Pienten lasten vanhemmat ja seksi
Millaista on muilla pienten lasten vanhemmilla seksielämä? Itselläni ja vaimollani on 2 lasta, jotka molemmat alle 2,5 v.
Tuntuu ettei tilaisuutta seksin harrastamiseen ole ikinä ja tuntuu ettei vaimoani koskaan edes kiinnosta.
Kertokaan millaista on muilla?
Kommentit (43)
... että miehesi ymmärtää tämän " eipä vaan huvita" - perusteen. Itse en sitä loputtomasti ymmärrä. En sitä sano, että se parisuhteemme rikkoisi, mutta se takuulla muuttaa sitä keskeisesti.
Itse olen hiukan jopa hämilläni, että miksi vaimoani ei kiinnosta. Koetan vielä panostaa erityisesti siihen, että hän on seksissä se keskipiste, jota hellitään ja vaikka nuollaan ihan joka paikasta. Ja olen kysellyt mistä hän pitää jne. Yrittänyt ihan oikeesti. Jaan myös kotihommia joten en ole niitä sohvaperunaisiä, jotka haluaa pillua " vastikkeettomasti" .
Mutta kun ei syty... mikähän olisi hyvä kikka?
Kertokaa, pienten lasten äidit.
Sitä väsyttää vaikka mun tekis mieli. :(
Tekee pitkiä päiviä töissä, lisänä kunnalliset kokoukset, luottamustehtävät, ja valmennus
Huoooh..
... ettei tämä asia ole kenelläkään kunnossa...
Näyttäisi siltä. Halukkaita ja haluttomia miehiä ja naisia on, muta kaikki on eri paikoissa.
haavaa. Katotaan joskus sitten. Voisitko käydä kädellä vaan iloisesti?
Mutta itse minä ainakin edes yritän pitää " virettä" yllä. Välillä vähän ohimennessä sipaisee toista kivasti vaikka niskasta. Sanoo nätisti ja välillä suutelee oikein kovaa ja tunteella. Sit joskus näistä tulee " vastakaikua" , eli molempien halut ja jaksaminen kohtaavat.
Tänään saamme kumpikin. Muksut lähtee yökylään mummolaan. :)
Vierailija:
... että miehesi ymmärtää tämän " eipä vaan huvita" - perusteen. Itse en sitä loputtomasti ymmärrä. En sitä sano, että se parisuhteemme rikkoisi, mutta se takuulla muuttaa sitä keskeisesti.
No ei hirveästi tosiaan huvita harrastaa seksiä, kun en saa siitä fyysisesti enkä henkisesti yhtään mitään. Tokihan jokainen Hyvä Vaimo panostaisi seksiin ihan pyyteettömästi, toisen nautinnon vuoksi. Mutta en enää siihen löydä syytä, tuskin minulla on velvollisuus pyyteettömästi tuottaa toiselle nautintoa, ei miehenikään missään asiassa tee mitään minun vuokseni.
*3
...pienten lasten isien harrastusten kärkipäässä. Ihan käytännön syistä.
Jos itse saisin valita, määrittelisin yhdessä vietetyn laatuajan seksiksi. Pelkkä löhöily lapsen nukkuessa on kivaa. Pelkkä yhteisistä asioista keskustelu on kivaa. Pitääkö sitä alkaa säheltää niiden sukuelinten kanssa koko ajan?
ja laittaa lapset kerrankin nukkumaan, kuuntelee vaimoaan ja osoittaa hellyyttä ilman oletusta aktista.
Näin käy monissa lapsiperheissä naisen kannalta. Nainen tekee koko päivän hommia toisten eteen muutenkin. Sitten kun on se hetki, jolloin saisi levähtää, tulee mies ja " vaatii" itselleen nautintoa. Välillä on olo, että " olis kirveellä töitä" . Sorry.
Kyllä meillä kumpikin osaa sormeilla itsensä, jos tarvitsee. Seksi on sitten se yhteinen juttu.
Siitä on tehty jotenkin liian tärkeää. Vähempikin riittäisi.
Tiedän kyllä, että hyvä yhdyntä lähentää pariskuntaa ja vapauttaa endorfiineja. Mutta, että normina on, että kaikkien pitäisi harrastaa seksiä monta kertaa viikossa ollakseen " normaaleja" on epänormaalia.
Mutta kyllähän siinä sitten itsekin syttyy lopulta. Seksi pitää kumppanit läheisinä toisilleen, se pitää suhdetta kasassa. Ja seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Mutta jos pariskunta suutelee intohimoisesti päivittäin, ero ei varmaan ole tulossa.
meillä on ollut pikkulapsivaihe perheessä jo 15 vuoden ajan, ja on siis suuri perhe. Nuorin lapsista on ihan pieni. Seksiä on joka viikko pari kolme kertaa, ja ollaan tyytväisiä tilanteeseen molemmat. Lapset ovat aina kotona, mitään mummoloitten yökyliä ei ole olemassakaan, joten toki myöhäiseen ajankohtaan seksi sijoittuu, mutta ollaan kuitenkin jaksettu.
jo synnytyksestä itse toipuminen kestää joillakin vuosia. Synnytys ei ole mikään pikku juttu että siitä toivutaan noin vaan. Siihen liittyy hormoonimyrskyjä , mielialanvaihteluja , ja mikä monella haluttomuutta. Haluttomuus ei johdu välttämättä miehestä vaan muuttuneesta elämäntilanteesta , muuttuneesta kehosta jne . Aika parantaa kun lapset kasvaa. Se mies joka jaksaa ymmärtää näitä naisen juttuja on valmis pitkäaikaiseen suhteeseen .
Ensinnäkin, jso tulee tilaisuus, siitä pitää ottaa kiinni ja toiseksi, pitää olla nopea ;) Meillä 2 alle 3-vuotiasta. Seksiä vain 1-2 kertaa viikossa, kurjimmillaan kerran kahdessa viikossa
Tilaisuuden tullen usein nukun tai olen vain lähekkäin mieluummin. Joskus tyydytän vain mieheni, mutta ei se mua kyllä kiihota millään tavalla.
Ei kummallakaan oikein riitä energiaa, vaan mieluummin nukutaan itsekin kun lapset nukkuvat. Meillä tämä ei onneksi aiheuta ongelmia, vaan mieskin yhtä usein torjuu ajatuksen, jos minä ehdotan seksiä. Onhan sitä jo ehditty harrastaa tuhansia kertoja ennen lapsia ja ehditään myöhemminkin eli kai sitä voi muutaman vuoden olla vähemmälläkin seksillä. Elämässä on onneksi muitakin ihania asioita.
Sitä varmasti on. Älä ap suostu mihinkään perhepetijuttuihin, joita vaimosi ehdottelee. Nehän ovat vain muuri, ettet edes kinuaisi. Loppujen lopuksi vaimosikin olisi onnellisempi, jos älyäisi antaa.
Terv. äiti, jota ei pienet muksut pidättele. Nehän nukkuvat öisin.