Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ex voi olla näin tyhmä!?!

Vierailija
13.12.2005 |

erosimme 5 viikkoa sitten,nyt enenevissä määrin lähettelee viestejä,että on löytänyt uuden ja katselevat jo yhteistä taloa! Äh! kun mua ei oikeesti kiinnosta yhtään ja olen sen miehelle tehnyt selväksi!Ei kai tässä auta muu kun vaihtaa puhelinnumero,ihmetyttää vaan moinen käytös..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et muuten tulisi tänne tuntojasi purkamaan. xD

Vierailija
2/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä siellä ap.llä oikein kihisee kun itse ei ole kelvanut kenellekään.. hihiihihi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo seuraava " uhri" .

Vierailija
4/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lue miehen viestejä tai jos on pakko lukea niin älä ainakaan vastaa mitään. ehkei miehen takia kannata lähtee numeroa vaihtamaan, liikaa vaivaa.

voithan säkin lähettää miehelle viestejä että " tapailen minäkin kivaa miestä, taloa ei vielä katsella :) mutta täytyy sanoa että monen vuoden tauon jälkeen nautin täysillä oikean miehen seurasta" tms.

sun mies on vielä rakastunut suhun ja haluaa tehdä sulle kiusaa viesteillään. ymmärrän hyvin että ärsyttää.

Vierailija
5/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä ei välttämättä edes ole ketään vielä. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka haluaa vain pitää sinua otteessaan ja nyt keinot ovat vähissä, niin kokeilee olisitko mustasukkainen. Jos ärsytät häntä, voi pysyä riesanasi pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi