Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime jouluiset laatikot

12.12.2005 |

Moi!

Oliskohan viime jouluiset itse tehdyt heti tuoreena pakastetut lanttu- ja porkkanalaatikot vielä syömäkelpoisia? Porkkanalaatikos riisipuuro, kerma, voi ja mausteet. Lanttulaatikos ei puuroa, muuten samat. Paitsi tietty porkkanas porkkana ja lantus lanttu ; ). Söisitko ja mitäs luulet?

T. Pullava

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä pakastimessa väljähtyy maut noin pitkässä ajassa. En viitsis syödä, kippaisin roskiin ja tekisin uudet... :) hyvää joulua muuten. Siis jos oikeesti haluat tietään niin kysy vaikka marttaliitosta tai katso sivuilta. Nehän tietää kaiken taloudesta ja säilyvyydestä... :)

Vierailija
2/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisivatko vielä syömäkelpoisia mutta eivät ne ainakaan parhaimmillaan enää ole. Minä kyllä heittäisin roskiin ja tekisin uudet, vähän pienemmät määrät vain ettei ensi jouluna tarvitse enää samaa asiaa miettiä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rasva ja maito eivät noin pitkään säily pakkasessa, yleensä makuvirhe tuntuu esim pullassa n. 4-5 kk kohdalla. Jos niissä ei olisi maitotuotteita (kerma, voi) niin voisivat ollakin vielä kunnossa.

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi ottaa sitä riskiä että pistäisin ne pöytään, sillä maku ei varmaan ole mikään herkullinen.