Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ostettiin lokakuussa asunto, jossa nyt paljastu iso vesivahinko.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yhtiö voi sitten alkaa velkoa edellistä omistajaa, jos tämä on remontoinut asuntoa. Muussa tapauksessa remontin alkuperäinen teettäjä voi joutua vastuuseen.
Tässäkin tapauksessa taloyhtiölle kuuluu vain rakenteet, kaakeleista ym. vastaatte suurimmalta osin itse, koska samalla saatte asunnollenne arvonnousua. Näistä voi tietysti koittaa saada jotain edellisen remontin teettäjältä.
Ensi tilassa yhteys isännöitsijään ja edelliseen myyjään, jotta saatte selville, kuka remontin on teettänyt.