Miten puette lapsenne tarhan/koulun joulujuhliin? Pukeudutteko itse juhlavaatteisiin?
Kommentit (15)
jakkupukuun ja pukuun.
Kyse on kuitenkin lapselle tärkeästä juhlasta ja siksi sitä pitää pukeutumisessakin kunnioittaa.
TOTTAKAI juhlaan laitetaan JUHLAVAATTEET. Jos joku niin ei tee, on todella JUNTTI
siksi on itsestään selvää että lapset juhlavaatteissa, ja itsekin " parempaa" päällä
Mulla on ainakin aina ollut farkut joulujuhlissa ja niin on lapsillakin.
Ei kai ne mitkään hautajaiset ole...
Varsinaisessa joulujuhlassa olemme TOPPAPUVUT päällä, koska se on ULKONA!!!!
meidän isällä oli haalarit töissä. So what?
Farkuissa olen minäkin kaikki tarhan ja koulun joulujuhlat käynyt. Vähän huvittavan näköistä kun jotkut kekkaloivat ihan juhlavaatteissa!
Vierailija:
Farkuissa olen minäkin kaikki tarhan ja koulun joulujuhlat käynyt. Vähän huvittavan näköistä kun jotkut kekkaloivat ihan juhlavaatteissa!
fiksu perhe saa 10-15vuotiaankin pukeutumaan vähän juhlavammin.
uudet farkutkin kelpaa, niille kun on jälkikäteenkin käyttöä. Ei jaksais joka vuosi uusia suoria housujakaan ostaa, kun ei oo paljon muuta käyttöä.
Itsekin pukeudutaan juhlavammin, muttei nyt ihan ykkösiin eli mies ei laita pukua päälle.
(meillä ei puku ole arkityövaate...)
Aikuisilla siistit vaatteet päällä, mutta ei mitään varsinaisia juhlavaatteita. Minusta farkut ovat ihan hyvännäköiset housut. Yhdistettynä kivaan, siistiin paitaan farkut sopivat hyvin joulujuhla-asuksi.
vanhemmista tuli hyvinkin laittautuneena, toiset farkuissa. Sama lapsilla.