Miten suhtaudutte miehenne erotiikka-ravintolassa käyntiin?
Onko siis ihan ok silloin tällöin tai kertaluonteisesti käytynä vai mitä ajattelette?Voiko toisten naisten katselemisen ja siitä mahdollisesti kiihottumisen sanoa olevan ok? Missä näissä ravintoloissa menee pettämisen raja? privaatissa? Vai onko sekin ihan " sallittua" ? Itse en oikein osaa suhtautua asiaan, ja haluaisin muiden mielipiteitä/kokemuksia.
Kommentit (4)
Varmaan johtuu tästä omasta ulkonäkökompleksista (raskausarvet, löysä maha jne...), mutta minua se on harmittanut. Siksi kyselin, mitä mieltä muut ovat. Jotenkin vain tuntuu pahalta ajatella, että mies katselee näitä seksikkäitä tanssijoita, ja itse näytän miltä näytän.
Ei ole oikein sen tyyppisiä hänen iltamenonsa. Mutta jos poikain kanssa nyt kerran sellaiseen eksyisi, saattaisin kysyä, että oliko kivaa ja nättejä likkoja. :) En olisi mustasukkainen. Jos alkaisi useammin ravaamaan, veikkaisin, että meidän suhteessa on jotain vikaa tai että miehellä on joku kriisi, mitkä asiantilat pitäisi tietysti ratkaista.
kun ei sitä saa edes tavalliseen baariin lähtemään kun uhkauksilla ja lahjonnalla ja kiristyksellä. kerran on ollu strippipaikassa eikä kuulemma kiinnostannu.
erotiikkabaariin. Siellä se sai sitten ihan kokotanssit ja sylitanssit. Ja ollaan yhdessä käyty myös tuolla erotiikkamessuilla ja ihan avoimesti ollaan puhuttu muiden kropista jne.. Mä en vaan jotenkin jaksa olla tommosesta mustasukkanen, mutta voihan tietty tilanne olla eri jos yht´äkkiä mies alkaisi juoksee aina siellä.. Emmä tiiä jotenkin.., se on vaan alastonta vartaloa, varmasti kaikki ovat sellaisia nähneet.