Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän eka- (tai syksylla toka-) luokkalaiset lapset jo yksin kotona lyhyitä aikoja?

Vierailija
13.06.2008 |

Jos ovat minkä mittaisia aikoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syksyllä ekaluokkalainen kotona kauppareisuun ajan, eli sellaisen max. tunnin verran. Myös 5-vuotias pikkusisko on ollut hänen kanssaan.

Meillä tuo pikkusisko on huomattavan paljon rohkeampi tällaisissa asioissa ja kun yritetään pikkuhiljaa opettaa tulevaa koululaista pärjäämään kotona, niin tämä järjestely on ollut passeli.

Vierailija
2/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähistöllä ja puhelimen päässä (kaupassa, lenkillä jne.) Syksyllä osapäiväiseen iltpäiväkerhoon tokaluokkalainen ja sitten omin nokin tai kaverin kanssa kotiin tunniksi pariksi kunnes vanhemmat tulevat töistä. Hyvin toimii, kun on selvät säännöt ja suht rauhallinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut max reilun tunnin mittaisia aikoja yksin, ei kuitenkaan viikottain.

Vierailija
4/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun alkaessa iltapäivät yksin, nyt kesälomalla päivät (8-10h) yksin (= kavereiden kanssa, puistossa, urheilemassa yms). Olen töissä koko kesän ilman lomia, joten näin vain oltava...

Vierailija
5/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis viime kesänä. Nyt olenkin sit vauvan kans kotona. Hienosti tuo sujui. Ruoka oli valmiina lautasella jääkaapissa eli lämmitti vain mikrossa. Mä soitin kerran päivässä että on muistanut syödä touhuamiseltaan. Ja olin itse koko ajan puhelimen ääressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme