Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhemmat ja seksi

Vierailija
18.11.2006 |

Millaista on muilla pienten lasten vanhemmilla seksielämä? Itselläni ja vaimollani on 2 lasta, jotka molemmat alle 2,5 v.

Tuntuu ettei tilaisuutta seksin harrastamiseen ole ikinä ja tuntuu ettei vaimoani koskaan edes kiinnosta.

Kertokaan millaista on muilla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syön

- juon teetä

- luen

- roikun av:llä tai huutiksessa

- katon telkkaa

lapset 2 v ja 3 kk

Vierailija
42/43 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tosi varovainen siinä, kuinka otat seksin puheeksi vaimon kanssa (mun mielestä parempi olla ottamatta puheeksi). Nimittäin vaikka puhuisit kauniita ja kertoisit, kuinka ihana vaimo on ja kuinka tekis mieli pitkästä aikaa... saatat tahtomattasi luoda vaimolle paineita, jotka estävät seksin haluamisen/siitä nauttimisen.

Mulla ja miehellä oli yhdessä vaiheessa näin: aikaa seksille oli vähän, ja kun tilaisuus tuli, niin itse halusin nauttia miehen läheisyydestä ja lähelläoleminen olis luontevasti johtanut seksiin. Mies kuitenkin noissa tilanteissa avasi yleensä ensimmäiseksi suunsa ja sanoi jotain sinänsä ihan mukavaa, mutta mikä kuitenkin tuntui jollain tavalla syyllistävältä ja tuli sellainen olo, että hän piti seksin vähyyttä minun haluttomuutenani, kun siitä ei alkujaan ollut kyse. Vaan halut kyllä meni nopeasti :-) Mä selitin tämän tunteen miehelleni ja hän ymmärsi, nyt seksielämä on palannut taas entiselleen aikaan ennen lapsia.

Niille, jotka priorisoi telkkaa/av:tä tms: ei kannattais. Lasten nukkumaanmenon jälkeen kannattaa kyllä tehdä jotain miehen kanssa - olla lähellä, seksiä, katsoa leffa. Muuten ajautuu aika helposti pikkuhiljaa kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä sanoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme