Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja ei taaskaan... :(

13.12.2005 |

Emme ole avokkini kanssa yrittäneet vielä tulla raskaaksi, siis niin, että siitä olisi oikein sovittu, mutta nyt oli jo toisen kerran läheltä piti tilanne. Nyt menkat oli melkein 5 päivää myöhässä, mikä on tosi harvinaista mulla ja alkoivat sitten tänä aamuna.

Vaikka tilanne ei ollut mitenkään suunniteltu niin siltikin on ollut mieli maassa koko päivän. Olen aina ajatellut, et sitten ku oon lähemmäs 30 v. niin on lasten aika. Nyt oon 23 v. ja tuntuu, että olisin pikkuhiljaa valmis.

Huomasin illalla toivovani, että olisin raskaana. Pitänee nyt sitten vielä kuitenkin odotella..jos näitä onnellisia " vahinkoja" sattuisi sitten myöhemmin... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani! niin kuin sanotaan, lapset tulle kun on niitten aika. ja jos ei jaksa oottaa niin sit pitää auttaa niitä aluks. siis ooteko varmoja että haluatte odottaa.

Meillä oli tällainen tilanne. mulla 2 lasta ennenstään, tavattiin nykyisen mieheni kaa kohta tasan vuos sitten. puhuttiin lapsista kesällä kun olin syksyllä lähössä takaisin kouluun. molemmat oli sitä mieltä et koulu ensin. silti molempiin iski ihan törky-vauvakuume. ite kielsin sen mutta mieheni puhui siitä mulle. myönsin sitä sit ja päätettiin et nyt on se aika ja aloitettiin yritystä heinäkuussa. syysykuun lopussa plussasin ja nyt on rv 16+1. pointtini on et järki ja suunnittelu aina mee sydämen kanssa käsi kädessä. ollaan paljon onnellisempia nyt kuin jos olisimme odottaneet muutama vuosi. tämä lapsi on enemmän kuin toivottu.

tsemppiä tuleviin!

my_selene ja Remppa rv16+

Vierailija
2/6 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli on muuttuvainen.. :) Tilanne meillä on se, et avokki valmistuu keväällä ja mä jouluksi 2006. Juteltiin vähän asioista ja ajateltiin, et jos sitten loppukesästä alettais yrittään.. :) Saisin tehä ONT:n rauhassa loppuun ja avokki kerkeis löytää töitä. Ihan karmee vauvakuume päällä!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Me yritettiin avopuolisoni kanssa 8 kuukautta ja eilen tein testin ja yllätys yllätys olenkin raskaana... olotila on mitä omituisin, jotenkin sitä ajatteli ettei niitä lapsia ehkä tulekkaan ja nyt onkin vauva tulossa!!!!! Mutta ilmeisesti se auttaa kun hommaa muuta tekemistä ettei asiaa ehdi pohtia... meidän muun asian pohtiminen tulee tänään elikkä koiranpentu ja elokuussa joskus sitten vauva, jos kaikki menee hyvin!

Kyllä se teilläkin vielä tärppää!!!! ajatukset vaan muualle!

Vierailija
4/6 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kinttunen; vuosi menee nopeesti ja se joka odottaa jotain hyvää ei ikinä odottaa liian kauan. no, anyway.. onnea yrittämiseen sit kun on sen aika! toivotaan että tärppää nopeasti!

my_selene ja Remppa rv16+

Vierailija
5/6 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Hauskaa, että tulee onnittelujakin.. :) Vaikkei vielä ole oikein mistä onnitella. ;) Mun kaveripiirissä kun tahtoo olla yleisesti sellanen mielipide kun kerroin, et menkat myöhässä, et voi ei, ja toivottavasti et oo paksuna ja kai meinaat sit tehä abortin..Ymmärtäähän sen kun kaikki on vielä niin nuoria (20-25v). Et kiitos! :D

Vierailija
6/6 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten voikin kaduttaa, miksi siirsi vauvan tuloa. Sinullahan tosin on vielä ikäsi puolesta kyllä hyvinkin aikaa. Olen omassa elämässäni vaan oppinut sen, että kaikkea ei voi kalenterin kanssa suunnitella, siksi kannattaa välillä vain antaa elämän viedä..:) Onnea kovasti yritykseen!