===SYYSSÄTEET TIISTAIHIN===
Hoo, Annylla on jännät paikat! Miten sinulla oli, bongasitko oviksen tässä kierrossa vai mikä sinulla oli tuo kiertotilanne (hatara pää, ei muista)? Pohdin vaan, että eikö se testi sitten näytäkään heti vai olisiko sinulla ollut sitten ovis tavallista myöhemmin¿ Ja tässähän on minulla oma lehmä ojassa, koska itse vielä testaamista mietiskelen. Pitäisi sittenkin ehkä ootella vähän pidempään, kun huomenna on vasta ensimmäinen ylipäivä.
Milennalle voimia ikävien juttujen keskelle! Toisaalta hyvähän se on, että ainakin nyt menee eteenpäin. Tiedätkö jo, miten mahdollinen reuma vaikuttaa vauvaprojektiin? Ja kiitos sinulle vastauksesta kysymykseen =)
Huomasin muuten eilen, että ihan metsässä oli minun laskutoimituksen mahdollisesta mahasta ja häistä, mutta toivottavasti muut eivät huomanneet =) Eli NELJÄ kuukauttahan niistä häistä olisi laskettuun aikaan, jos nyt tärppäisi. Ei siis kolmea. Eikä siis niin isoa masua =D
Miten Gringon vointi tänään? Joko lähti valoa kohti, vai vieläkö olet saikulla?
Kathy, milloin te sinne Goaan lähdettekään? Siis oletteko joulun siellä? Äh, olet varmaan tuhat kertaa kertonut, mutta ei ole tarttunut kahteen aivosoluuni. Sori.
Riika, tulehan kertomaan kuulumisia sitten perheneuvonnan jälkeen! Toivottavasti siitä on hyötyä, vaikka teillä kai onkin jo muutenkin lähtenyt parempaan suuntaan? Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, millaista siellä oli, miten suhtauduttiin, jne.
Ja Jedeledelle viikon vinkki: kelistä ja valistuksesta huolimatta päätäni ei koskaan korista pyöräilykypärä. Typeryyden ja laiskuuden huippu, varsinkin näin talvikelillä.
Säteilkäähän kaikki aamulla ja illalla auringonkin puolesta, koska sitä niin kovin vähän näkyy =)
Kommentit (14)
[color=magenta]Pikainen pinoutuminen ennen jumppaa,,,
Pyrylle plussa tuulia!!! Kyllä nuo sinun ajatukset on ainakin niin syvällisiä tällä hetkellä että tidä vaikka olis masuasukki pistämässä äidin päätä sekaisin ;) Toivon niin... *sormet ja varpaat ristissä*
JA juu häät on edelleen muistissa ;) Ja lähtömme Goaan on 5.1.2006. Ei enää pitkä aika, tosiaan ku se on jo reilut puoli vuotta sitten ;)
Milennalle, tsemppiä ja voimia reuman kanssa, tosiaan äitini sitä sairastaa ja vierestä näkee sen tuskan niin ei kyllä varmasti helppoa ole. Mutat toivon että täsmälääkkeet löytyy ja elämä taas jatkuu..kenties täällä meidän seurassa :)
Serafille plussatuulia myös... h-hetki lähestyy.. ja ne finnit, että ne on raivostuttavia, mun menkka finnit on aina sellaisia mega isoja ja kipeitä ja sit ku niitä pitää vielä repiä ja puristella, kauhunäytelmä in my fcae on valmis ;)
Riika... hui, jännittää sun puolesta! Toivotaan että jotain rakentavaa saatte aikaiseksi siellä ja että asiat nyt ei ainakaan enempää mene solmuun, *lähetän säteitä ukkosi päähän että tajuu alkaa haluamaan suvulle jatjetta...siis vauvaa* Kyllä musta tuntuu että hyvin menee! Tulehan kertomaan kun ehdit..
Jede palaa vissiin kunhan äitinsä on poistunut paikalta ;) Oma äitini eilen soitti että siltä löytyi kasvain kohdusta, onneksi hyvälaatuinen mutta kuitenkin. Se on ressukka niin sairas että pahaa tekee...
Joo omaan napaan ei mitään joten nyt jumppa kamat kassiin ja auto alle... käykös kukaan täältä muuten Elixiassa, Talissa? Hui...se ois jo
aika jännää jos kävis ;) Siel on muuten niin paljon raskaana olevia jumppaavia, joita tietenkin vain minä bongaan, kaveri on ihan äimän käkenä ku tuskailen että " toiki, luulin et se on vaan lihonnu" tai sit " Arvasin" ... se ei käsitä tätä mun " kykyä" nähdä raskaana olevat ;)
Mukavaa päivää kaikille!!!!
~♥ K
Niin siis kun reilut puoli vuotta sitten matkan VARASIMME ;)
[color=green]Aaah! Ihanaa kun sai nukkua pitkään. Oon nyt pari päivää lomalla koulusta ja sitten vielä pitäis viimeinen rutistus tehdä. Vähiin käy ennen kuin loppuu. Eilen ja tänään laitoin pariin paikkaan työhakemukset. Saas nähdä tärpääkö...
GRINGO: Koita nyt levätä kun kerta saikulla oot. Ihanaa, että sun miehes " jaksoi" eilen tulla sua " viihdyttään" ruokkiksella...
KATHY: Joo, mun mieheni on joulun lapsi eli viikon päästä se täyttää 40!
MILENNA: Kiva kun välillä käyt meitäkin " katsomassa"
ANNY1: Aikas jännä tilanne sulla sen haamun suhteen. Tuu sit HETI kertoon meille kuulumiset kun uudestaan testailet!
RIIKA: Onnea sinne perheneuvontaan. Toivottavasti saatte jotakin positiivista aikaiseksi. Saako muuten kysyä, miten sait miehesi lähtemään sinne?
PYRY: Voi sua, eikö vieläkään oo täti näkynyt? No, toivotaan, että siellä sitten olis se masuasukki...
Nyt tämä tyttö lähtee kauppaan ja taidan piipahtaa samalla Seppälässä josko löytyisi jotkut housut. Tulen myöhemmin piipahtaan.
Plussatuulia ja säteitä ja kaikkea mahdollista koko suomeen!!!
-Taelsa-[/color]
Ajattelinpahan kertoa taas hieman kuulumisia.
Viime viikon perjantaina käytiin pojan kanssa uudelleen lääkärissäsen varpaan takia.
Nyt päästiin onneksi omalle lääkärille.
Lääkäri poisti pojalta sen varpaankynnen ja nyt pojan varvas rupee näyttämään jo todella hyvälle, eikä taida enään olla kovin kipeäkään, kun hän kopeloi sitä välillä.
Onneksi ollaan saatu pojun varvas kuntoon.
Mä taidan vaan kuvitella olevani raskaana, ihan kuin tuntisin raskaus oireita alavatsassa.
Välillä nipistee kummasti ja sit välillä tuntuu että olis paineen tapaista.
Välillä on myös väsyttänyt ihan kamalasti.
Jos menkat ei ala normaaliin aikaan ja ovat jonkin verran myöhässä teen testin, muuten en kyllä testeihin kajoa, kun olen saanut tarpeekseni plussattomista testeistä.
Ja toivonmukaan olisin päässyt kunnon kiertoon.
Toivonmukaan teillä kaikilla jotka testaatte, niin olisitte raskaana.Raksaus ilmoituksia on niin ihana lukea. =)
Kohta pitää ruveta lihakeiton tekemiseen.
Se on poikamme lempi ruokaa tällä hetkellä.
mutta oikein kovasti plussa tuulia kaikille ja onnea jo raskaana oleville oikein rutkasti.
T: YogioS
Ihan unohdin aamulla kommentoida Annyn testiä, IIKS, toivotaan että se plussa vahvistuu!!! *toivoo toivoo*
Ja hyvä että yoginoksen pojun varvas on tervehtymään päin.. mitkäs kp:t sulla Yoginos olikaan meneillä kun raskaus oireita jo löytyy ? Toivotaan että pou saa leikkikaverin!
Kotona siis taas jumpsta ja tuliasina armoton hedari, niskat jumissa ja sit kun tekee hullulla sykkellä eikä muista hengittää niin tämän siitä saa..auts, toivon että panadol alkaa vaikuttaa..pian! Illalla olis lapsipuolen joulujuhla ja sit vielä lenkille parin kaverin kanssa. Mutta nyt olis tiedossa vessan pesu... EVVK... pitikin ääneen sanoa että sen pesen..
Taelsalle mukavia lomapäiviä!!!
Kuulemisiin... ♥ K ♥
Kathy: Ihan ekaksi, mukavaa Goan matkaa teille, jos en muista/ ehdi myöhemmin toivottaa! Me mennään Egyptissä sinne Hurghadaan. Toivottavasti siellä on lämmintä ja lokoisaa! Ja minä valmistun terkkariksi, siksi siis ehkäisyvalistusta pidin. :) Öö... ja vielä jotakin piti... Ai niin, oli Taelsan mies se joka täyttää 40, minun mies on melkein puolet nuorempi... ;) Itse kyllä vietän viikon päästä Egyptissä synttäreitäni, en kylläkään pyöreitä! ;)
Anny: Toivotaan, että haamu vahvistuu!!!!!!!!!!! :D
Milenna: Voimia sinulle! Toivotaan, että reumalääkärin kanssa yhteistyö sujuu vaivatta. ;) Nim. törmännyt lukuisiin vaikeisiin lääkäreihin.
Serafi, Kathy, Riika ja kaikki muutkin: kiitos, vietän mukavan matkan! Koetan lähettää teille paljon auringonsäteitä! (Ja plussasäteitäkin!)
Pitäkää tätä palstaa pystyssä sillä välin kun minä löhöän auringossa!!!!!! Yritän päästä joulun aikoihin palstailemaan! Mutta viimeistään tammikuun alussa olen takasin kehissä! (Jään siis matkan jälkeen kotiin joulun viettoon, enkä halua paljastua vauvakuumeiseksi mummokuumeiselle äidilleni...) Ja joulun alla nautin ulkomailta kotiin joulun viettoon tulevan siskoni seurasta! :D:D:D
Plussasäteitä kaikille!!!!!
plussauutisia:)
-Pyry-; Oon kuullut että joidenkin reumalääkkeiden kans ei sais raskautta edes yrittää eikä raskauden aikana käyttää..
Ja tällä hetkellä kivut alkaa olla sitä luokkaa että hyvä kun tuon yhden pienen kans jaksaa leikkii ja hoitaa, en voi nyt kuvitellakaan toista(ikävä kyllä..) ennen kuin nää kivut saadaan hallintaan..Toivottavasti pian. Tietysti oon kovasti kiitollinen meidän prinsessasta, mut oishan se leikkikaverikin kiva joskus saada..
Ja kiitos ettette " häiriinny" , jos täällä joku pinoon kuulumaton käy häröilemässä..Tai ainakin taustalla jännätään kovasti hengessä mukana:)
Mukavaa joulunodotusta teille kaikille ja ++plussatuulia++!!
Väsymyksen täyttämää tiistaita =)
Anny:Toivotaan että se haamu sieltä tummenee ja teille olisi tulossa pikkuinen!!Plussasäteitä sinne siis!!
Milennalle voimia!!!Miten sinulla lääkityksen kanssa?Kaverini nimittäin sairastaa reumaa ja hälle ei oltu annettu lääkettä mitä saisi raskautta suunnitellessa/raskaana ollessa käyttää..tyhmä lääkäri ollut.murr.
Kahtylle erinomaisen hauskaa lomaa!!Kateellinen kyllä olen sinulle,itse en ole käynyt Hankoa ja Haaparantaa pidemmällä.:D
Riika: Toivon todella että perheneuvonta auttaa!!Saanko udella että mikä teillä kiikastaa?Ihan pihalla olen kun en suht.uutena säteenä tiedä asiasta.Anteeksi.(meillä mieheni kanssa oli ongelmia alkuvuonna ja asuttiin erossakin muutama kk kun ei muuten osattu asioita selvittää)
jaja mitäs muuta..niin Serafina: En minä tiedä mistä mulla siivousintoa löytyy..tämä nimittäin on aika harvinaista!!No mut päätin et ennen joulua turhat roinat lähtee pois tästä talosta niin kaippa se voima siitä sinkoaa..tai siitä et jos ja kun raskaudun niin sitten en saa senkään vertaa aikaiseksi.
Ja mitäs muuta..hatara tämä muisti kun en muista,pitäs minunkin rueta kirjottamaan wordilla nämä ja sitten kopioida niin muistais vastata kaikkiin juttuihin.
Olipas muuten miehen kanssa eilen puhetta tästä vauvahankkeesta ja hän sanoi että 90% hänestä haluaa vauvan ja 10% ei..ja et näin on ollu kahden ekankin kohdalla mut maha ja vauva on sulattanut loputkin 10%.=)
Nyt jatkamaan siivousta!Siivousintoa muillekkin ja etenkin niitä plussasäteitä!!
Ei mulla ole nyt hajuakaan mun kp:stä.
Siis ööö... taidan olla vähän hölmö, mut lasketaanko kierrot aina menkkojen ekasta päivästä lähtien?
Jos oikein lasken niin nyt olis kp 19.
[color=black](Joten luulen vaan kuvittelevani olevani raskaana)
(kierron pituudesta ei tällä hetkellä ole hajuakaan)
[color=green]Kerroin aikaisemmin että teen tänään ruuaksi lihakeittoa.
Poju söi keittoa ihan hullunlailla, se oikein ahmi ison lautallisen sitä.
Se ei mitään muuta ruokaa syö noin kovalla ruokahalulla kuin lihakeittoa.
Mutta nyt menen jatkamaan keskeytynyttä joulusiivousta.
[color=red]Kaikille oikein paljon plussa säteilyitä ja vielä kerran onnea kaikille jo raskaana oleville. <3
Yoginos
Eli nyt rupesi jännittämään niin, ettei tiedä, miten malttaa huomisaamuun odottaa. Pakko tehdä testi huomenna aamulla, kun niin urheasti olen tähän asti odottanut. =)
Jonzu taisi viitata tiistaiväsymykseen, tai jotain sinne päin. Minulla on nyt toista viikkoa ihan HIRVEÄ väsymys päällä. Tosi kurjaa, kun menee vähän into kaikesta kivastakin. Liikunta tuntuu pakkopullalta, kun mieluusti menisi vain sohvalle ja vetäisi huovan korviin. Ja muutenkin kaikki menot (pikkujoulut, joulu, ja muut sosiaaliset tapahtumat) tuntuu siltä, että onko pakko. Aamulla vaan miettii, että paljonko voisi maksaa rokulipäivästä. Sitten ärsyttää ihan hirveästi, kun ei saa töissä ja kotona oikein mitään aikaan. Univelkaa ei pitäisi olla, joten mihin ne energiat ovat kadonneet? Hö.
Kävin tänään käyttämässä viimeisen solariumkerran pois, ja niin tuli siellä mieleen, että ollapa nyt Hippi-Hiiri tai Kathy - matkakuumetta kasvattamassa! Haluaisin ihan hirveästi johonkin lämpimään köllimään!
Yoginos: joo, kyllä lasketaan kiertopäivät siitä kuukautisten ensimmäisestä päivästä. Mulla on muuten samansuuntainen kysymys: Jos on kierto alkanut maanantaina ja raskautunut, niin onko esim. 10 viikon päästä maanantaina rv 10 tasan vai 10+1? Eli lasketaanko se kuluva päivä sitten jo " voitetuksi" raskauspäiväksi?
No nyt menen sinne sohvalle vetämään huovan korviin. Päivän treeninkin onneksi jo tein =) Hauskaa loppuiltaa kaikille säteilijöille!
olet sinä hurja, kun aamulla jumppaan ja illalla lenkille! Lähetä minulle puolet tuosta energiasta. Ja jatka samaan malliin, kannustan täällä taustalla! =)
Pyrylle on täällä peukut pystyssä!! Voi vitsit että jännittää sun puolesta.. :)
Annylle myös toivon vahvistuvaa plussaa!!
Perheneuvonta meni ihan ok, hieman pientä alkukankeutta oli, mutta kaiken kaikkiaan ok ja liian nopeasti se tunti menee :) Kerron huomenna vähän enemmän.
Öitä! Riika
Olisiko pitänyt tehdä yksi viesti tuosta otsikosta ja sitten seuraavaan viestiin kirjoittaa omat kuulumiset? Vai onko sillä väliä?
T. Tiistai-turilas Pyry
Ei kai sillä otsikolla niin väliä, kunhan kaikki tänne löytävät. Itsellä alkaa elämä taas voittaa, mutta olen vielä tämän päivän kotona. Eilen en paljon muuta jaksanut kuin paketoida lahjat. Nyt on olo sen verran parempi, että ajattelin hyödyntää tätä päivää ja tehdä korttihomman loppuun. Jääkaapin pesu ja keittiönkaappien ovet myös olisi listalla. Kaappien sisältä en taida viitsiä. Pyykkikopassa on myös aina tungosta, joten jos sitä vähän tyhjentelis.
Yritin houkutella miestä taas ruokatunnilla kotiin. Ei luvannut tulla kun kuulemma eilisen visiitin jälkeen oli koko loppupäivän niin väsynyt olo. Saa luvan olla sit rehkimättä, että jaksaa illalla. Kummallisia nuo miehet; silloin kun itseä ei niin huvittaisi, ne olis innokkaita vaikka joka päivä, mutta sit kun tarvis vähintään kolme kertaa viikossa tiettynä aikana kuukaudesta, niin sit niillä ei kunto riitäkkään. Hmm..
Kalenterista just huomasin, että alkaa joulun alla pitää kiirettä, kun joka illalle on jotain tekemistä. Tänään mennään päiväkodin joulujuhlaan nuorimmaisen kanssa. Ihan kivaa, mutta täytyy olla tarkkana ettei ala ahistaan.
Nyt aloitan hommat kun vielä on virtaa näin aamusta.