Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Np-ultra ja l.a.:n määrittäminen :(

Vierailija
14.12.2005 |

Kävin np-ultrassa ja laskettu aika siirtyi kolmella viikolla eteenpäin. eli mun piti olla viikolla 11 raskaana, mutta olinkin vasta viikolla 8. Onko vaarallista ja voiko se merkitä suurempaa riskiä keskenmenoon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tarkoita muuta kuin, että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin olit kuvitellut. Miten se lisäisi keskenmenoriskiä?

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullakseni kaikki raskaana olevat ovat jossain vaiheessa viikolla 8, eikä se yleensä ole mitään vaarallista, ei varmaan sinullekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli sitä, olenko tehnyt raskaustestiä jne. Ajattelin ensin, ettei siellä kohdussa ole mitään :(

ap

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin ekassa raskaudessa siirtyi la kaksi viikkoa eteenpäin juuri np-ultrassa, ja harmittihan se silloin. olin kovin malttamaton koko raskauden suhteen ja kaksi viikkoa " ylimääräistä" tuntui kamalan pitkältä odotukselta. ja kun olin suurella innolla tutkinut kaikkia sikiönkehitys viikki viikolta-juttuja niin ottihan se päähän palata takaisinpäin.

aika menee alkuraskaudesta niin hitaasti, mutta kyllä se siitä nopeutuu! aivan varmasti!

ja hyvähän se on että tässä vauiheessa korjattiin laskettua aikaa, ettei tarvi siellä loppupuolella ihmettelemään :)

tsemppiä vaan ja maltillista mieltä!

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän