Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HEI HUHTIKSET!!!!!***

13.12.2005 |

Mikä riivaa, kun on niin hiljaista?

Olen täällä taas yövuorossa, Pandan suklaakonvehtirasia paras ystäväni läpi yön...Kaverikin masussa tuntuu tykkäävän suklaatista, heti alkoi myllertää!

Vitsi, kun olis tänään nukuttanut vaikka kuinka ja pitkään, mutta esikoinen piti hakee klo 16 mennessä hoidosta, niin ei se muu auta...Jotenkin muutensakin tuntuu, että sitä on taas väsyneempi kuin hetki sitten - eipä sitä energisyyttä kestänyt kuin parisen viikkoa, pah!

Mulla on se onni noitten Kela-juttujen kanssa, kun tuli se lakiuudistus, että mä saan saman vanhempainrahan kuin esikoisen vanhempainvapaa-aikana, sillä esikoinen täyttää vasta 1v 7 kk huhtikuussa, kun pikkukakkonen syntyy...Ellei päätä toisin ja synny etuajassa niinkuin veikkansakin ja tule maaliskuinen, saas nähä kuinka käy, mitäpä noita miettimään.

Tuttia minäkin olisin jäbältä pois ottamassa ennen sisaruksen syntymää, mut katotaan kuinka käy. Jos sen vaan viskaa roskiin ja kestää sitä huutoa ehkä pari päivää, niin jos se menis sillä!?Kun ei toi poitsu syö tuttia oikeestaan kuin nukkumaan mennessä ja monesti silloinkin sammuu niin autuaasti jo pullolle ettei osaa ite mitään tuttia kaivatakaan...Ja pinnasängyssä meiän sälli vielä nukkuu, tosin lastensänky on jo hankittuna, no, kaikki aikanaan. Kohta, kuukauden päästä, jään vuosilomille, ni on aikaa sompailla noita juttuja...

No niin, nyt tuli semmoista tekstiä, et olis melkein voinut tonne taapero-puolelle kirjoittaa, mut meneehän se näinkin...

Rv 23+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua koskee myös se lakiuudistus, koska nuorimmainen tulee huhtikuussa 1v10kk. Oon kyllä asiasta mielissäni, koska muutoin olis tullut äippäraha kotihoidontuen perusteella..! Eipä olis paljoa juhlittu!

Meillä ei ole ongelmana tutti, vaan peukunsyönti. JA sitä peukkua kun ei voi edes viskata metsään.. Vai voiko? ;) Noh, eiköhän se joskus jää pois, ainakin ennen rippikoulua.

Ja pinnasängystä ei tarvi poies opettaa, kas kun pinasänky kyllä on meidän sängyn vieres, mutta neiti nukkuu meidän sängyssä. Samoiten nukkuu isovejensäkin, joten lähinnä ongelma on, et kuinka saadaan mahtumaan kolmas lapsi samaan sänkyyn?!? Ollaan kyllä mietitty, että josko ostaisi meidän sängyn viereen parven, ja esikoinen jos suostuisi nukkumaan siellä, ja sit nuorimmainen siinä parven alla nuorisosängyssä, kiinni meidän sängyssä. Tai sit täytyy vaan ostaa jonkin näköinen jatkopala meidän sänkyyn!

Toinen projekti olis, että täytyis saada tää pikkuneiti potalle opetettua ennen huhtikuuta. kovasti on yritetty, mutta kun neiti ei malta istua, ei sit millään!

Mutta nyt mun on PAKKO sulkea kone ja mennä yrittää unta, lapset tulee hoitoon jo kuuden jälkeen.. Mä kyllä taas tiedän etten saa unta, kun suurin väsy on mennyt ohi, ja nyt sit menee " ylikierroksilla" .

Eetvartille rattoisaa yövuoroa, mikäs sen mukavampaa seuraa kuin suklaa! ;)

Aloitahan sit huomisen puolella keskiviikonlista!

tilda

Vierailija
2/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on saman ikäistä lapsosta kotona. Tosiaan tuo meidän tyttö tulee kaksi vuotta huhtikuussa, eli melko lailla tulee pari vuotta ikäeroa lapsolle. Jospa saisi tähdättyä 23:lle päivälle, niin selviäisi yksillä synttärijuhlilla...

Tuota tuttihuudatusta olen miettinyt minäkin, mutta vielä ei ole hermo kestänyt. Jospa aika toisi neuvot! Meillä onneksi tuo pottailu sujuu kohtuuhyvin, päivisin kotioloissa ei käytetä vaippaa, vain unille ja ulos laitetaan avrmuudeksi. Mutta yllättävän usein on kuiva vaippa silti! Mutta kysymykset " pissattaako?" , " mennäänkö pissalle?" , " pitäiskö käydä potalla?" kuivattavat kurkkua... Kivaa kyllä huomata, että tyttö itse osaa jo kakkahädän yllättäessä mennä vessaan oma-aloitteisesti tai ainakin kertoa mikä vikana.

Mutta nyt unille! Hyvää yötä työläisille ja muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä vasta näin myöhään. Meillä tänään surua suvussa, ajatuksia olen tässä karkottamassa.

Tilda, kaippa olet koittanut jo kynneliä peukun syöntiin.. Kaverini kummatkin lapset pääsivät sillä eroon. Toisella hampaat jo alkoivat vääntymään pahasti peukun takia.

Muuten tänään kiireinen päivä, kyllä odotan jo äitiyslomaa. Sais olla omien kanssa kotona ja nauttia tästä omasta perheestä.

Vauva on taas aloittanut rallin ja alkaa tuntua jo vatsassa isolta. Lenkillä alkaa puristaan ihan mielettömästi tosta masun päältä. Tekee mieli pitää siitä kii, ettei nahka repee. Kyllä tässä plikat ollaan raskaana, ja oikein raskaasti taas. Väkisinkin rankka päivä puristelee mehuja ja välillä käy jopa mielessä, et mihkä sitä taas itsensä on pistänyt. Onhan tää mullakin kolmas lapsi 4 vuoden sisään. Ajattelee jo sitä kuin paljon vaikuttaa luustoon, ei ihme että menee piimää purkki päivässä.. heh

No, hyvää yötä ja huomenta;o) Lumo 24+2