ovistesti negaa; usko jo menee =(
hei! oon tikuttanut jo 7pv ja yhä negaa näyttää. ei edes toista haamuviivaa, pelkästään kontrolliviiva. miksi ovulaatiota EI tapahdu??? vai onko mahdollista, että se vielä yllättäisi? nyt menossa kp 19. voiko oviksesta kertova testiviiva ilmestyä ihan yllättäen, vai ennakoiko sitä muutaman päivän ajan haamuviiva? nyt usko kyllä mennyt sekä omaan ovulaatiokykyyn että koko testailuun...
Kommentit (3)
Kyllä mulla ainaki se viiva yllätti ihan täysin, kun olin ihan varma että mitään ovulaatiota ei edes tapahdu.. Ehkä pieni haamuviiva oli sitä ennen mutta yks aamu se oli täysin punainen! Maltahan vaan testailla, mulla meni eka kerralla 6 tikkua :)
Mutta nyt mietityttää, että onko ne samanvahvuisia... Testaanko vielä huomenna? Voi näitä huolen aiheita, kun koko elämä nyt pyörii oviksen ympärillä :). Eli tyhmä kysymys, mutta tapahtuukohan se ovis nyt sitten tänään vai huomenna vai peräti ylihuomenna? Onko nämä seuraavat 3pv ne tärppipäivät? KIIIIITOS!
Vaikka olisi säännöllinen kierto niin voi kuitenkin joskus tulla vaihteluita sen ovisplussan suhteen. Mulla kierukan poiston jälkeen meni muutama kk, etten kans saanu ovisplussaa olleskaan. Onko sulla jääny joku ehkäisy pois äskettäin? Nykyään mulla on kierto melkein varmasti aina 26 päivää ja olen tikuttanut ovisplussaa vaihtelevasti eri kierroissa kp 10, kp 11 kp 12 ja kp13. Eli vaihtelua saattaa säännöllisessäkin kierrossa löytyä. Joskus itselläni ovisplussaa edeltää edellisenä päivänä haamuviiva, toisinaan plussa paukahtaa ihan äkkiseltään vaan yks päivä ja tosiaankin on vaan sen yhden päivän.
Joskus on näyttänyt vahvaa plussaa peräti kaksi päivää peräkkäin...ota nyt näistä selvää sitten...
Joillakin voi tulla se plussa vasta kierron loppuvaiheessa, riippuu tietty kierron pituudesta. Mikähän sulla mahtaa olla?Yleensähän sen pitäis siinä keskivaiheilla tulla.
Onpa joku tällä palstalla joskus kertonut tulleensa raskaaksi vaikkei koskaan sitä ovisplussaa siihen tikkuun saanut, joten näinkin voi käydä :)
Kannattaa seurata muitakin ovisoireita, kuten niitä " kuuluisia limoja" ja muita jutskia . Ehkä sun kannattaa tikutella (jos tikkuja piisaa) tää kierto loppuun, eihän sitä tiedä jos se vielä sieltä löytyiskin.Itse käytin tikkuja 5 kiertoa lähinnä oppiakseni muut ovisoireet, jotka sit varmistin tikuilla ja nyt mennään ilman.
Bongailuonnea!!