Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
14. rv - liitoskipuja?
12.12.2005 |
Eli meneillään vasta 14. raskausviikko ja kävellessä tuntuu pientä juilintaa häpyluussa :). Olen kuullut ns. liitoskivuista, mutta voiko niitä olla jo näin aikaisessa vaiheessa? Ja jos nyt on jo jotain, niin mitäs se sitten on myöhemmin, kun vaavi kasvaa?! Vai mistähän voisi olla kyse ja onko normaalia?
Kommentit (2)
lähinnä kiinnostikin tietää, onko vaiva normaali... Vaikkei tuollaiset kivut tietenkään kivoja ole, niin ainakin vastaus rauhoitti mielen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
välillä taas helpottuukin. Se on muuttunut jollakin tapaa se kipu..Aluksi se oli nivustaipeissa ja alkoi juuri noilla viikoilla ja nyt ae on enemmän tuossa keskellä (rv 26+2 nyt)
Lääkäri sanoikin silloin noin 17 viikolla mulle että kun kohtu nousee ylemmäs niin alkaa helpottaa tullen sitten takaisin kun kohtu alkaa olla iso. Mulla niitä ollu juuri tuosta noin 14 viikosta alkaen mutta välillä on ollu muutama viikko välissä ettei ole ollut ollenkaan. Noin 20 viikolla ja siitä eteenpäin oli muistaakseni joku kolmisen viikkoa ettei niitä ollut. Nyt tullut entistä pahempana takaisin : / Mutta tänään ei ole ollut yhtä kipeä kuin esim eilen eli siis vaihtelee päivittäin noi kipuilut. Täytyy siis koittaa kestää.