Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTISTEN UUSI VIIKKO

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vähän katson miten menee että jätänkö amandalle yhden aamuyön tissittelyn vai en... nythän se olisi koko yön kiinni tississä ja itse nukun todella huonosti ja joka aamu sattuu selkään ja kylkiin ja ties minne. tuttia amandalla ei ole joten saa nähdä mitä tulee. eilen esim tunnin kuluttua siitä kun a oli mennyt nukkumaan niin oli jo kolme kertaa herännyt tissille! hohhoh.

äsken amanda taas yllätti, vein päiväunille sänkyyn niin vähän aikaa siinä raapi mattapintaista seinää saaden aivan kaamean äänen aikaan (mulla meni sata kertaa kylmät väreet), sitten laitto pään alas ja silmät kiinni ja nukahti, ilman itkuja siis. ei ole kyllä hänen tapaistaan mutta tutkimattomat on kai vauvojen ajatukset.

Vierailija
22/48 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoa, että löydän sen jahka kerkeän kirjoittemaan, nyt hiosin ruokaa laittamaan ja laittamaan paikat kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuulosti ihan kun olisin tuomitsemassa kaikki jotka imettää öisin... näin ei siis todellakaan ole vaan jos jaksaa imettää öisin niin en kyllä usko että siitä mitän suurempaa haittaa on! ja tuo meidän esikoinenkin oli varmaan aika extreme-tapaus ja ihan meidän saamattomuutta.

huhhuh, tultiin just lääkärireissulta ja on se sellasta saada noi kaikki kuntoon.. ja tuli tietty kauhee raesade ja amanda oli just nukkunu pihalla 2 tunnin päikkärit eli ei ollut kovin ilonen kun taas mentiin rattaisiin. lääkäri oli 3 kerroksessa (sitten kun oltiin eka harhailtu kaupungissa että löydettiin se) ja hissiin ei mahtunu tuplarattaat eikä edes meinannut mahtua käytävään kun saksassa aukee ovet sisäänpäin. piti myös raahata ne rattaat 5 porrasta ylös että muutkin mahtuis sisälle. sitten taas kaikki pukemiset ja riisumiset ja taaperon kuviot kun autoja ei saakaan pitää itse ym. lääkäri puhu niin nopeesti että mulla meni puolet ohi mut oltiin siis esikoisen jatkuvan pääkivun takia. ja eiku takas kotiin, vettä tulee, taapero vaatii leikkipaikalle ja apteekissa on taas miljoona houkutusta lapsille jne jne jne jne. ei mut ihan hyvin reissu nyt kaikenkaikkiaan kuiteski meni mutta ite oon ihan poikki.

huomenna olis tarkotus tehdä vikat jouluostokset. mitäs teillä on vauvalle? meillä ei ole vielä mitään ja haluttais jotain mitä meillä ei vielä ole ennestään ja josta olisi jotakin iloa. antaakahan jotakin vinkkejä!

nyt viikonlopusta nauttimaan ja piparkakkutaloa kokoamaan!

Vierailija
24/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tapaamisessa olleille, tammikuusas sitten meille. laitan tuonnempana aikaa ja paikkaa tänne vauva sivuille.

Kent: Onnea yötissi vierotukseen. Toivottavasti menee hyvin. Minä en edes haaveile moisesta. Anton pieni sapelihammas tiikeri kun on sitä mieltä, että nukkumisesta ei voi tulla mitään jos ei tisua saa. Me nukutaan perhepedissä, varsinaisesti en nouse ylös yöllä, mutta uni on tosi katkonaista, kun meillä heräillään taas sen yli kuusi kertaa yössä ja rintaa haluaa Anton aina. Ehkä meilläkin joskus loppuu tuo unitisu. Antonkin välillä on nukahtanut itsekseen päikkäreille, siis todella harvoin. Yöunille on muutaman kerran nukhatanut itsekseen, nyt ei viime aikoina. Ja pikkuvauvana ei muualle nukahtanutkaan kuin omaan sänkyyn, nyt ei toivoakaan. Jossain vaiheessa täytyy ottaa projektiksi tuo omaan sänkyyn nukahtaminen.

Syömsestä: Minua myös kummasuttaa miten eritavalla lapset oppivat syömään kiinteitä ja miten eri määriä he syövät. Esikoinen alkoi syömään tosi hyvin, ja kaikki aina kelpasi. Antonin ikäisenä söi sen 5 ateriaa päivässä. Anton syö 5 tl, hyvällä tuurilla, usein siitäkin puolet on rinnuksilla. No en jaksa valittaa Antonin syömisistä enempää. Tänään aion kokeilla maissivelli, jos vaikka sitä suostuu syömään, nyt kun olen löytnyt sopivan nokkamukin pojalle. Siitä suostuu juomaan jotenkuten vettä.

Tänään poju on nukkunut tosi hyvät päiväunet, nyt kun jaksaisi hetken olla valveilla, niin voisi mennä yöunille ajoissa.

Huomasin, että Antonille on tullut viides hammas, vasemmanpuoleisen ylähämpaan kaveriksi. Siitäkin syömisongemat ovat voineet johtua (toiveajattelua)

Nyt lastenojelmat loppu, joten heips kaikki, menen viihdyttämään esikoista.

T:Mareila+Anton 7kk

Vierailija
25/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareila, jos joskus tarvit tsemppiä tissivierotukseen niin pyydä sitten multa... Siis, Amanda on myös todellakin sitä mieltä että nukkuminen on MAHDOTONTA ilman tissiä mutta yritän nyt todistaa että asia ei ole niin. Mä jostain luin että 6-9kk (vauvan ikä siis) on paras aika kaikenlaisiin unikouluihin ja vastaaviin että siinä vaiheessa vauva omaksuu parhaiten uusia juttuja. A nukkuu myös perhepedissä (missä aamun koittaessa nukkuu kaikki viisi, tosi hehkeetä), nyt olisi tarkotus siirtää omaan sänkyyn joka oikeestaan on sivuvaunu. Siihen olen kyllä varautunut että nuo lapset vielä jonkin aikaa kaikki haluavat joskus väliin.

Nyt mä meen kokkaamaan, saa nähdä kuin monta kertaa vielä tähänkin ketjuun kirjotan...

Vierailija
26/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös mielenkiinnolla odotellaan, että miten sujuu Kentillä vieroitus. Mitenkähän on, kun olen ollut siinä luulossa, että eroahdistuksen vaivatessa ei suositeltaisi unikoulun pitoa? Olen ollut vähän kahden vaiheilla, että pitääkö unikoulua vai odottaako vielä hetki (ja toivoa ihmettä)

K& tissi-T 030405

Vierailija
27/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kent, tsempitystä tulen kaipaamaan. Minä kirjoittelen kokkauksen lomasta, pakko on hehkuttaa: Anton söi aika hyvin 10ml velliä nokkamukista ts. ei huutanut tai sylkenyt saadessan velliä suuhun vaan nielaisi sen, irvistysten saattelemana, mutta nielaisi kumminkin. Tästä se lähtee. Kohta palaa ruoka, eli pakko juosta. Meillä syödään kun Anton nukkuu, sain pojan yöunille jo 30 min sitten.

T:M&uinuvaA

Vierailija
28/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa olen tuosta eroahdistuksesta kuullut. Mä aina menen ihan sekasin kun ihmiset puhuu unikoulusta kun en koskaan tiedä oikeen mitä sillä tarkotetaan. Mulla ei kuitenkaan ole siis aikomusta jättää Amandaa missään vaiheessa yksin huutamaan vaan olla siinä vieressä ja silitellä, ainoa vaan etten anna tissiä vaikka se sitä miten haluaa.

Mutta näköjään olen kyllä asiasta itsekin hermona kun pitää siitä näin paljon hölistä. Ja kohta se nukkuma-aika tässä lähestyy...

Vierailija
29/48 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kent, toi on totta, että unikouluja voi olla niin monenlaisia. itsekään en pystyisi ns. huudatusunikoulua pitämään, vaan lempeämpiä keinoja aion käyttää. Olen vain mieltänyt itse asian niin, että eroahdistuksen ollessa ei olisi minkäänlaiset muutokset suositeltavia. En ole ajatellut, että sillä varmaankin on tarkoitetu juuri ns. huudatusunikouluja. Sekavaa sepustusta, johan se kello lähenee yhdeksää... Tsemppiä Kentille ja kaikille muillekin yöhön!

Vierailija
30/48 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, eka yö takana ja musta meni ihan kivasti. Lisäpiristystähän tähän koko hommaan toi että mies " koulutti" samalla taaperoa, tähän asti vaan äiti on kelvannut nukutukseen ja yölläkin äidin täytyisi hakea hänet viereen nukkumaan.

Voin kertoa ihan yksityiskohtasesti jos jotakuta esim tulevaa vierottajaa kiinnostaa. Amanda kävi sänkyyn klo 20:25, itki klo 21 asti minun silitellessä kunnes nukahti. Heräsi klo 22:30 ja sit tuli pisin itku eli melkeen tunnin väänsi itkua, välillä lievempää, välillä kovaa huutoa kunnes nukahti. Sitten klo 01:30 meidän taapero rupesi kiljumaan äitiä, en tiedä mitä mies sitten teki mutta huuto loppu 15 minuutin päästä. Amanda heräsi huutoon, katseli ympärilleen ja ihmetteli ja nukahti uudestaan ilman itkuja. Heräsi sitten kuitenkin heti klo 02, kapinoi tissittömyyttä 40 minuuttia, sitten hiljeni katselemaan ympärilleen ja nukahti 10 minuutin päästä. Vika herätys oli klo 04:30 jolloin Amanda itki 15 minuuttia, hiljeni, katseli 10 minuuttia ja nukahti. Sitten heräsi klo 08 pirteänä ja hyväntuulisena. Laitoimme valot päälle ja jutustelimme ja vasta sitten annoin aamumaidot.

Oli jo tossa iso muutos, nyt nuo heräämiskerrat olivat edes laskettavissa kun aiemmin se on ollut vaan sellasta kok ajan tississä kiinni ja kun liikun A herää eli kertoja on ollut ihan valtavasti. Ennen Amanda on myös ollut koko aamuyön itkunen, aamulla samoin varmaan vatsanväänteistä kun on kitannut noin 10 tuntia maitoa. Mutta mulle oli helpotus nyt nähdä että A pärjää koko yön ihan hyvin ilman sitä maitoa ja nuo yöitkutkaan eivät olleet niin kamalia eli sitä vaan kiukutteli kun tissi ei tullut suuhun. En jättänyt kertaakaan yksin vaan silittelin, pidin kädestä ja jos huuto yltyi pahaksi niin halin. En kuitenkaan ottanut Amandaa pois sängystä missään vaiheessa.

Saa nähdä miten seuraavat yöt sitten. Täytyy myös soittaa miehelle että miten niillä oikeestaan oli mennyt ilta ja yö...

Vierailija
31/48 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kent: olipas kiva kuulla, että teidän yö meni noin hyvin. Luo uskoa tulevaan. Muistelisin, että teidän Amanda on ollut hieman vaativampi pikkuvauvana? Anton oli ihan pienenä tosi helppo, tosin viihtyi vain sylissä ja huusi ison0san automatkoista, paitsi jos ajettiin yli 60 km/h. Ja vaunuissa ei ole koskaan vihtynyt hirveän hyvin. Mutta hieman isompana muuttui vaativammaksi. Jospa meilläkin onnistuisi yhtä hyvin, tuo unikoulu *huokaa haavellisen näköisenä*

Meidän syöminen ottaa taas takapakkia, eli ei kelpaa suu ei aukea, enää Anton ei huuda, mutta suostuu syömään sen 1 tl ja sitten loppu.

Alkuyö meni hyvin, Anton nukahti silloin 19.00 aikoihina ja nukkui melkein 5h, kunnes heräsi ja huomasi, että ollaan miehen kanssa hereillä ( kun ei vaan pääse nukkumaan, idiootti minä) Ja totesi pienen tissuttelun jälkeen, että nyt on hyvä aika herätä. Oli tunnin hereillä, pääasiassa kiukutteli sängyssä tai oli sylissä. Kun viimein sain naaman ja hamput pestyä, mentiin sänkyyn, niin Anton nukahti rinnalle ja yö meni tunnin välein tissutellessa. Poikainen ei kyllä ollut nälkäinen, söi vain sen 3 imasua ja nukahti.

Sitten gallupin tynkää, jos ihmiset innotuisivat vastaamaan

Eli: mitä hassuja tapoja hippusillanne on osoittaa väsymys? Ja minkälaisia iltarituaaleja teillä on?

Minä vastaan itse: Eli meidän Anton alkaa hieroa korvaa ja laulaa unilaulua (joka usein muuttuu huudoksi) Pyrkii seisomaan (Anton ei nouse itse seisomaan, mutta tykkää, kun joku pitää häntä seisomassa) ja haluaa hinkata naama minun poskeen ja koittaa imeä sitä. Myös repii paidan kaula aukkoa.

Iltarituaaleja: Joka toinen päivä kylpy, sen jälkeen yökkäri ja vaippa. Halitaan ja höpötettään. Sen jälkeen iltavelli ( huonolle menestyksellä) Sitten isonveljen kanssa hammaspesulle ja iltamaidolle, johon nukahdetaan. Niinä päivinä, kun Anton on nukkunut päiväunia myöhään, hammaspesun jälkeen leikitään rauhallisia leikkeja, luetaan (syödään)kirjoja ja halitaan. Silloin kun ei ole kylpy päivää, pestään Antonin naama, kädet ja pylly.

Päästän jonkun muun ääneen ja palaan myöhemmin

Vierailija
32/48 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin joulutohottaja ollut, että en ole edes konetta avannut hetkeen.

Vastaan galluppiin: Meillä pesujen ja maitojen lisäksi on sellainen tapa Sofian kanssa, että sammuttelemme yhdessä makuuhuoneista valot ja sanotaan " hyvää yötä" kaikille huoneille. Jätetään vaan vähän valoa keittiöön ja olohuoneeseen. Oonkin odottanut koska Sofia haluaa ite sammuttaa valoja, kun nyt jo kovasti kurkottaa lamppuihin.

Oltiin jouluostoksille eilen yhdessä ja välillä kyllä korpee kun kaikkiin kauppoihin ei millään pääse rattaiden kanssa. Tosi jyrkät portaat ja sit pitäis pitää vielä ovea auki. Kultajousessa sain kyllä hyvää palvelua, myyjä tuli avaan oven mennen tullen ja autto rattaiden kanssa.

Saatiin melki kaikki ostettuakin, pari vikaa lahjaa ostetaan tästä lähikaupoista.

Sofialle olen varmaan ostanut jo sata lahjaa. Puhuttiinkin miehen kans että täytyy varmaan antaa niitä vähän ripotellen, ettei pikku pää mene sekaisin. Sofia on jo saanu muutaman pikkujoululahjan tutuilta ja paperit ja narut on ihan ylivoimasen hauskoja. Viihtyy niitä repimässä iät ajat.

Viime perjantaina järkkäsin elämäni ekat " lasten kutsut" , kun meillä oli taloyhtiön lapset joulujuhlissa. Aika huiske! Sofia vierastaa tällä hetkellä tosi paljon, mutta onneksi löysi kaverin vähän vanhemmasta pojasta ja viihtyi huvin. Muuten olisi saanut pitää sylissä koko illan.

Kivat kemut oli vaikka hulinaa olikin!!

Kirpeitä pakkaspäiviä!

s ja s 5.4.

