Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

matkalle pienen vauvan kanssa

Vierailija
11.12.2005 |

mieheni on englannista kotoisin ja nyt kun saamme esikoisemme kaikki hänen sukulaisensa tietysti odottaa meitä sinne käymään mahdollisimman pian, mikä on ihan ymmärrettävää.

Olenko ihan ylivarovainen kun minua huolestuttaa? Maikana vauva olisi n. 2kk. Englannissa kun talot voi talvella olla aika kylmiä ja kosteita yms. Mitä mieltä olette? apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan vauvan lämpimänä ja kuivana, imetät aina kun vauva haluaa, niin eipä siinä mitään!

Muista ostaa söpöjä vaatteita ym. vauvalle mitä muut äidit sitten Suomessa kateellisina ihastelee;D

Kivaa reissua teille!

T: kokemusta on!

Vierailija
2/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se varmasti on, kyllä niitä vauvoja sielläkin elää :o) itse aina talvireissulla pakkaan kasan villasukkia ja kunnon lämpöeristykset mukaan, kun aina menee aikaa totutella siihen, että lämmitys pois yöksi.hrrrr....

no, onneksi miehen perhe on ihania ja pitää nykyään lämmitykset päällä minulle (mieskin jo tottunut tähän +22 kokoajan) ja takkakin löytyy, itse sitten hikoilevat.hih!

että shoppailemaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a sai ostettua sieltäkin. Vaunut, ainakin jos isoihin kaupunkeihin menette, kannattaa melkein jättää pois, niiden kanssa on vain tiellä.

Vierailija
4/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onkohan joku laki, mikä kieltää viemästä lasta maasta ilman henkilötietoja? Siis passia??? Miten pian sitä saa sos.turv.tunnuksen (eikös sen saa vasta nimen annon jälkeen?) ja miten pian saa passin?

Tuli vaan mieleen... Me matkustettiin vauvan kanssa kun oli 3kk ja silloinkin " teimme töitä" , että saatiin paperit kuntoon (tosin meillä meni ilmoitukset maistraattiin kirkon kautta...).

Vierailija
5/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

i joko vauvalle ja vanhemmalle, jonka passiin vauva merkitään