarvitsin!
hammasharjan, -tahnan ja neuvolakortin..
Mies toi vauvan ja mun vaatteet kotiinlähtöpäivänä..