Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehesi siskossa ärsyttää eniten?

Vierailija
12.12.2005 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei omaa MITÄÄN käytöstapoja, ei ole käynyt muuta kuin peruskoulun (juuri sai sen päätökseen ja ei halua enää istua koulussa). Hävettää että lapsilla on tuollainen täti!!!!!!!!

Vierailija
2/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuresti ärsytä. Jos nyt jotain haluais mainita niin se, että ei oo kiinnostunut lapsestaan. Pieni on sijoitettu sukulaisille ja on jo niin iso että osaa kaivata äitiä, mutta äitiä huvittaa muut ihan muut jutut kuin se oma lapsi :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sisko asuu poikaystävänsä ja lapsensa kanssa anopillani ja anoppi ostaa ruokaa kaapppiin. Nuorenparin ei tarvitse mitään maksaa eikä ostaa, rakentavat omaa kämppää. Noh kämpän valmistuminen on jostain kumman syystä viivästynyt jo vuosia. Anoppi sitten käy rakentamassa kämppääkin, kun vätys (siskon poikaystävä) ei saa persettään sohvalta ylös. En ole katelliinen en, mutta ihmettelen kuinka jotkut viitsivät. Tämä samainen sisko ei viitsi tehdä viikossa kuin muutaman päivän duunia, kun vasta *totuttelee* työntekoon.

Vierailija
4/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainut tottua. Luulen että minulla ainakin ärsyyntyminen johtui pitkälti omasta epävarmuudesta. nyt kun olemme mieheni kanssa olleet pidempään ja lapsiakin on ja nekin ovat jo vähän kasvaneet niin ei niin pienistä hätkähdä.

Voi kyllä olla että miehen sisko on alkanut vähän varomaan minua. Aloin nimittäin itse sanomaan aina jos minua joku asia oikeasti ärsytti. Yleensä oli meidän asioihin puuttumista.

Nyt siis asiat hyvin ja tulemme toimieen vallanmainiosti.

Vierailija
5/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eisttää olevansa kauheen söpö blondi, mutta on vain oikeasti ihan pihalla koko ajan:) Ihan herttainen nainen toisaalta...

Vierailija
6/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten syntymäpäivillä (heidän ja meidän). Mutta yllätys yllätys jouluna pitäisi meillä olla aikaa heille ja nimenomaan joulupäivinä. 27.12 ei kelpaa, se ei ole enää joulua. Semmoista palautetta saimme muutama vuosi sitten. Joka joulu olemme sitten nähneet heitä, mutta nyt sain tarpeekseni. Tänä vuonna emme heitä näe.

Vierailija
7/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinaa seinät kaatua kun käyvät kylässä. Itse tykkään että kun lasta kielletään esim. hyppimästä sängyssä hänen täytyy myös totella. Miehen sisko kyl sanoo et ei saa hyppiä sängyssä, mutta siihen se sitten jää eli hän ei vaadi lapsiaan tottelemaan. Ihan kiva kun käyvät kylässä mutta vielä kivempi kun lähtevät ;)

Vierailija
8/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvällä tuulella, muuten kellään ei ole (oikeutta) olla kivaa. Juhlapyhät on erityisen rasittavia.

Luulin, että tilanne muuttuisi, kun sukuun tulee ihan " oikeita pikkulapsia" mutta kyllä miehen sisko on vaan edelleen erityisasemassa sanelemassa vaikka nyt jouluna syödään ja milloin jne.

Ai niin -miehen sisko saa aina kaiken anteeksi! Ei tullut kummilapsensa synttäreille, perui viime hetkellä kun ei kai huvittanutkaan. (Ei siis ollut pätevää syytä.) Lapsi pettyi, tietysti, mutta mieheni ei älynnyt taaskaan olla vihainen. (Ja lapsi ei siis pettynyt siitä, ettei saanut lahjaa, vaan jostain syystä pitää tädistään kovasti.) Mies ehdotti vaan heti nöyränä, että jos voitaisiin järkätä siskolla omat kestit sitten joku muu päivä..!

Vierailija
9/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainut, joka ärsyttää vähäsen, ihan vähän vaan, mitään muuta ärsyttävää siinä ei ole.

Vierailija
10/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdestaan ollen mukava ihminen

tuossa yllä joku kyllä taisi kehua itseään ;). Sopii nuo kuvaukset miehen siskoon, mutta myös minuun, joten ne eivät ärsytä minua

Vierailija
11/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hän päättänyt ottaa hoitaakseen kaikki vittumaisen anopin tehtävät.

Vierailija
12/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää minua vähän hitaana. Ja muutenkin kummallisena. Joskus olisi kiva olla ihan rennosti vaan, eikä miettiä, että mikähän vitsi taas tossakin oli.

Vierailija
13/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko tulee sitten haukkumaan kotimme, moittii tekemäni ruuat, leivonnaiset, kotini siisteyden, lasten kasvatuksen jne jne. Keksii aina jotain piilovittuiluja. Onneksi emme juuri nykyään kyläile toisillamme. 1-2 krt vuodessa nähdään. Oli vaan nämä tunteet pinnalla juuri sopivasti tähän kyselyyn kun viikonloppuna yllättäen mitään ilmoittamatta tulivat kylään.

Vierailija
14/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on myös lapsemme kummi, mutta aina saa synttärilahjaa odotella kuukauden. Suututtaa lapsen puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä