Lukekaa ja kommentoikaa please!
Johtimet tukossako:
Viime yönä heräsin taas hirvittävän raastavaan kipuun. Koko alavatsan alueella oli polttavaa kipua. Tuntui kuin olisi veitsi tökätty vatsaan ja sitä sitten käännettiin ja väännettiin.
Oli ovulaation aika taas.
Mahtaakohan olla munajohtimet tukossa, vai onko tuo ihan normaalia???
Joka kuukautiskierrossa on sama juttu. Tätä kestää onneksi vain n. tunnin verran.
Tähän on kai yritettävä jotain apua saada... vai?
Kommentit (8)
Ajattelin heti tosta että mitä sitten?? Itselläni on hurjat oviskivut joka kierrossa, kestää puoli vuorokautta, pahin kipu, jolloin ei voi liikkua, kestää juuri tunnin verran. Ei se ovis mikään sairaus ole, harva vaan uskoo että voi tuollain kärsiä pelkästä ovulaatiosta!!
mulla myös alkoi kyseiset kivut ja pahin on just tunti ennen kuin loppuu kokonaan. Joskus vaan kaurapussi mahalla makaan otsa hiessä enkä pysty liikahtamaankaan.......
Silti eka raskaus alkoi kolmannesta kierrosta ja nyt tämä toinen ekasta yrityksestä =)))))
Homeopatiasta löytyy kunnon konstit oviskipuihin joten otappa yhteyttä lähimpään homeopaattiin, niin mäkin teen kun taas kuukautiset joskus alkaa....
Tai olenhan mä nyt menossa sinne taas niin saan kunnon aineet synnyttystä varten niin ei tarvi siellä kärvistellä eikä pyydellä myrkkypiikkejä elimistöön.....
T: Viimeksikin pelkän homeopatian ja ilokaasun voimalla synnyttänyt
Miksi ap tahtoo lääkäriin tuosta? Ainut mikä estää ovulaation on tietty e-pillerit, joten ehkäisyneuvolaan niitä noutamaan kipi-kipi!!
Vaikka voisikin olla normaalia ovulaatiokipua, voi kova kipu olla aina myös oire jostakin muusta. Gynekologi voi ultralla tarkistaa, ettei kyseessä ole ainakaan mikään kysta tai muu näkyvä vika.
sattuisikko sä tietää et saako papa kokeella tietää onko ovis päällä...??
Mutta mulla auttaa panadol, en koe itseäni lääkkeiden väärinkäyttäjäksi jos kerran kuussa otan panadolin. Onneksi kuukautiskivut katosivat synnytyksen myötä, ennen raskautta juuri ennen kuukautisten alkamista oli kamalat alavatsakivut, sekin helpotti buranalla onneksi.
Taikka jokin munasarjajuttu - esim. kystia.