Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään kuulla, että voin tulla töihin milloin vain :)!

Vierailija
12.12.2005 |

Tuntuu mahtavalta, kun sain työpaikan. Mielen päällä on ollut jo jonkin aikaa työhön lähteminen, mutta työnhakeminen ja pelko siitä, että en sitä saakaan, on kolkutellut taka-alalla. Niinpä minulle tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä paikka ( vastaa koulutustani ) ja ilman mitään omaa ponnistustani. Minua oltiin suositeltu. Toivotettiin tervetulleeksi vaikka heti ja ILMAN VIRALLISTA TYÖHAASTATTELUA, jota pelkäsin jo etukäteen:).

Onnellinen ja helpottunut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain onnellinen ja halusin kuuluttaa sen täälläkin

Vierailija
2/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva voi sanoa että on suurinpiirtein tultu kotoa hakemaan töihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pöllähtäneenä*

Vierailija
4/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut töitä edes omista aktiivisista yrityksistä huolimatta, mutta olen kyllä huomannut mikä merkitys sillä on että tuntisi sen ja sen. Sinänsä ikävää, mun kohdallani, mutta ap:lle onnea tosi uskomattomasta onnenpotkusta!

Vierailija
5/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse, kun kollegani oli minua suositellut. Olin valmistumiseni jälkeen pari kuukautta työttömänä ja tuntui kuin neulaa hakisi heinäsuovasta. Mutta en olisi tosiaan uskonut, että kotoa pyydetään :).

Kyllä moni tuntemistani henkilöistä on saanut työpaikan juuri tällä tavalla. Kyllähän se latistaa kun sanotaan, että ole aktiivinen ja etsi, kun tietää, että luultavasti paikka on jo epävirallisesti täytetty, mutta muodon vuoksi auki julistettu.

ap

Vierailija
6/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinhan se on, että ei ole suosittelijoita, mikäli ei ole ollut vielä töissä. Ja kun ei ole ollut töissä, on vaikea saada töitä. Huoh. Jos lähipiiriin kuuluu henkilöitä, joilla on vaikutusvaltaa, niin se on aina hyvä. Olen edellisen (ap?) kanssa samaa mieltä, että suhteet ratkaisevat melko paljon. Olisikin mukava kuulla, kuinka moni muu on päässyt jollakin tavalla suhteilla töihin, niin että kertokaapa!

Itse sain jalan oven rakoon ollessani töissä jo opiskellessa työharjoittelussa. Olen kyllä huomannut, että myös työpaikkaani tullaan usein ikään kuin takaoven kautta uutena työntekijänä.

Vierailija
7/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teikä on hoitanut hommansa sitten paremmin kuin hyvin! Hyvää työtä!

*Poks* Korkkasin virtuaalikuoharit kunniaksesi.

Vierailija
8/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut miehen takia uudelle paikkakunnalle, n. 35 000 hengen kaupunki, jossa olen todella huomannut että tuolla omalla aktiivisuudella ja etsimisellä ei tee p**:n vertaa työnsaannissa. Kyllä se vaan on niin, että pitää tuntea työpaikasta joku tai ainakin joku korkean johtotason ihminen olla suosittelemassa. Aika surkealta siis näyttää minun työllistymisen ja kyllä masentaa alle 30 vuotiasta. Ei taida olla muuta työsarkaa minulle kun pirttiviljely...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän