Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko laadukkaita joulukortteja vai tiimarin halpoja?

Vierailija
11.12.2005 |

Muutamalle kaverille ostan esim .Spr:n kortteja tai muuten harvinaisempia, muille vähemmän kavereille ja sukulaisille halpoja. Niitä ilmaiseksi kotiin tulleita kuuloliiton yms. lähetän iäkkäille sukulaisille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän tänä jouluna mauri kunnaan kortteja, viime vuonna lähetin unicefin lasten itse askartelemia kortteja ja sitä edellisenä myyjäisistä ostettuja erikoisia vanhan ajan kortteja. Persoonallisuutta kehiin ihmiset!

Vierailija
2/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan saksalaiselle ystävälläni lähetän vähän tyylikkäämmän, ja siinäkin järkytti 3,5 euron tyylikäs hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan jonkun hyväntekeväisyysjutun kortteja, tänä vuonna ilmeisestikin Planin.

Itse tehdyt menee lasten kavereille ja muille, jotka saavat kortin käteen.

Vierailija
4/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mauri kunnaan

Vierailija
5/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna toivottavasti askartelemme yhdessä lapsen kanssa.

Minulle itselleni tuli hyvä mieli noista hyväntekeväisyyskorteista :). Mukavaa auttaa, vaikka pienelläkin summalla.

Vierailija
6/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostettuja en kehtais edes lähettää.

Vierailija
7/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella tavalla voit kirjoittaa hyvää joulua jos teet joulukortteja??

Eikähän se ole ihan se ja sama millaisen kortin sitä saa. Samat toivotukset niissä aina on ja pois menee kuitenkin muutaman päivän päästä.

Vierailija
8/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta järkevää edes jos joku sentti menee hyvään tarkoitukseen kuin tuntikausia askarrellut kortit roskiin vastaanottajillaan viimeistään loppiaisena

Vierailija
9/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin Lidlistä kaksiosaisia kortteja, joihin sisälle lapset piirsivät ja liimasivat tarroja. Kortit maksoi 2,99e 24 kpl ja hintaan sisältyivät myös kuoret.

Minusta olivat halpoja.

Vierailija
10/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka monella tavalla voit kirjoittaa hyvää joulua jos teet joulukortteja??

Eikähän se ole ihan se ja sama millaisen kortin sitä saa. Samat toivotukset niissä aina on ja pois menee kuitenkin muutaman päivän päästä.

Vierailija
11/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan ne 100 euron setelillä ja käsken myyjän pitää vaihtorahat.

Vierailija
12/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ajatus oo tärkein? Minua ainakin lämmittää varsinkin kaukaisemmilta tutuilta ja sukulaisilta tulleet kortit, olen heidän mielessään ainakin kerran vuodessa sen kolme minuuttia mitä osoitteen kirjoittaminen kestää:)!

Vierailija
13/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, että lähettäjä on ajatellut muutakin kuin sitä, että miten pääsee halvimmalla. Menee ne rahat oikeaan paikkaan. Tänä vuonna ostin unicefin-kortteja. Olisin iloinen myös esim. viestistä, että tänä vuonna lahjoitimme joulukorttirahat esim. juuri unicefille tms.

Vierailija
14/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin aikuiselta mautonta lähettää Tiimarin kortteja (ne oli tosi söpöjä silloin, kun oli 10-15v

Vierailija
15/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maksan ne 100 euron setelillä ja käsken myyjän pitää vaihtorahat.

Vierailija
16/25 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä ainakin panen roskiin,en ala niitä säästämään.muistaminen se tärkeintä on.

Vierailija
17/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sef,Plan,Suomen syöpäsairaat lapset,Suomen syöpäsairaat ym.Iäkkäät sukulaiset saa samantapaisen kortin,kuin kuka muu tahansa.

Vierailija
18/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina viimetipassa liikkeellä korttien lähettämisen kanssa, vaikka joka vuosi päätän, että nyt lähtee kortit ajoissa... Löysinkin postin nettisivuilta ihanan palvelun, jossa saan omasta valokuvasta tehdyn kortin lähetetyksi netin kautta. Maksu käy verkkopankin kautta, ja palvelu tosi helppo ja kätevä. Ei tarvii itse askarrella eikä postimerkkejä liimailla.

Suosittelen mattimyöhäisille =)

Vierailija
19/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen pahviin käytetty raha vai muistaminen?

Vierailija
20/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukortteja lähetetään noin 50 kappaletta ystäville ja sukulaisille. Näen kortteihin todella vaivaa, koska tykkään sellaisesta näpertelystä. Toisaalta tiedän, että monet odottavat meiltä hienoa, itsetehtyä korttia, kun ovat sellaisen jo useana jouluna saaneet. Meillä muuten säilytetään kaikki kortit, ne on isossa laatikossa ja niilä voi pelata joulun aikaan monenlaisia pelejä ja tietysti niitä on kiva katsella ja lueskella. Monet kortit tuo muistojakin mieleen, esim. jo edesmenneiltä isovanhemmilta tulleet kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi