Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sininen Keiju sovikaan leivontaan?!

Vierailija
13.12.2005 |

Tuossa purkissa lukee " Leivälle" .

Eikö Keiju-margariinia siis voi käyttää pullataikinaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä mainitaan kyllä jos tuote soveltuu leivontaan ja ruuanlaittoon. jos mainintaa ei ole, niin silloin se on vain leivälle.

Vierailija
2/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat käyneet leivontaan. Siksi hämmästyinkin suuresti, kun tuossa lukee vain " Leivälle" . Olen muistaakseni ennenkin käyttänyt sinistäkin Keijua leivontaan..

Mulla on Oivariinia, muttei aivan tarpeeksi eli voisinko jatkaa tolla Keijulla kuitenkin? Vai käykö öljy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään leivoin!!!

Mutta MUISTAAKSENI sitä on myös vaaleansinistä versiota joka ei käy.

Vierailija
4/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oivariini riitä niin jatka öljyllä tai tee kokonaan öljyllä jos on sellanen leivonnainen että se käy... Mitä olet leipomassa ? =)

Vierailija
5/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin jotain Kevyt laktoositonta eli varmaan sit sitä vaaleensinistä? Oon ottanut sitä sit vahingossa. Ennen ollaan käytetty sinistä keijua, koska se on täysin kasvisperäinen ja mielestäni olen sillä leivoskellutkin.

Pullaa oon leipomassa. Ei auta kuin laittaa öljyä, vaikka sitäkin on kauhean vähän. Luulin nimittäin olleeni varustautunut rasvalla kunnolla kun tota keijua on 600 grammaa..

Missäköhän suhteessa sitä öljyä kannattaisi laitta? Oivariinia on ehkä reilu 100 grammaa ja 150-200 tarvitaan.

Kiitos vastauksista!

Vierailija
6/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoallergikon ruuanlaittoon mainio, esim murotaikinasta tulee huomattavsti maukkaampi kuin öljystä.

Tavallisessa margariinissa (ja tietenkin voissa) on maitoproteiinia.

Vierailija
7/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin leivontaa kun kirjoitin " ruuanlaitossa" vaikka tietty siihenkin se sininen keiju on napakymmpi maitoallerg

Vierailija
8/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan niin paljon kun haluat koko taikinaan..... vähemmänkin voi laittaa kuin suositellaan, ei se rasva mikään pakko ole eli 1-2 dl öljyä

Vierailija
9/9 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja purkin lyhyemmässä sivussa päädyssä lukee:

Leivälle, paistamiseen JA LEIVONTAAN

mutta vaal sin ei tietoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän