onko normaalia
kun istun vessanpöntöllä niin kohdunsuu tuntuu sormilla kokeiltaessa n. 3 cm päässä emättimen suulta?
Kommentit (5)
pian synnytyksen jälkeen alkoi tuntua ihmeellinen pallo jalkovälissä- emättimen takaseinä pyrki ulos siellä. hieman oli myös pissan pidätysvaikeuksia. ja sitä sitten jumpattiin.
mutta ihan jumpalla meni ohi.
Olen synnyttänyt 2 v ja 5v sitten 4,5 kg vauvat. Eikö teillä muilla tunnu " kohdun-napukkaa" ?? Apua oon kärsinyt tästä jo 5 vuotta! Oon näyttänyt tk:ssa lääkärille, jonka mielestä tää on ihan normaalia. Ja oon yrittänyt myös jumpata. T: AP
2 lasta ja 1v sitten synnytyksen jälkeen todettiin lievää laskeumavaivaa. tuo ei siis varsinainen laskeuma ole.
jumppaa jumppaa ja jumppaa...
mulla tulee yhdynnässä ilmaääniä tosi helposti , joskus käy kipeetä eikä tunnu niin hyvältä kuin ennen. virtsaa on myös aikas vaikee pidättää. masentaa :( täytyy sit alkaa jumppaamaan ahkerasti , vaikka en jaksa millään uskoo että saisin sen kohdun ylös T:AP
ja mielestäni normaalia. Riippuu ihan kuukautiskierron vaiheesta, milloin tuntuu alempana, milloin ylempänä. Ei ole koskaan puhuttu mistään laskeumasta. Kaksi lasta alateitse olen synnyttänyt; viimeksi 3 vuotta sitten. En synnytysten huomannut tuohon vaikuttaneen.