Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko teille ok tulla sunnuntaiaamuna yllätysvierailulle klo 10?

Vierailija
11.12.2005 |

meille tulee kavereita useinkin, ohikulkiessa, kun meillä on pieniä lapsia, niin " meillä ei kuitenkaan enää nukuta" . Minä en menisi kenellekään vielä siihen aikaan, enkä tykkää, että meillekään tullaan. Joskus olen ollut ihan oikeasti nukkumassa, kun mies on noussut lasten kanssa. Yöpaidoissa meillä ollaan ihan takuuvarmasti, onhan se ainoa aamu viikossa, jolloin kenenkään ei meillä ole pakko kiirehtiä mihinkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse sunnutaina/pyhäpäivänä edes soita kenellekkään ennen klo 12!

Vierailija
2/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotona sellainen kuin olen ja jos joku tulee yllättäen, niin sitten tulee. Istun täällä sitten yöpaidassa ja tukka pystyssä. Ei mua sinällään haittaa. Yleensä meille tulee yllärikäynnille vain jotain ihan läheisiä ystäviä tai sukulaisia, joiden läsnäolo ei haittaa meidän päivää ollenkaan.

Jos ovesta astuisi vaikka joku vähän vieraampi naapuri tai työkaveri, niin sitten inhottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin aamulla ja kuuntelin et kellekköhän tuo poika porisee,niin ukkohan se istuu olkkarissa!!!

Vierailija
4/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä ite koko perheen voimin joku sunnuntai aamu niille:)

Vierailija
5/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tylsää kun kukaan ei enää käy ex tempore, kaikki pitää sopia jos ylipäänsä tulee kun ovat niin kiireisiä.

Vierailija
6/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, minkä voisin hyväksyä, että esim joku kaukainen ystävä tai sukulainen olisi viikonlopun kotiseudullamme ja hänelle ainoa mahdollinen aika tapaamiseen olisi sunnuntai-aamu klo 10 ja asiasta olisi _todellakin_ sovittu hyvissä ajoin. Yllätysvieraat, jotka voisivat tulla parempaankin aikaan, eivät ole tervetulleita.

Vierailija
7/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenohjelmat kestävät kymmeneen saakka ja siksi lapsetkin ovat yöpuvussa vielä siihen aikaan.

Vierailija
8/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin jos vieraat tulee ilmottamatta, oli kellonaika mikä tahansa, kyllä ne ymmärtää että sillon ei välttämättä isäntäväki parhaassa kuosissa ole. Meille saa vieraat tulla sillon kun huvittaa, jos se ei jostain syytä meille käy niin ei avata ovea.

Talo ellää tavallaan, vierraat tulloo ajallaan.

Vierailija
9/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten peittelisi yhtään että on vasta herätty ja aamupalalla, tms. Jos ei vieraat tajuaisi olla noloina niin johan on ihme. Ei siinä meillä mitään häpeämistä olisi.

Vierailija
10/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on kyllä aika vaikea peittää artymystäni, jos joku paukkaa meille siihen aikaan.

Vierailija
11/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain niiden kanssa joille tiedetään tämä sopivan ja jos sattuvat nukkumaan vielä niin puhelimet ovat äänettömällä. Tänäänkin soi puhelin meillä jo kahdeksalta ja oltiin jo reippana ulos lähdössä =D Mut meille passaa tulla kymmeneltä vaikka sitten yllätuksenä, olemme olleet ylhäällä jo 3-4 tuntia ja päivä jo täydessä käynnissä.

Vierailija
12/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais vaikka joku tulis siihen aikaan yllättäin, kaikki on niin kiireisiä nykyisin.

Vierailija
13/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka pystyssä ja lapset yöpuvussa ollaan meilläkin mutta mitä sitten? Mehän ollaan kotona.

Vierailija
14/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi ihan ok että joku tulisi kylään, mutta ehdottomasti pitäisi ilmoittaa tulostaan etukäteen. Tosin en avaa yllätysvieraille ovea mihinkään kellonaikaan.

Vierailija
15/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun porukka vielä nukkuu niin se karjuu pirtin ovelta huomenet, kävelee kengät jalassa pirtin poikki makuuhuoneen ovelle ja kailottaa isommalla äänellä " vieläkö täällä nukutaan?" =)

No, ollaan totuttu siihen, mutta jos joku vieraampi lamppais niin en tykkäis. Vaikka ollaankin hereillä ja ylhäällä viim. klo 8 niin silti on semmosta letkeää aamua että hippastaan yökkäreissä eikä hiuksia todellakaan oo yleensä kammattu kymmeneen mennessä;)

Vierailija
16/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jos olisi joku kymmeneltä tullut, oltaisiin oltu koko porukka yöpuvuissa, lukemassa ääneen sängyssä, levittämässä aamupalamurusia pitkin lakanoita... Keittiössä eilisen illallisen sotkut, olkkarissa eilisen pyykit keskellä lattiaa telineessä ja silityslauta ja muut valmiina odottamassa, kissat juoksemassa hulluina ympäri kämppää, pudotellen viherkasveja.

Kyllä viikonloppuaamut ja -aamupäivät ovat meillä oikein harvinaisen laiskaa ja letkeää aikaa, johon ei vieraita kaivata. Onneksi meillä ei kyllä melkein koskaan käy yllätysvieraita, koska asutaan täällä jumalan selän takana, ja kaikki tutut kyllä soittaa, ennen kuin tulee.

Nyt, päivällä, on keittiö raivattu, muu porukka ulkoilemassa, kissat rauhoittuneet nukkumaan, lakanat pesukoneessa ja puhtaat pyykit kaapissa ja koti järjestyksessä. Ja mielellään odotellaan tunnin päästä miehen veljen perhettä kylään. :)

Vierailija
17/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ollaan hereillä silloin, yöpuvuissa varmaan ainakin...

Vierailija
18/18 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan teillä käy lapset nukkumaan?