Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pariskuntia, jotka eivät

Vierailija
12.12.2005 |

koskaan tappele?



Yhdessä ollaan oltu reilu 5v. Kerran ollaan tapeltu " kunnolla" , mutta silloinkin riita sovittiin saman päivän aikana. Joskus on jotain pientä kinaa mut ne sovitaan aina tosi nopeasti.



Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tappelemisen aihetta. Koskaan ei olla huudettu yms. toisillemme. Kerran ollut pieni kriisi, mutta sekin selvitettiin puhumalla, ei tappelemalla.



Niin ja yhdessä ollana oltu 3vuotta.

Vierailija
2/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa takana jo kohta 10 vuotta. Ainuttakaan kunnon riitaa ei ole ollut. Pientä kinaa joskus. Koskaan emme ole esim. huutaneet toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinastellaan turhista asioista mutta koskaan ei olla tapeltu kunnolla. yhdessä kohta 5 vuotta.

Vierailija
4/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan oltu 5 vuotta.

Ollaan naurettu monet kerrat naistenlehtien otsikoille: Riidat ovat oleellinen osa pari suhdetta, Riidat lujittavat ja niin edes päin

Ollaan joko täysin epänormaaleja tai nuo otsikot p*sk*puhetta!

Vierailija
5/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi isompi riita on ollut. Sekin johtui luultavasti raskaushormoneista.=)

Vierailija
6/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti ollaan oltu yhdessä yli 15v joista 10 naimisissa....ja tenaviakin ollaan saatu jo viisi. Ei ole tarvinnut koskan kummankaan edes ääntään korottaa, joskus on joku pikkiriikkinen mykkäkoulu käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme olleet yhdessä 19 vuotta,kunnon riitoja ei ole ollut,pientä " möksähtämistä" joskus,vuosi ainakin ed.kerrasta,siis ollaan niin samanmielisiä.Ollaan varmaan epänormaaleja,mutta ei itse tajuta sitä...lapsiakin on useita,oikeasti lapset saa kyllä vähän väärän kuvan elämästä,vai..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi