Ostatteko laadukkaita joulukortteja vai tiimarin halpoja?
Muutamalle kaverille ostan esim .Spr:n kortteja tai muuten harvinaisempia, muille vähemmän kavereille ja sukulaisille halpoja. Niitä ilmaiseksi kotiin tulleita kuuloliiton yms. lähetän iäkkäille sukulaisille.
Kommentit (25)
Ainakin Citymarketissa näin unicefin kortteja, ja itse ostin Planin kortteja Prismasta. Planin kortit oli muuten tänä vuonna tosi kivoja!
Ja hei, munkin mieltä lämmittää, jos huomaan muiden ihmisten ostaneen planin tms. kortteja myös, ja lähettävän mulle :) Tulee kiva joulumieli, kun tietää että niistäkin vähistä rahoista osa on mennyt hyvään tarkoitukseen. Kalliitahan ne on, 1,40 euroa kappale. Mutta onpahan postimaksukin valmiiksi maksettu, kaikkiin maihin ;)
Mä en kanssa osaa oikein arvostaa Tiimarin halpiskortteja, tai muita joulukortteja joissa ei oikein ole mitään ideaa. Tuntuu että lähettäjä on kirjoittanut ne vain siksi, että " niin on tapana" . Mä vaan en koskaan koe lähettäväni yhtään joulukorttia velvollisuudesta...
muutamia muistan tylsästi itse keksimälläni tekstiviestillä jouluaattona. Ainakin minusta on mukava saada jouluna joku kiva t-viesti, nimenomaan itse keksitty jouluinen tervehdys/runo, ei mitään kamalia ketjuviestejä joita saa sitten 50 päivässä.
Parhaimmille ystävilleni laitan lisäksi suklaalevyt " joulukorttina" .
ja lähettää niitä useita kymmeniä(vaikka 100kpl). Minä ostin tiimarin kortteja. Minusta ne ovat oikein hienoja. Itse en tee joulukortteja, vaan olen keskittynyt itsetehtyihin joululahjoihin.
Ennen lasta ostin kortit milloin mistäkin, kuvan perusteella. Itse en ole halunnut lähettää tonttu tai joulupukkiaiheisia kortteja vaan olen keskittynyt seimiaiheisiin ja niitä on vaikea löytää.
enää NIIN halpiksen näköisiä. Muutenkin Tiimarin tavarat eivät enää ole niitä kaikkein halvimpia.