Vierailija
33/48 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kent: jos ei muuta, niin sadaan me dialogi aikaan =) Tulin pinoa kasvattelemaan ja valittamaan Antonin syömimättömyydestä, eli ei meille velliä tänään. Nyt e mennyt yhtään velliä, ehdin jo olla toiveikas, jokin edes maistuisi jotenkuten, huomenna päivä uusi =) Kyllästytte muhun, kun valitan aina vaan samasta asiasta. Esikoinenkin heittäytyi hanklaksi, ei kuunnellut mitään kieltoja ja teki kaiken mahdollisen kielletyn, huoh, toivotaan, että huomenna olisi parempi päivä. Taidan minä hipsiä telkkarin kautta tutimaan =)

Hyvää yötä!!

T;Mareila+uinuva-A

Vierailija
34/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikasesti, Amanda meni nukkumaan taas klo 20:30, alotti itkun ja lopetti kolmen sekunnin päästä naamallaan ilme että " voi ei mä en jaksa, ei se tissi sieltä kumminkaan tuu" . Sitten katteli 10 minuuttia ja nukahti. Yöllä heräs kyllä 4 kertaa mutta oikeestaan ilman itkuja, vähän kitisi ja kun annoin käden (on siis sivuvaunussa) niin nukahti.Heräsi sitten taas klo 08 uuteen aamuun. Luulen että huomenaamulla julistan yötissivierotuskoulun loppuneeksi =) Aika ihanaa kun mäkin tosi pitkästä aikaa nukun sikeästi ne heräilyvälit, ennen on oma uni ollut koko yön todella pinnallista.

Mut nyt aamupalalle...

Vierailija
35/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee Kent,ihanaa kun teillät tuo onnistuu noin hyvin =) Meillä takana yö, jonka aikana herättiin kaksi kertaa, ekalla kerralal olin hereillä, eli yhden kerran heräsin. Voi, että on hehkeä olo, silmäpussit pienemmät kuin eilen. Nyt tulee se mutta, heti kun meillä ei niitä kiinteitä syödä maistuu uni Antonille, ei ymmärrä mistä johtuu. Olen miettinyt olisko pojall ajano, mutta syö rintaa päivälläkin aika usein ja ruoan kanssa vettä ja imetys päälle, eli en janoa usko syyksi. Vatsa ei oireile, eikä ole näppyjä tai ihottumaa, eli allergiaa en usko olevan. Kai tämä selviää tästä. Nyt Anton nukkuu päikkäreitä, joten minä hiljaa hipsin kahvinkeittoon!!

Vierailija
36/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kent, teidän kokemukset kyllä kannustaa siihen, että unikoulusta olisi apua meillekin. Tammikuun alkupuolella kokeillaan. Minkälaisia teillä muilla päikkäreille meno rutiinit ovat? Kun T nukahtaa melkein aina tissille. Nyt olenkin sitä miettinyt, että pitäisikö tätä muuttaa ensin, mutta en ole oikein keksinyt muuta nukuttamiskeinoa. Lähinnä tarkoitan, että onko se parempi, että nukkuu vaunujen heijaukseen. Ulkona haluaisin T:n nukkuvan päikkärinsä. Ja toivon, että eroahdistus hieman hellittäisi. Viime yönäkin T huusi herätessään äitiä.

Joululahjoja on vielä ostamatta, voi kääks. Niin siinä taas käy, että muutama päivä ennen joulua ryntäily kaupassa alkaa.

Erikoisia iltarituaaleja ei nyt tule mieleen, muutenkin mies hoitaa yleensä nukuttamisen. Tai no, mies kylvettää ja minä puen yöppäriin ja tämän jälkeen mies vie T:n nukkumaan ja antaa pullosta iltamaidon. Nyt tosin viimeisen kuukauden aikana nukuttaminen on ollut pidempi prosessi ja vaatinut myös äidin tissiä silloin tällöin...

Sellaista tähän päivään, pikku flunssa vaivaa minua sekä T:ta, toivottavasti lähtisi nopsaan pois.

K&T 030405

Vierailija
37/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin itse asiassa ensin muutin tuon päiväunirutiinin eli a oli myös aina nukahtanut tissille päiväunille (joskus harvoin vaunuihin). ekan kerran tietty huusi kauheasti kun piti mennä sänkyyn ilman tissiä mutta tottu nopeesti ja nyt myös entisestä poiketen nukahtaa vaunuihin ilman huutoja. paras muuten eilen kun tähän asti amandan päiväuniennätys on ollut 1t15min (muualla kun äidin sylissä, liinassa tms) niin eilen nukku 3t15min! eli uskon että tuo ilman tissiä nukahtaminen ja öiden paraneminen vaikuttaa myös päiväuniin.

apua, pelästytänköhän mä kaikki muut palstailijat pois kun jauhan vaan tästä omasta nukkumisasiasta. no, huomenna koulu loppuu ja sitten otan vähän iisimmin täällä...

Vierailija
38/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Meidän elämässä ei ole tapahtunut juuri mitään kirjoittamisen arvoista ja muutenkin tuntuu olevan niin kiire ettei jouda joka paikkaan.

Älkää hyvät mammat huolehtiko siitä että muita kyllästyttää teidän ainaiset samat ongelmat. Eikös tämä ole juuri se paikka minne tuollaisia aisioita saa purkaa?!

Meidän iltarutiinit: Iltapuuro

Pesut, vaipan ja pyjaman vaihto

Maitopullo sohvalla

Unipussiin ja omaan sänkyyn, jonne nukahtaa

hetken höpötettyään (olen vieressä vähäeleisesti ja

tarvittaessa annan käden pinnojen välistä)

Neiti on päiväunillaan ja mä yritän hyödyntää ajan tekemällä kaiken vaadittavan ( siihen menisi ehkä 10 tuntia ), joka on täysi mahdottomuus. No, yritän saada tehtyä edes jotain, eli heippa!

mallu ja tytsy 26.4

Vierailija
39/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Meidän iltarutiinit seuraavanlaisia eli vaipanvaihto, pesut, yökkäri ja sitten iltapuurolle eli meillä syödään yleensä jokin valmispuuro; suosikki on puolukkapuuro. Tämän jälkeen maitoa pullosta ja isin ja äidin kanssa sohvalle möyrimään/jutustelemaan. Sitten jompikumpi lähtee viemään omaan tytön omaan sänkyyn, puput kainaloon ja vähän jutustelua pupuille ja nukkumaan. Ok, ei se aina mene noin helposti eli välillä hampaan itketyttää ja tuttia saa tarjota muutaman kerran, mutta pääsääntöisesti nukahtaminen tapahtuu noin 5-20 minuutissa.

t. huhtikuunvauva

Vierailija
40/48 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kent, et ainakaan minua onnistu säikyttelemään pois, on mielenkiintoista seurata miten ne uniasiat etenee muilla, itse kun en oo vielä uskaltanut minkäänlaista unikoulua tms. aloittaa Miialle.

Tyttö nukahtaa edelleen pääasiassa tissille, oli kyse päikkäreistä tai yöunista:( Muutaman kerran on nukahtanut omaankin sänkyyn, mut tosi väsy pitää siinä vaiheessa olla.

Liekkö tuota eroahdistusta vai mitä lie meilläkin ilmassa, kun eilinen päivä oli aivan kamala; hetkeekään en olis saanut olla poissa näkyvistä, en edes toisella sohvalla kuin missä Miia sitterissään! Lattialla viihtyi hetken ja kun huomasi, että kävelin edes muutaman metrin poispäin, alkoi kitinä joka yltyi ihan huudoksi, jos en käynyt nostamassa syliin..Loppuillasta ei sitten meinannut enää kelvata sylikään, en tiiä mikä tyttöön iski. Meneekö tämmöinen milloin ohi? Niin, ja mieskin sopivasti iltavuorossa töissä, et yksin sit huuteluja kuuntelin..

Miialla on kyllä varmaan puhkeemassa uusi hammaskin, joten sekin voi tuota huutoa aiheuttaa, mut viimeksi huudot tuli vasta illalla, eikä nukkumisesta meinannut tulla silloin mitään. Ja nyt sitten koko päivän oli enemmän tai vähemmän kitinäpäällä..

Juu, pitänee lähteä etsimään jotain syötävää, ennen kuin meidän pieni diktaattori herää:)

-Milenna ja Miia 27.4-