Hyvää joulua, erosin juuri mieheni kanssa.
Kommentit (20)
Joka asian tein väärin, lapselle vääränlaiset vaatteet, väärää ruokaa, olen lehmä. Kesti kauan tehdä tämä päätös ja nyt tuntuu ensimmäistä kertaa pitkään aikaan hyvältä mennä nukkumaan.
ap
jouluksi ja jättää lapset miehen kans kotiin,mut eihän ukko sulattanu et lähtee viero miesten kans ja otti eron sit!
Vierailija:
Joka asian tein väärin, lapselle vääränlaiset vaatteet, väärää ruokaa, olen lehmä. Kesti kauan tehdä tämä päätös ja nyt tuntuu ensimmäistä kertaa pitkään aikaan hyvältä mennä nukkumaan.ap
.. toivottavasti teillä hyvä päätös.
Se joka kirjoitti että ei uskalla erota, uskalla, jos suhteessa on huono, nosta kytkintä. Minä en jaksanut joka iltaista itkemistä ja haukkumista. Tänään illalla soitti äidilleen ja samalla puhuo minusta lehmänä yms. Herätti lapsen huudollaan (lapsella angiina) ja sain tovin laittaa takaisin nukkumaan. Mies jäi kiinni monista valheista, ei isoja, mutta valheita, huusi koko illan minulle. Huomenna voi olla että tulee rankka päivä kun alan sen tavaroita pakkaamaan.
ap
miettiny viimeiseen asti ja et ole vain niitä jotka ottavat eron heti ku ensimmäinen kina tulee.perustelusi kuulostivat järkeviltä,ja tuntui että miehesi on aika agressiivinen,ainakin henkistä alaslyömistä yrittää jos kerta anopille juoruaa,taitaa olla yks äitinpikku pullapallero koko ukko!
Pärjäät varmasti paremmin kun olette lapsen kanssa kahdestaan.
T. nro 2
ps. olen aikoinani itsekin lähtenyt huonosta, samankaltaisesta suhteesta kuin sinä. Olin silloin raskaana, odotin esikoista. Nyt uusi mies ja 3 lasta, ja ennen kaikkea: HYVÄ suhde
Multa on moni kysynyt, miksi haluan olla haukuttavana ja annan kohdella itseäni noin kun se mies minua kohteli. Nyt nukkuu sohvalla, olen onnellinen että lähtee aamulla tod. aikaisin töihin ja illalla hakee tavaransa, menee kaverinsa sohvalle. Kun tästä " kriittisin" aika ohi, sovitaan muista asioista. Toivon että lapsi jotenkin sopeutuu tähän tilanteeseen, koska en todella haluaisi että lapsi kärsii. Vaikkakin lapsi kärsii myös minun kauttani, joka päivä yritän itkun säästää iltaan, ettei lapsi sitä näe. Muutaman kerran itku tullut lapsen läsnäollessa, lapsi on hätääntynyt että miksi äiti itkee. :(
Kai tämä tästä, parempi kaksin lapsen kanssa kuin se että minä kärsin päivästä toiseen. Nyt varmaan joku haukkuu itsekkääksi, antaa palaa vaan.
ap
Halveksuntaa yleisillä paikoilla, haukkumista kavereiden edessä ja lapsen edessä. Tätä on kestänyt kohta vuoden. Jos haluan olla täysjärkinen äiti, minun on pakko pysyä tässä päätöksessä, koska välillä on päiviä, että ajattelen että tarvitsen oikeasti hoitoa ja olen huono ihminen, niinkuin mies usein sanoi. Sitä alkaa uskomaan itsekkin. Onneksi minulla ja lapsella on niin hyvä ja vahva tukiverkko että uskon että tämä tästä.
ap
Onneksi miehesi ei ole saanut sinua lannistettua. Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi!!!! =)))
Kiitos kaikille kanssaeläjille. :) Hyvää yötä av!
valittava akka. Liian usein saa kuulla omaan persoonaan kohdistuvia ilkeyksiä. Olen miehelle monesti sanonut että en ole onnellinen vaan tunnen itseni tysin turhaksi, ja vaikka hän ymmärtää puutteensa ja virheensä hän silti sivaltaa sanoillaan liian usein ja liian syvälle.
kiitos sinulle ajatusten herättämisestä ja tsemppiä ja voimia elämääsi jatkossa
t. se eroansa miettinyt
minusta tuntuu nyt pahalta, lapsen takia, mutta on parempi lapsenkin olla näin, ja toivottavasti vielä joskus saa jostain ns.terveen miehen mallin.. Nyt en elämääni ketään halua, haluan nauttia lapseni kanssa täysin rinnoin. en edes rakasta enää, sen huomasin tänään, olen vain ollut. mies sanoo usein rakastavansa, kai rakastaakin, omalla tavallaan, enemmän sitä vallan tunnetta ja sitä että pystyy kontrolloimaan minua niin hyvin, tein kun robotti ennen kaiken mitä mies sanoi, mukisematta.
onnea ja voimia myös sinulle, kyllä kaikki setviintyy!
ap
Ehkä. Miehellä tietenkin omat tavaransa vielä suurimmaksi osaksi täällä ja salaa pidän miehen paitoja ym. Itkenyt en ole,mutta vaikka huono oli kohtelu silti ikävä, ja voi sitä lapsen ikävää!
Askel askeleelta työstät eron päässäsi läpi, olet lapsellesi äiti, ja autat lastakin ymmärtämään eron. Mulla auttoi eron jälkeen se, että lapsen mentyä nukkumaan otin lasin viiniä/kupin kahvia/teetä, ja kirjoittelin päiväkirjaan ylös tuntemuksiani. Siinä selkeni moni asia itselle kirjoittaessa; jos tykkäät kirjoittaa, niin koeta tätä.
Tutulta kuulosti nuo " lehmäjutut" sun muut... : / Minä olin vaan " luulotautinen lehmä" ; ) Ukkoa vitutti kun jäi kiinni pettämisestä, eikä vielä sittenkään tunnustanut mitään... Sellasia ne petturit on juu... Onneks teillä ei kuitenkaan sellasesta ollu kyse.
Eli itekin olen siis eronnut niinkun kaikki jo varmaan käsittikin. Erosta on joitakin kuukausia. Exä oli naimisissa viinan kanssa. Muita ongelmia PATOLOGINEN VALEHTELU, pelihimo, vieraat naiset... Näitähän riitti! ONNEKS ei enää tarvii katella sitä paskiaista! ; )
Kävin eroprosessia läpi tavallaan jo sillon kun vielä saman katon alla asuttiin, eli pahin on takana. Oisinko muutamana iltana eron jälkeen itkeny, en sen enempää. Tunteet oli nimittäin NIIN KUOLLU sitä kohtaan... Ainoastaan yhteisen lapsemme takia sattuu... Ei olla missään tekemisissä : /. Ja parempi niin... Äijä ei nimittäin ole oikeesti ihan terve mieleltään...
VOIMIA AP:lle sekä muille " eroahdistuksen" parissa taisteleville!!!
Ei kannata kärvistellä huonossa parisuhteessa, IHMISELLÄ ON VAAN YKSI ELÄMÄ!! Kannattaako sitä viettää jonkun kusipään kanssa kun voi saada hyvänkin miehen ja elää normaalia tasapainoista arkea jonkun normaalin ihmisen kanssa!? ; )
Ajattelin erotessamme että en ikinä, IKINÄ ota enää miestä! Mutta kappas vaan! ; ) Sain vierelleni ihanan rauhallisen ja tasapainoisen AIKUISEN miehen.
Nyt olen onnellinen!!
P.s. Kun äiti on onnellinen ja voi hyvin, myös lapset voivat hyvin!! =)
Hassulta varmaan kuullostaa, mutta minusta tuntuu etten enää koskaan " löydä" ketään, siis en nyt haluakkaan etsiä, mutta tulevaisuudessa. Kaikki miehethän karsastavat yh-äitejä? Ja jos joudunkin samanlaiseen suhteeseen jota vuosia jo kestin, ei uskalla. :(
ap